quote:groot hoofd!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom haten dan boeler, 0598-zuid op je dak
quote:Broekzakken?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Aan alle nektashaters: Komen jullie dan eens met goed alternatieven zodat ik mijn sleutels, mobiel en pakje vloe nooit meer hoef te verliezen.
quote:Broekzak, randdebiel!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Aan alle nektashaters: Komen jullie dan eens met goed alternatieven zodat ik mijn sleutels, mobiel en pakje vloe nooit meer hoef te verliezen.
quote:Stiekem weten jullie wel dat nektasjes ruleren boven broekzakken, maar jullie zijn gewoon te bang dat youssef & kamal jullie komen beroven en zeggen: GEEF ME JE NEKTASJE!!!uit mijn broekzakken vallen soms dingen, ik heb hierdoor al 2 telefoons en mijn sleutelbos en heel vaak mijn pakje vloe verloren
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Stiekem weten jullie wel dat nektasjes ruleren boven broekzakken, maar jullie zijn gewoon te bang dat youssef & kamal jullie komen beroven en zeggen: GEEF ME JE NEKTASJE!!!
quote:Hier snap ik dus echt niks van. Kan je dat herhalen in het Nederlands?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Boeh fuckinh who.
Nektasjes zijn gemaakt om te dragen, maar dragen doe je het niet morokkanen haalde je bij. Dus niet zeiken en doen maar gewoon ervoor zorgen dat je wat minder gevoel krijgt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
quote:Ik zeg nergens dat ze stoer zijn. Ik zeg dat ze handig zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef dakraam het volgende:
TS, je bent gewoon een homosexuele mocro, get over it en probeer jezelf niet aan te praten dat die faggot nektasjes stoer zijn.
quote:liever mocro dan homoOp vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://ispyshanghai.com/wdpress/wp-content/uploads/2007/11/manbag.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mwah gaat wel, maar die is natuurlijk veel te groot. Ik wil gewoon mijn kleine spulletjes kwijt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is niet homo
[ afbeelding ]
Mannelijk genoeg?
quote:Nee mocro's dragen ze en dat zijn juist befaamde potenrammers
quote:Niet dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef dakraam het volgende:
Waarvoor denk je dat je broekzakken zijn eigenlijk? Om stoer je handen in te steken?
quote:
quote:Dan naai je er zelf een, heb je m precies zoals jij dat wil.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Mwah gaat wel, maar die is natuurlijk veel te groot. Ik wil gewoon mijn kleine spulletjes kwijt.
[..]
Nee mocro's dragen ze en dat zijn juist befaamde potenrammers
quote:Als je het topic had gelezen dat ik al 2 keer mijn problemen met broekzakken heb gepost.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik heb hier namelijk al vele nachten van wakker gelegen.
quote:Welles ik zuig het niet uit mijn duim hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan naai je er zelf een, heb je m precies zoals jij dat wil.
Potenrammers? Tuurlijk. Is niet eens een woord.
En als jongen zijnde zou ik liever geassocieerd worden met modieus/homo zijnde dan met marokkaan/sjonnie
quote:Oke dat is wat overdreven, maar ik vraag het me wel serieus af. Alles in de OP meen ik gewoon hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef dakraam het volgende:
[..]
![]()
En kap nou maar weer met je ''Geef-mij-aandacht'' posts/topic.
quote:ik 10000x liever marrookaan/sjonnie dan homo.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En als jongen zijnde zou ik liever geassocieerd worden met modieus/homo zijnde dan met marokkaan/sjonnie
quote:Ik verlies nog liever iedere maand mijn telefoon als dat ik met zo'n tasje rond moet lopenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Een rugtas is overdreven voor kleine dingen. Een handtas is gay en uit mijn broekzakken vallen soms dingen, ik heb hierdoor al 2 telefoons en mijn sleutelbos en heel vaak mijn pakje vloe verloren. Ik wil dus een nektasje hebben. Marokkanen hebben heus geen patent op die dingen.
quote:Oke dat vind ik wel een goede reden. Ik stop ook alles in mijn broekzakken hoor, maar ik vind het niet ideaal. Ik dus nadenken over iets beters en de 2 beste die ik kon bedenken waren een heuptas en een nektas. Ik vind een nektas er beter uitzien dan een heuptas, deze heeft dan ook mijn voorkeur. Mja misschien had ik het inderdaad niet in ONZ moeten vragen. De enige namelijk die serieus reageerde probeerde mij een handtas aan te smeren.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:22 schreef retuow82 het volgende:
Mijn reden is dat je als man maar een paar dingen nodig hebt en die kunnen in je zak. Sleutels, geld en een telefoon, dat is alles en het past perfect in mijn broekzakken.
Tasjes bij mannen zijn als snorren bij vrouwen...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Hier doen we het voorOp vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Koenani het volgende:
nektasje is inderdaad handig, maar wel mocro:P
quote:Bedankt voor het verbeterenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hier doen we het voor
(ik heb wel even de vrijheid genomen om je te verbeteren)
quote:Mijn broertje is een grijze stoffen trainingsbroek/Air Max/petje/nylon wit jasje-mannetje, heeft altijd een nektasje om. Vandaag had hij er zijn pet in. En 'peuken'.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:23 schreef Anon4c het volgende:
Wil ook graag weten wat mensen erin doen. Ik bedoel, ik doe gewoon alles in me broekzak.
Valt ook op wat voor types het allemaal dragen, maar dat is vast toeval.
quote:Mijn omgeving boeit me weinig op dit gebied. Ik zou alleen niet weten waar ik zo'n tas kan vinden. Ik heb ze wel eens gezien maar dit waren ook van die nepmerken en daar houd ik niet van, ik wil dan of echt of zonder merk. Daarom wilde ik ook de echte naam weten dat maakt het wat makkelijker zoeken op internet.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:18 schreef Koenani het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren![]()
En als ik jou was zou ik gewoon zo'n tasje nemen, kost misschien 10 euro, en als je omgeving het niets vind dan gebruik je weer iets anders
quote:Portemonnee, sleutels, mobiel, (soms) een pistool en opvallend vaak wietgerelateerde spullen. Toen ik nog te jong was om naar de coffeeshop te gaan, ben ik dan ook samen met een aantal vrienden tot de conclusie gekomen dat alle blanken met een nektasje wiet verkopen. Dit zal natuurlijk niet 100% kloppen maar het heeft me nooit in de steek gelaten.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:23 schreef Anon4c het volgende:
Wil ook graag weten wat mensen erin doen. Ik bedoel, ik doe gewoon alles in me broekzak.
quote:Jouw broertje heeft ook zo een nepmerk nektasje of gewoon een neutrale? Weet je ook waar hij die gehaald heeft?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn broertje is een grijze stoffen trainingsbroek/Air Max/petje/nylon wit jasje-mannetje, heeft altijd een nektasje om. Vandaag had hij er zijn pet in. En 'peuken'.
quote:Naja in de zomer:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:23 schreef Anon4c het volgende:
quote:Dan raad ik Eastpack aan of hoe je dat ook mag schrijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Mijn omgeving boeit me weinig op dit gebied. Ik zou alleen niet weten waar ik zo'n tas kan vinden. Ik heb ze wel eens gezien maar dit waren ook van die nepmerken en daar houd ik niet van, ik wil dan of echt of zonder merk. Daarom wilde ik ook de echte naam weten dat maakt het wat makkelijker zoeken op internet.
[..]
Portemonnee, sleutels, mobiel, (soms) een pistool en opvallend vaak wietgerelateerde spullen. Toen ik nog te jong was om naar de coffeeshop te gaan, ben ik dan ook samen met een aantal vrienden tot de conclusie gekomen dat alle blanken met een nektasje wiet verkopen. Dit zal natuurlijk niet 100% kloppen maar het heeft me nooit in de steek gelaten.
quote:Nee juist nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Koenani het volgende:
[..]
Dan raad ik Eastpack aan of hoe je dat ook mag schrijven.
Of je wilt nep Prada of Louis Vuitton tasje
quote:EASTPAK, we waren toevallig in Damsko en kwamen zo'n outletstore tegen. En hij had nog net genoeg geld over voor zo'n tasje. Zwart. Hij en zijn tasje zijn onafscheidelijk nu.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jouw broertje heeft ook zo een nepmerk nektasje of gewoon een neutrale? Weet je ook waar hij die gehaald heeft?
quote:Je portemonnee kan dan niet beschadigen, en je kijkt van boven in het tasje, dus overzichtelijker. Heb er nu zelf 2, collectors items. Zijn er maar 200 van gemaakt.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:23 schreef Anon4c het volgende:
quote:http://bagageonline.nl/catalog/eastpak-tasje-buddy-p-1849.htmlOp vrijdag 29 oktober 2010 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
EASTPAK, we waren toevallig in Damsko en kwamen zo'n outletstore tegen. En hij had nog net genoeg geld over voor zo'n tasje. Zwart. Hij en zijn tasje zijn onafscheidelijk nu.
quote:Aye. Een EASTPACK 'Buddy' dus. Kostte ook zo'n 20 euro daar.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:32 schreef Koenani het volgende:
[..]
http://bagageonline.nl/catalog/eastpak-tasje-buddy-p-1849.html
deze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |