Te doorsnee.... Ik zou er dan toch iets van Mee'Ckeighlaa van maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:15 schreef Zuster87 het volgende:
Pareltje op mijn werk vandaag: M ikaylah.
Iets voor en van Basboussa haar 80 kids?
Me seequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe zou je Mici uitspreken? Missy? Mietsjie?
Lastig he!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:46 schreef Shirley het volgende:
Wij zijn er nog steeds niet helemaal uit, frusterend is dat, want de kleine mag al over 2 weken komen! Stel dat we dan geen naam hebben!
Gisteravond weer een tijd erover gehad, en de naam die ik in 1e instantie nog steeds het leukste vind, begint bij meneer nu iets beter te vallen. Ik kon hem ervan overtuigen dat het niet de bedoeling is dat zijn naam afgekort gaat worden, want dat vind meneer niet leuk klinken, volledig wel. Wat moet ik daar nou mee
Wij hadden het vanaf week 18 de echo altijd over Senna, ook met anderen dus. Toch was het wel vreemd om dat echt tegen een persoontje te zeggen, ipv tegen een buik(baby)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha nouja je hebt een dag of 2 of 3 toch?
Ik heb bij Amélie in het begin in de kraamweek nog heel vaak "de baby" gezegd. Ik vond het zo'n raar gevoel dat ik het eindelijk hardop mocht zeggen
Bij deze baby gebruiken we de naam tussen ons tweetjes vaker en moet ik er dus ook een stuk meer op letten dat ik me niet per ongeluk verspreek.
die vind ik allebei dan ook wel super!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef Ynske het volgende:
Laurien en kobe zag ik van de week op geboortekaartjes in de super.
ongelooflijk...! zou dat echt serieus zijn? om te janken zeg!quote:En een devuhlynhoezo een vreselijke naam en dan ook nog eníg geschreven
En ik vond Develly al apart.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:18 schreef Ynske het volgende:
Laurien en kobe zag ik van de week op geboortekaartjes in de super.
En een devuhlynhoezo een vreselijke naam en dan ook nog eníg geschreven
Yep, nimmer anticonceptie voor mijquote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef Jeetjejom het volgende:
Basboussa, dat is weer een extra kindje voor jou he!
Wat een geweldige naam is dat, die gaat echt met stip hier in de top 10.quote:Op maandag 1 november 2010 15:35 schreef Vanyel het volgende:
Zeg Basboussa jij ging je huisdieren toch allemaal zo noemen? Dat je op straat staat te roepen naar Devuhlyn, Vulva, Clit' O' Rama en meer van dat soort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |