Ik juist niet. Sfeer was in mijn ogen nagenoeg hetzelfde, enkel was het geluid zóveel beter in 2009 wat het voor mij -ondanks de drukte- een best goed feestje maakte.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Toch vond ik Qlimax 2008 een vele malen geslaagder feestje als Qlimax 2009
Geluid was misschien beter maar daar hield het voor mij ook op, Qua line.up en setjes vond ik het vorig jaar maar niks. Bovendien was het veels maar dan ook veels te drukquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik juist niet. Sfeer was in mijn ogen nagenoeg hetzelfde, enkel was het geluid zóveel beter in 2009 wat het voor mij -ondanks de drukte- een best goed feestje maakte.
Hardbass kan imo niet op tegen Qlimax. Zoveel betere sfeer, en het geluid afgelopen jaar in het Gelredome. Heerlijk gewoon!
Hele leuk plaat inderdaad! Tovert idd een lach op je gezicht. De rest van Alphaverb's nieuwste podcast was ook wel reden tot vrolijkheid trouwens.quote:Op maandag 1 november 2010 19:23 schreef T-Force het volgende:
Yeeeeeeeehaaaa...wat wordt ik hier blij van Kayem vs El Grekoz – Dance Like A Pro (Da Tweekaz Remix)![]()
Deze plaat is zo blij, maar op een goede manier, dat ik er standaard een dikke lach op mijn gezicht van krijg
Tweekaz, toffe muziek hoor
Kick = Zatoxquote:Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardbass trailer + anthem
Ik gok op Tat & Zat, want op twitter hadden ze het over een special project en het is wel in hun stijltje gemaakt.
Sfeer is op Hard Bass niet veel beter. Zal wel iets met de locatie te maken hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
En was er vorig jaar sfeer dan... Amper iets kunnen vinden. Ga aankomend keer voor het eerst naar Hardbass omdat ik hoorde dat daar juist meer sfeer was
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
raad mee naar de line-up van Quake Dance
[..]
de line-up is bekendquote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
kleine aanvulling op de mogelijke line-up![]()
3. Frequencerz
4. Promo
10. Gentalica
12. Radial Playerz
13. Ruff-J
een soort showtekgevoel bekruipt mij als ik hier naar luister..ik vind het niks. kazige melodie, slappe kick en rare vocals. het is gewoon te makkelijkquote:
Ziet er goed uit! Have funquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:32 schreef haakon het volgende:
zaterdag
Zatox vs The R3bels
Alpha2 vs Ran-D
Pavo vs Toneshifterz
Mad Dog vs Anime
Devon K, MC Villain
dat wordt echt heel kut..quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:32 schreef haakon het volgende:
zaterdag
Zatox vs The R3bels
Alpha2 vs Ran-D
Pavo vs Toneshifterz
Mad Dog vs Anime
Devon K, MC Villain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik vind Universe niet bijzonder, Bass Mechanics is veel beterquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Noisecontrollers en Psyko Punkz platen zullen volgende week maandag uitkomen op Fusion...![]()
Vind hem juist wel vet! Beetje ala Feedback.quote:
moet je Dualdriven en Gentalica er wel bij vermelden!! die staan er ook, in zaal 2quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef haakon het volgende:
omg 3 december voor 15 euro:
22:00 - 23:00: Defector
23:00 - 00:00: Catatonic Overload
00:00 - 01:00: Frequencerz
01:00 - 02:00: Wildstylez
02:00 - 03:00: B-Front
03:00 - 04:00: Live: Avio
04:00 - 05:00: Promo
00:00 - 00:00: Villain
Endless Fight vind ik wel lekker klinkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef ElDani het volgende:
en DBSTF goot War Coz I'm Hard (2010 Edit) gratis naar buiten als ze 10000 likes op Facebook krijgen..
Vind War Coz Im Hard echt verschrikkelijk. Kicks komen ook op een feest amper door..quote:
Ja de kicks mogen idd harder, maar melodie gaat wel lekker doorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind War Coz Im Hard echt verschrikkelijk. Kicks komen ook op een feest amper door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |