www.appbrain.com. Ik gebruik het zelf ook, en je kan je apps beheren vanaf je PC. Installeren, deinstalleren, apps zoeken, allemaal mogelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Het zou trouwens wel lekker zijn als er een app of functie was waarmee je iets gemakkelijker al je applicaties kunt bijwerken in de market in plaats van 1 voor 1 zoals nu.
http://www.dev47apps.com/quote:Op woensdag 24 november 2010 01:21 schreef Roolio het volgende:
Ik probeerde van mijn telefoon een webcam te maken (die je ook kan gebruiken bij Skype, MSN enzo) maar dat is echt niet te doen. Daar zou iemand eens een goede app voor moeten schrijven.
't Is een soort WoW op je telefoon. Het ziet er grafisch ook best leuk uit (zie youtube-filmpjes). Maar volgens mij ben je op gegeven moment wel verplicht om écht geld uit te geven om in-game credits te kopen (platinum) om dingen vrij te spelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken het niet. Wat is er zo leuk aan?
Dat dus. Eerste twee steden krijg je gratis daarna moet je de andere kopen. Ben nu na een week met de 1e stad klaar en ben nog niet echt tegen dingen aangelopen die ik had moeten kopen of andere users die een duidelijk voordeel hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een soort WoW op je telefoon. Het ziet er grafisch ook best leuk uit (zie youtube-filmpjes). Maar volgens mij ben je op gegeven moment wel verplicht om écht geld uit te geven om in-game credits te kopen (platinum) om dingen vrij te spelen.
Thanks! Het lukte in het begin even niet op in te stellen, maar bleek dat ik Skype eerst nog opnieuw moest opstarten om de webcam in de webcamopties te krijgen. Jammer dat er (nog) geen audio bij zit.quote:
Ben jij het niet zat om dagelijks een andere rom op dat ding te knallen man? En dan elke keer weer alles opnieuw in te moeten stellen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Juup© het volgende:
Heb wel de indruk dat de accu sneller leeg is na het installeren van de LeeDrOiD 2.2f ROM. Maar goed, zal wel door de overclock komen die ik ingesteld heb om te testen. Werkt nu op 1190,4MHz
Verder merk ik toch enige vertraging in de applicaties e.d. sinds ik A2SD+ gebruik (wat ook wel logisch is want lezen vanuit intern geheugen is sneller dan vanaf een sd-kaart. Kijken of daar iets aan te doen is. A2SD+ is wel fijn, ik heb nu nog 123MB intern over ondanks dat er toch applicaties op staan. Ik ga trouwens de belangrijkste en veel gebruikte applicaties gewoon in het intern geheugen zetten, heb nog wel wat over
Nee, kwestie van belangrijke dingen backuppen en er opnieuw opzetten. LeeDrOiD draait tot nu toe stabiel en goed, en misschien blijf ik daar wel bij.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ben jij het niet zat om dagelijks een andere rom op dat ding te knallen man? En dan elke keer weer alles opnieuw in te moeten stellen?
Swype is maar 7mbquote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
ik heb swype maar verwijderd ivm de ruimte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |