Lijkt idd een heel verhaal maar het duurde hier maar een minuutje of 15, toch wel de moeite waard als je Swype écht wil vind ikquote:Op woensdag 3 november 2010 07:33 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Wiew wat een verhaal, is het dan niet handiger om een andere app zoals slideit te installeren? Anyway wel weer cool dat het gewoon kan...
HTC Desire of Samsung GalaxyS, beide goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:19 schreef remlof het volgende:
Dus, wat is het beste Android-toestel dat ze hebben bij KPN?
http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons.cat
quote:Commando's VS over op Android
De Amerikaanse speciale legereenheden willen Android-telefoons met een speciaal pakket aan apps inzetten bij missies.
Het Special Operations Command (SOCOM) is onlangs een aanbestedingsprocedure gestart voor een pakket aan Android-apps. Die zijn bestemd voor gebruik door commando's tijdens militaire operaties. Het gaat onder meer om chatfuncties, bestandsoverdracht, het streamen van video en een whiteboard om kaarten op te tekenen, schrijft het Amerikaanse tech-magazine Wired.
http://webwereld.nl/nieuw(...)over-op-android.html
Ok, thanks. Ik had al een lichte voorkeur voor HTC. En ik heb ook nog effe de tijd, t/m 31 januari want dan kan ik mijn huidige abo verlengen.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
HTC Desire of Samsung GalaxyS, beide goed.
Da's vooral een kwestie van smaak. HTC heeft de veelgeprezen 'skin' Sense, en Samsung heeft ehm, iets anders dat ik niet ken maar waar ik nooit bijzondere verhalen over hoor. En HTC schijnt beter te zijn qua firmware updates en support dan Samsung. Ook schijnt de Samsung wat meer 'plastic' te voelen dan de HTC.
Ik speel eigenlijke nooit spelletjes op m'n foon (misschien dat dat veranderd met Android) en de frontcamera van m'n Nokia 5800 heb ik in bijna twee jaar precies 2x gebruiktquote:Op donderdag 4 november 2010 02:29 schreef Roolio het volgende:
En de Galaxy S heeft weer iets betere hardware (net iets sneller, merk je misschien bij zware spellen), en een frontcamera.
Ik meldde het even voor de volledigheid.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijke nooit spelletjes op m'n foon (misschien dat dat veranderd met Android) en de frontcamera van m'n Nokia 5800 heb ik in bijna twee jaar precies 2x gebruikt
Yup...Behalve dat het er allemaal net iets anders uitziet en nog meer gegevens van je nodig hebt, kost het ook meer ruimte van je geheugen en slurpt het je batterij sneller leeg. Een hele verbeteringquote:Op donderdag 4 november 2010 12:53 schreef Brombaard het volgende:
Er is een update voor Facebook, en hij downloadt hem wel, maar hij wil hem hier niet installerenLukt het bij jullie wel?
Ik zei net "dit is een test" en ik kreeg de engelse vertaling ervanquote:Op donderdag 4 november 2010 10:07 schreef Visitor.Q het volgende:
Vergeet de 8pen en swipe toetsenborden maar, dé manier om een bericht tevoorschijn te toveren is zojuist verschenen: http://tweakers.net/nieuw(...)toe-aan-android.html
edit: ik zie hem nog niet in de market staan, een bericht inspreken "ik test dit nu" resulteert in big breasted nude...
Is dat een feature?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zei net "dit is een test" en ik kreeg de engelse vertaling ervan
't Draait prima op de N1 hoor. Het moet niet gekken worden ook, 1 GHz in een telefoon en dat zal dan niet genoeg zijn?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk sowieso niet dat de Nexus One naar Gingerbread geupdate gaat worden? Volgens mij houdt het voor alle toestellen die nu op de markt zijn wel op bij 2.2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |