En ik maar denken dat ik degene was die juist een tegenovergestelde mening hadquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind War Coz Im Hard echt verschrikkelijk. Kicks komen ook op een feest amper door..
Wij raden setjes aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:24 schreef stoeltafel het volgende:
Vet topic ! Luister steeds meer hardstyle.
Luister nu vaak de livesets van Wildstyle, Zatox & Psyko Punkz.
Welke cd's raden jullie aan ?
AVIO Podcastsquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef stoeltafel het volgende:
Oke wel setjes raad je aan ?
Heb nu alleen alle livesets van decibel outdoor en de feestfabriek
kijk ook op www.lsdb.nl of www.hardtraxx.nl of www.musicincontrol.nlquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
AVIO Podcasts
Mind Illusion Setjes
Activator CD
http://www.discogs.com/Activator-Authentic-Style/release/1822124
Crypsis CD
http://www.discogs.com/Cr(...)tent/release/1826036
Zany CD
http://www.discogs.com/Zany-The-Fusion-Of-Sound/release/1513863
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HardBass Vol. 8 2CD (http://www.bol.com/nl/p/m(...)006066680/index.html)Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Zeker weten, binnenkort de v moda crossfade lp kopen en ik kan er tegen aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:40 schreef T-Force het volgende:
Zo, en stoeltafel die is alweer helemaal ingewijd in de wonderen wereld van de Hardstyle
de whut?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef stoeltafel het volgende:
Zeker weten, binnenkort de v moda crossfade lp kopen en ik kan er tegen aan.
Inderdaad een lekker plaatje, zit heerlijke drive inquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik wil deze toch graag even toevoegen, mijn eerste hardstyle cd-tje
Zo een heb ik ook, maar dan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HardBass Vol. 8 2CD (http://www.bol.com/nl/p/m(...)006066680/index.html)![]()
http://www.discogs.com/No(...)ttle/release/1956514
Heb ik ook heel vaak, ook bij sets die ik minder vaak gehoord heb, vooral bij tracks die ik op mijn MP3 had vanuit een liveset, maar dan hoor ik vaak ook bij een track hoe de volgende erin gemixed wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:13 schreef T-Force het volgende:
Ik heb als eerste de dvd van Qlimax 2006 zo vaak achter elkaar geluisterd (misschien wel 100x en dan lieg ik niet) dat ik nu de hele DVD lang Ruffian kan napratenSoms als ik een nummer hoor wat op die dvd stond op een feest dan galmt die gek ook door mijn hoofd...."Sebastiaan....DJ PROMO...hehehe....zullen we een beetje harder gaan? WHAT? zullen we HARRRRRDERRRR gaan?"
Nee. Ten eerste wil niemand dat omdat je harde schijf dan na 10 sets vol zit, de kwaliteit van opnames van feesten is sowieso ruk, internetradio is 192-320kbit en de thuis-dj's draaien meestal met 320kbit mp3's.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn er ook livesets in het bestand .wav te downloaden gezien die kwaliteit beter is.
If you know this song you know the lyricsquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:13 schreef T-Force het volgende:
Ik heb als eerste de dvd van Qlimax 2006 zo vaak achter elkaar geluisterd (misschien wel 100x en dan lieg ik niet) dat ik nu de hele DVD lang Ruffian kan napratenSoms als ik een nummer hoor wat op die dvd stond op een feest dan galmt die gek ook door mijn hoofd...."Sebastiaan....DJ PROMO...hehehe....zullen we een beetje harder gaan? WHAT? zullen we HARRRRRDERRRR gaan?"
Daar komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef stoeltafel het volgende:
Oké dus het beste qua hardstyle is altijd 320kb mp3 ?
wav is nog altijd stukkie beterquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef stoeltafel het volgende:
Oké dus het beste qua hardstyle is altijd 320kb mp3 ?
Dat had ie zelf ook wel door volgens mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
wav is nog altijd stukkie beter
Komt niet boven de 320kbps uit, volgens mij was een cd gelijk aan rond de 192kbps (Shoot me if i'm wrong)quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:59 schreef stoeltafel het volgende:
Ja weet ik. Hoor nu dat flac nog beter is maar eerst maar is het kijken of ik het verschil kan horen. Krijg morgen de koptelefoon binnen. Jammer dat alle livesets minder zijn. Enige wat echt goed kan zijn is een hardstyle cd rippen maar hoeveel beter is dat dan een hardstyle cd downloaden in 320kb ?
CD is 1411kbps, dus een originele hardstyle CD klinkt sowieso beter dan een mp3 liveset.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Komt niet boven de 320kbps uit, volgens mij was een cd gelijk aan rond de 192kbps (Shoot me if i'm wrong)
Had t inmiddels ook al even opgezocht en ik zat inderdaad foutquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef mstx het volgende:
[..]
CD is 1411kbps, dus een originele hardstyle CD klinkt sowieso beter dan een mp3 liveset.
Toch maar ff de boxen nog aan geknalt voor het slapen. Klinkt tot nu lekker, maar ook meer dan dat.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik wil deze toch graag even toevoegen, mijn eerste hardstyle cd-tje
Ik heb juist Vol. 7 helemaal scheel gedraaid. Niet mijn eerste cd maar dat was toen de echte doorbraak van DBSTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HardBass Vol. 8 2CD (http://www.bol.com/nl/p/m(...)006066680/index.html)Staat ook nog een fijne remix van Josh & Wesz op trouwens. Mijn eerste cd was denk ik pavo met my style is hardstyle
Haha die herken ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef Quyxz_ het volgende:
En ook aan het begin van Techno Prime in die set zit de MC met "I wanna feel some Mysteryland madness, bring the, bring the fucking madness.... Come on people bring the motherfucking madness." Dat hoor ik nu ook altijd bij de Techno Prime intro.maar vind het daar wel van toegevoegde waarde van de mc eigenlijk
Heb het trouwens vaak ook met radio jingles zoals die van the magic show
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Zany
Just picked up @DJZatox from the airport! Let's make some serious noise!!
Die heb ik van de zomer nog gedownload geloof ik! Sehr Nicequote:Op woensdag 3 november 2010 08:36 schreef NLS04 het volgende:
Mijn eerste cd was denk ik pavo met my style is hardstyle![]()
Ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd wat hieruit gaat komen.
[..]
Zany e.d. verdienen per uur draaien volgens mij wel meer dan mijn maandsalaris.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:31 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel verdienen die dj's ? 1 ton per jaar ? Volgens mij kan je niet zoveel verdienen in de hardere dance of wel?
De namen die je nu noemt verschillen erg veel in fee dus die kun je niet echt met elkaar vergelijken. Overigens gaat er ook nog een een érg groot deel naar de belasting vergeet dat niet, los daarvan verdienen de toppers een aardig centje natuurlijk, maargoed: ga maar eens een studio inrichtenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:36 schreef T-Force het volgende:
Ik denk inderdaad dat de echte topnamen van nu (Headhunterz, D-Block & S-Te-Fan, Wildstylez, Zany, Brennan Heart) makkelijk 1 ton per jaar verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |