quote:groot hoofd!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom haten dan boeler, 0598-zuid op je dak
quote:Broekzakken?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Aan alle nektashaters: Komen jullie dan eens met goed alternatieven zodat ik mijn sleutels, mobiel en pakje vloe nooit meer hoef te verliezen.
quote:Broekzak, randdebiel!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Aan alle nektashaters: Komen jullie dan eens met goed alternatieven zodat ik mijn sleutels, mobiel en pakje vloe nooit meer hoef te verliezen.
quote:Stiekem weten jullie wel dat nektasjes ruleren boven broekzakken, maar jullie zijn gewoon te bang dat youssef & kamal jullie komen beroven en zeggen: GEEF ME JE NEKTASJE!!!uit mijn broekzakken vallen soms dingen, ik heb hierdoor al 2 telefoons en mijn sleutelbos en heel vaak mijn pakje vloe verloren
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Stiekem weten jullie wel dat nektasjes ruleren boven broekzakken, maar jullie zijn gewoon te bang dat youssef & kamal jullie komen beroven en zeggen: GEEF ME JE NEKTASJE!!!
quote:Hier snap ik dus echt niks van. Kan je dat herhalen in het Nederlands?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Boeh fuckinh who.
Nektasjes zijn gemaakt om te dragen, maar dragen doe je het niet morokkanen haalde je bij. Dus niet zeiken en doen maar gewoon ervoor zorgen dat je wat minder gevoel krijgt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
quote:Ik zeg nergens dat ze stoer zijn. Ik zeg dat ze handig zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef dakraam het volgende:
TS, je bent gewoon een homosexuele mocro, get over it en probeer jezelf niet aan te praten dat die faggot nektasjes stoer zijn.
quote:liever mocro dan homoOp vrijdag 29 oktober 2010 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://ispyshanghai.com/wdpress/wp-content/uploads/2007/11/manbag.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mwah gaat wel, maar die is natuurlijk veel te groot. Ik wil gewoon mijn kleine spulletjes kwijt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is niet homo
[ afbeelding ]
Mannelijk genoeg?
quote:Nee mocro's dragen ze en dat zijn juist befaamde potenrammers
quote:Niet dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef dakraam het volgende:
Waarvoor denk je dat je broekzakken zijn eigenlijk? Om stoer je handen in te steken?
quote:
quote:Dan naai je er zelf een, heb je m precies zoals jij dat wil.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Mwah gaat wel, maar die is natuurlijk veel te groot. Ik wil gewoon mijn kleine spulletjes kwijt.
[..]
Nee mocro's dragen ze en dat zijn juist befaamde potenrammers
quote:Als je het topic had gelezen dat ik al 2 keer mijn problemen met broekzakken heb gepost.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik heb hier namelijk al vele nachten van wakker gelegen.
quote:Welles ik zuig het niet uit mijn duim hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan naai je er zelf een, heb je m precies zoals jij dat wil.
Potenrammers? Tuurlijk. Is niet eens een woord.
En als jongen zijnde zou ik liever geassocieerd worden met modieus/homo zijnde dan met marokkaan/sjonnie
quote:Oke dat is wat overdreven, maar ik vraag het me wel serieus af. Alles in de OP meen ik gewoon hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef dakraam het volgende:
[..]
![]()
En kap nou maar weer met je ''Geef-mij-aandacht'' posts/topic.
quote:ik 10000x liever marrookaan/sjonnie dan homo.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan naai je er zelf een, heb je m precies zoals jij dat wil.
Potenrammers? Tuurlijk. Is niet eens een woord.
En als jongen zijnde zou ik liever geassocieerd worden met modieus/homo zijnde dan met marokkaan/sjonnie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |