In de AVIO 9 zit Energize ook, die wat in 10 zit is echter een remix.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Zooo wat een beest van een track :
14. Alphaverb – Stimulate Your Curiosity [AVIO Records]
Damn heel het einde van die podcast![]()
edit:
ben ik nou in de war of lijkt alphaverb - energize heel erg op 1 van zn andere tracks ?
quote:
zouden ze dan toch echt verder gaan met dat project?quote:Op zondag 31 oktober 2010 05:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
B-Front eindigde met wat lekkere 2-sidez platen
wat hij zegt!!quote:
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 06:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de geïnteresseerde.... Wake You From Your Boredom #8. Staat online op m'n website![]()
01. The KGB’s – Superdisco (Technoboy Remix)
02. The Machine – Butterfly
03. Dutch Master – Resort To The Beat
04. Technoboy – Guns ‘N Noses (Super Bass Mix)
05. D-Block & S-Te-Fan – We Be Kickin Bass
06. Crypsis – Highest Pressure
07. Klone – Dragons Lair (Builder Remix)
08. Wildstylez – Revenge
09. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
10. Psyko Punkz – Bassboom
11. Zatox & The Vamper – The Crew
12. Chain Reaction – The Dark Ages
13. Zanzalabs – Control The Mind
14. Crypsis – Tuatara
15. 2 Sidez – Fuck It
16. Zany & Duro – Back Again
17. Crypsis – Strike
Mwah, wel vermakelijke platen, niks bijzondersquote:Op maandag 1 november 2010 02:33 schreef Levitas het volgende:
Net de nieuwe releases van Wildstylez binnen gehaald, en eigenlijk toch wel aangenaam verrast door Delay distortion.
Feedback vind ik dan weer wat minder
quote:Op maandag 1 november 2010 06:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de geïnteresseerde.... Wake You From Your Boredom #8. Staat online op m'n website![]()
17. Crypsis – Strike
quote:Op maandag 1 november 2010 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Leuk btw, die nummer 5, eigen idee?
![]()
![]()
Damn, HardBass!! Hier heb ik echt zoooon zin in!quote:Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardbass trailer + anthem
Ik gok op Tat & Zat, want op twitter hadden ze het over een special project en het is wel in hun stijltje gemaakt.
exinction is geen woord makkerquote:Op maandag 1 november 2010 11:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
die vocal trouwens: "Melodies of many kinds have invaded our territory and brought us close to exinction."
Mag ik me daarbij aansluiten, ja dat mag ik
Wat dus zou betekenen, dat we een rauwe line-up gaan krijgen?quote:Op maandag 1 november 2010 12:09 schreef de_huig het volgende:
exinction is geen woord makker![]()
maar begrijp ik het goed dat die trailer zegt dat wij als mensheid bijna uitsterven door al die kutmelodieen..maar dat er een kleine groepje is dat dapper weerstand bleef bieden tegen de melodieuze overheersing?
monsterlijk weer remquote:Op maandag 1 november 2010 06:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
01. The KGB’s – Superdisco (Technoboy Remix)
02. The Machine – Butterfly
03. Dutch Master – Resort To The Beat
04. Technoboy – Guns ‘N Noses (Super Bass Mix)
05. D-Block & S-Te-Fan – We Be Kickin Bass
06. Crypsis – Highest Pressure
07. Klone – Dragons Lair (Builder Remix)
08. Wildstylez – Revenge
09. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
10. Psyko Punkz – Bassboom
11. Zatox & The Vamper – The Crew
12. Chain Reaction – The Dark Ages
13. Zanzalabs – Control The Mind
14. Crypsis – Tuatara
15. 2 Sidez – Fuck It
16. Zany & Duro – Back Again
17. Crypsis – Strike
Gelukkig controleer ik ook wat ik kopieer van anderen op internetquote:
uhu, ik hoop een een grote loudnessquote:maar begrijp ik het goed dat die trailer zegt dat wij als mensheid bijna uitsterven door al die kutmelodieen..maar dat er een kleine groepje is dat dapper weerstand bleef bieden tegen de melodieuze overheersing?
Natuurlijk aanwezig zijn, Loudness wil ik niet missenquote:Op maandag 1 november 2010 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Over loudness gesproken wat doen we ermee?
quote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Natuurlijk aanwezig zijn, Loudness mag je niet missen
niet present, te grote reisafstand...quote:Op maandag 1 november 2010 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik geloof dat we daar ook bij moeten zijn..anders sterven we uit heb ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 1 november 2010 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 13:27 schreef de_huig het volgende:
[..]
ianders sterven we uit
en het was geen persoonlijke aanval he bartje..ouwe dinosaurus van me..jwtz
(tricera)topidee, zullen we dat dan maar eens rap(tor) (do)doen?quote:Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
Dan (mam)moeten we maar eens kaartjes gaan regelen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Klopt, zatox twittert ook naar een (niet officiele versie van) filmpje van Hard Bass trailerquote:Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardbass trailer + anthem
Ik gok op Tat & Zat, want op twitter hadden ze het over een special project en het is wel in hun stijltje gemaakt.
w00000t, deze is vet gek!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Typisch Crypsis plaatje, maar behoort niet tot zijn betere werk op het eerste gehoor...
Hmmm....deze doet me niet zoveel eigenlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Noisecontrollers klinkt gelukkig wel weer erg goed
quote:
Jaaaaa! Fijne melodieuze plaatquote:Op maandag 1 november 2010 02:33 schreef Levitas het volgende:
Net de nieuwe releases van Wildstylez binnen gehaald, en eigenlijk toch wel aangenaam verrast door Delay distortion.
Leuke, aparte plaat die niet stopt maar gewoon doorramt! Ik zeg: goed bezig hoorquote:
Ja sorry hoor, maar deze tracklist is niet normaal meerquote:Op maandag 1 november 2010 06:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze voor het eerst samen LIVE gaan op deze knalfuif...Hoe dan ook, ik ben aanwezig (en ik verwacht van jullie allemaal dat jullie ook komen om gezellig te stampenquote:Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
present, ondanks grote reisafstand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |