quote:Wat moet je volgende week met 9,5 liter?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef WhiteTiger1 het volgende:
opeten en invriesen voor de volgende week

quote:Doen wij ook altijd!! En dan 's avonds nog even een kop erwtensoep erin!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]

quote:Jezus, hoeveel eters heb jij?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]

quote:zekerOp vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef 92Merel het volgende:
Nog nooit op
Nodig familie/vrienden uit om het op te eten?

quote:Dan is het snertOp vrijdag 29 oktober 2010 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Te koop: Erwtensoep.
Conditie: Gebruikt.

quote:nee, gebruikt is het pas als het al een keer gegeten isOp vrijdag 29 oktober 2010 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Te koop: Erwtensoep.
Conditie: Gebruikt.

quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:59 schreef G-Sterretje het volgende:
Giet het over een zwerf kat en lach hem uit.
 Nice
 Nice ik zie het zo voor me, vooral als die snert is opgedroogd
 ik zie het zo voor me, vooral als die snert is opgedroogd  

quote:T verschil zie je toch niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
nee, gebruikt is het pas als het al een keer gegeten is

quote:nou er zitten 3 hamschijven in 3 preien en 3 zakjes erwtensoepgroentenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:08 schreef Adames het volgende:
heb je van die hele dikke? Als wij erwtensoep hebben dan eet ik het ook 's ochtends en evt 's middags met een aantal boterhammen. Gaat het zo op.
 had geen zin om zo veel te snijden 3 pakken spliterwten en 2 kilo piepers in owja
 had geen zin om zo veel te snijden 3 pakken spliterwten en 2 kilo piepers in owja  en 4 rookworsten v de hema
  en 4 rookworsten v de hema

quote:Piepers!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:12 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
nou er zitten 3 hamschijven in 3 preien en 3 zakjes erwtensoepgroentenhad geen zin om zo veel te snijden 3 pakken spliterwten en 2 kilo piepers in owja
en 4 rookworsten v de hema

quote:klopt maar ik ga wel over een uurtje snoepenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef Kabolter het volgende:
Jammer dat je bij erwtensoep altijd een dag moet wachten, zodat het het lekkerste is.
 morgen is hij het lekkerst
 morgen is hij het lekkerst  

de soep in kwestie
 de soep in kwestie   

quote:er is nooit teveel erwtensoep

quote:heb niet zon grote vriezerOp vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er is nooit teveel erwtensoep

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |