Ik denk dat 't niet helemaal zelf knutselen is bij Kimara, 't lijkt erg op Kimaera, dat is een band.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik spreek die nick ook uit als Bix Ister(zo van dat ''Bix er is'') nooit opgevallen dat je er ook Big Sister van maken kan
![]()
![]()
Ik vind van die geknutselde namen van je eigen voornamen altijd een beetje raar, die Kitty en Marinjo van Babyboom hebben naast zoon Marijn (nou daar is niks mis mee) ook een dochter en die heet Kimara
Jawel, ze stonden laatst in één van die ouder bladen en daarin stond dat het een samenvoeging van hun twee namen was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk dat 't niet helemaal zelf knutselen is bij Kimara, 't lijkt erg op Kimaera, dat is een band.
En ze waren geloof 'k metalheads.
Oh oké dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jawel, ze stonden laatst in één van die ouder bladen en daarin stond dat het een samenvoeging van hun twee namen was.
Nona is meisje in het Maleis, alleen spreek je dat wel Nonna uit, en niet Nooooooonaaaaaa zoals Nederlanders dat doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:50 schreef Sorbootje het volgende:
oh-oh, Nonna? Da's oma in het Italiaans, ik geloof niet dat ik dat leuk vind voor een baby.
Duidelijk een gevalletje zelfbedachte naam jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Saffier het volgende:
In de omgeving hier geboren; S ha ré lia
De naam is zelf bedacht, samengesteld uit meerdere namen en letters. Ik vind het ehhhh
Nona kecil <3quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nona is meisje in het Maleis, alleen spreek je dat wel Nonna uit, en niet Nooooooonaaaaaa zoals Nederlanders dat doen.
Ik vind het een hele lieve naam
Das toch een keipoepig naampje, Nona?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nona kecil <3ik noem Amélie wel ns zo haha
gayboy![]()
Nou, inderdaad!quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef trui het volgende:
ona??? dat zou ik niet zo gauw doen (wegens de associatie met 'onaneren').
Whahaha, wat ongelofelijk stom gekozen zeg!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje zelfbedachte naam ja![]()
Zo heeft een nicht van me een zoontje met de naam Shi- gay- ro
Wij noemen m sigaro, of gewoon Gayboy
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
In Gouda heet een van de grootste voetbalverenigingen Ona, dus hier ook een no-go als meisjes naam. Hoewel... het staat voor Ontspanning Na Arbeid.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje zelfbedachte naam ja![]()
Zo heeft een nicht van me een zoontje met de naam Shi- gay- ro
Wij noemen m sigaro, of gewoon Gayboy
Ik weet nog dat mn moeder zei toen ie geboren was, dat ze hoopte dat ze het verkeerd begrepen hadquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Maar wat een afschuwelijke vreeeeselijke naam zeg! Deze staat nu toch wel bovenaan als ergste naam ooit!
edit: oh my god,,,, dat verhaal ook van al die kids met verschillende vaders..
Sarafina valt bij mij in dezelfde categorie
(O)ona vind ik niks
Nona vind ik dan weer wel heel erg leuk, maar de hond heet al Nina, Nina en Nona is een beetje te erg haha
Grappig dat het heel vaak zo is he BE, dat je beroep/inkomen/waar je woont enzo je zo vaak terugziet in een namenkeuze
Nu zijn hogeropgeleiden zich daar vaak wel bewust van. Wat ik pijnlijk vind ik dat juist de ouders die proletennamen geven er niet (genoeg) bij stilstaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef Poppejans het volgende:
Grappig dat het heel vaak zo is he BE, dat je beroep/inkomen/waar je woont enzo je zo vaak terugziet in een namenkeuze
Oh ik vind dat wel erg elitair overkomen zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu zijn hogeropgeleiden zich daar vaak wel bewust van. Wat ik pijnlijk vind ik dat juist de ouders die proletennamen geven er niet (genoeg) bij stilstaan.
Misschien vinden ze de namen wel gewoon leuk ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
Nu zijn hogeropgeleiden zich daar vaak wel bewust van. Wat ik pijnlijk vind ik dat juist de ouders die proletennamen geven er niet (genoeg) bij stilstaan.
Ik houd sowieso niet van stereotypes, dus het zou niet mijn keuze zijn om mijn kinderen Maan en Sterre (et cetera) te noemen. Maarja, toch heb je je naam meer tegen als je Kevin heet dan als je de zoveelste Alexander, Pepijn of Hugo bent. Ik verbaas me er altijd zo over als ouders zich daar niet van bewust lijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel erg elitair overkomen zeg![]()
Als hogeropgeleiden stereoptyp gedrag vertonen is het niet erg, maar als proleten ( dat je dat woord alleen al gebruikt) dat doen dan verwacht je dat ze beter weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |