SSSSTTTTquote:
Lavenderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 november 2010 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Zwaaiende lampen, enge dingen, ik wil het allemaal niet weten, dus ik lees het niet, heb het niet gelezen en zal het ook niet lezen
Goedemiddag![]()
Vind je dat serieus eng?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Zwaaiende lampen, enge dingen, ik wil het allemaal niet weten, dus ik lees het niet, heb het niet gelezen en zal het ook niet lezen
Goedemiddag![]()
Speciaal voor Lavenderr!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:56 schreef Kroketvulling het volgende:
Goedemorgen allen! Ik ben gisteren getuige geweest van een heus TRU waardig verschijnsel. De lamp in het plafond begon opeens heen en weer te zwaaien. Mijn moeder zag het ook en dacht gelijk dat het mijn opa was. Nou ja, zodra ik niet bezeten ga worden vind ik het prima.
Vind dat doodeng en hoop zoiets nooit mee te maken.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Vind je dat serieus eng?
Waarom dan?
Oh, je beticht maar maar hoor, zit ik niet meequote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Kroketvulling het volgende:
Angst is een illusie.
Daar, opgelost!![]()
Maar nu heb je nog steeds niet echt een reden gegeven waarom je het dan precies eng vind? Omdat het onbekend is of zo? Mijn moeder kreeg al de creeps toen ze een keer een vrouw in een burka zag. Oftewel, nergens op gebaseerd, behalve op gebrek aan kennis. Ehh, niet dat ik jou wil betichten van gebrek aan kennis hoor.
Had ik wel willen worden, maar op de introductiedag van de opleiding zeiden ze dat je dan vooral bezig bent in wijde gaten te staren en te poeren ipv lekker te kunnen fokken. Dus heb ik toch maar voor een kantoorbaan gekozen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:35 schreef senesta het volgende:Wat een sadisten hier
Jullie zijn zeker ook nog tandarts irl?
Begrijpelijk, was mijn instelling eerst ook.. prima dat je gedag komt zeggen, als je het maar overdag doet en mijn snachts gewoon met rust laat!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je beticht maar maar hoor, zit ik niet mee
Onbekend, griezelig. Hou niet van spoken.
Prima hoor, als mensen die er niet meer zijn even komen kijken of alles goed is, maar ik hoef het niet te merken. Zéker niet door zwaaiende lampen.
Oeh, ik ben dol op dit soort verhalen, vertel vertel! Wat ging er heen en weer? Had jij nou ook niet een keer dat je in bed lag en je omdraaide, en ineens zag je iets naast je in bed liggen of zo? En wat denk je dat de aanleiding dan was?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijpelijk, was mijn instelling eerst ook.. prima dat je gedag komt zeggen, als je het maar overdag doet en mijn snachts gewoon met rust laat!
Geen dingen verplaatsen, geen flauwekul
Heb wel weirde dingen meegemaakt, ook dingen die heen en weer gingen, dingen die verplaatst waren, dingen kwijt raken in een lege kamer.
Ik had bijvoorbeeld een bos sleutels aan een spijker aan de muur hangen in een kleine kamer (3 bij 4) raam dicht, deur dicht.. mijn gesprekspartner en ik hadden het over vreemde voorvallen de laatste tijd.. en toen begon die bos sleutels opeens heen en weer te zwaaien.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Oeh, ik ben dol op dit soort verhalen, vertel vertel! Wat ging er heen en weer? Had jij nou ook niet een keer dat je in bed lag en je omdraaide, en ineens zag je iets naast je in bed liggen of zo? En wat denk je dat de aanleiding dan was?
Zoals je weet ben ik bezig met dat automatisch schrift, en ik vroeg een keer aan mijn gids om iets te laten bewegen, gewoon voor de grap, maar toen schreef hij dat hij te ongeoefend was. Ik verdenk hem er nu van dat hij die lamp liet bewegen ipv mijn lieve opa.
ps. sorry Lavenderr.
Niets mis mee om in een lekker 'gat' te poerenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:40 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Had ik wel willen worden, maar op de introductiedag van de opleiding zeiden ze dat je dan vooral bezig bent in wijde gaten te staren en te poeren ipv lekker te kunnen fokken. Dus heb ik toch maar voor een kantoorbaan gekozen.
Wat zeg je dat romantischquote:Op woensdag 3 november 2010 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets mis mee om in een lekker 'gat' te poeren
... maar een lekker gat is nauw en niet wijd, wel op blijven letten Frustiequote:Op woensdag 3 november 2010 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Niets mis mee om in een lekker 'gat' te poeren
Kijk maar uit ... straks bedoelt ie de jouwequote:
Ja, dat bedoel ik, vind het angstaanjagend als dit soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijpelijk, was mijn instelling eerst ook.. prima dat je gedag komt zeggen, als je het maar overdag doet en mijn snachts gewoon met rust laat!
Geen dingen verplaatsen, geen flauwekul
Heb wel weirde dingen meegemaakt, ook dingen die heen en weer gingen, dingen die verplaatst waren, dingen kwijt raken in een lege kamer.
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... maar een lekker gat is nauw en niet wijd, wel op blijven letten Frustie
[..]
Kijk maar uit ... straks bedoelt ie de jouwe![]()
Sorry, je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 18:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... maar een lekker gat is nauw en niet wijd, wel op blijven letten Frustie
#failquote:Op donderdag 4 november 2010 15:32 schreef Bastard het volgende:
Ik zit net te zoeken naar het topic om het een schop te geven
Antisemifailisme!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal hem aan het lijstje van Fails toevoegen .. van vandaag ..
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de vurige wending van het commentaar alhier naar aanleiding van mijn oprecht onschuldig bedoelde post.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van de vuige wending van het commentaar alhier naar aanleiding van mijn oprecht onschuldig bedoelde post.
Weet ik niet, heb je het gevoel dat je iets mist?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom net binnen en normaal gesproken slowchat ik nooit, heb ik iets gemist?
Pfoeh! Ja die is pas nastyquote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ja, je komt net pas kijken hier he, nog nix gewend.
Nou, wees dan maar blij dat JP er even niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |