Hahaha, ook maar eens proberen dan, had ik nog niet gedaan..quote:Op zondag 14 november 2010 21:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
SE heeft Peggle standaard! Hoezo heb je nog spellen nodig?
Air Control
Abduction
Angry Birds
Gem Miner
FunTowers
Hoe kan de SD Kaart nu om zeep zijn geholpen?quote:Op maandag 15 november 2010 07:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vorige week, na een hoop problemen met mijn HTC Hero, maar besloten mijn T-Mobile G1 te gaan gebruiken. Zet ik mijn telefoon vanmorgen aan, blijkt 'ie mijn SD-kaart om zeep geholpen te hebben. Ik ben, eerlijk gezegd, langzamerhand wel klaar met Android en HTC...
Wist ik het maar... Ik kon de data iig niet meer op de PC zetten om na het formatteren van de SD-kaart terug te plaatsen. De data waren dus echt verminkt. Het meest irritante vind ik nog, dat ik nu weer opnieuw de kaart van Europa voor Co-Pilot moet downloaden en dat duurt echt een paar uur...quote:Op maandag 15 november 2010 08:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kan de SD Kaart nu om zeep zijn geholpen?
Ik vind de Pure Calender Widget echt de bestequote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is de nou de beste app voor een overzichtelijk agenda?
moet je sneller internet kopen..quote:Op maandag 15 november 2010 08:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wist ik het maar... Ik kon de data iig niet meer op de PC zetten om na het formatteren van de SD-kaart terug te plaatsen. De data waren dus echt verminkt. Het meest irritante vind ik nog, dat ik nu weer opnieuw de kaart van Europa voor Co-Pilot moet downloaden en dat duurt echt een paar uur...
Of ALK koopt zich een snellere server...quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
moet je sneller internet kopen..
Heb ik ook gehad, dacht ook eerst dat het aan de kaart lag, maar na twee keer een nieuwe kaart te hebben gekocht (goed merk) en steeds weer hetzelfde probleem, heb ik het gemeld bij HTC. Uiteindelijk is het door HTC opgelost door een nieuw moederbord te plaatsen. Sindsdien (ik klop het af) geen last meer gehad.quote:Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook met regelmaat dat mijn HTC roept dat hij de SD-kaart niet meer kan lezen. Dacht dat het ouderdom was.
Kan het ook nergens vinden.quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef Sold het volgende:
Waar haal jij swype vandaan dan? Heb een tijd swiftkey gebruikt, en gebruik nu al een hele tijd smart keyboard pro, maar als dat swype echt zoveel fijner is dan de andere keyboards wil ik het ook wel eens proberen.
Kijk eens in de Desire topics van 1t/m29quote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef Trava het volgende:
Hee hoe krijg ik hotmail werkend op de HD, ik wil zodra er een mailtje binnenkomt er een melding van krijgen.
En kan ik in de market ook zoeken op categorie ofzo?
Ik ben te lui om alles naar gmail over te zetten en allerlei kaartjes etc aan te passenquote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef kikoooooo het volgende:
Neem een gmail account en laat die je hotmail ophalen. Die gmail stel je weer in op je android. Een android is gemaakt voor gmail.
Tevens snap ik echt niet dat mensen in 2010 nog hotmail gebruiken, maargoed.
Gaat dit wel goed en tijdig? Ook bijvoorbeeld dat de mails verwijdert zijn in hotmail als ik ze op me mob verwijder? En ze ook direct ontvang.quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef kikoooooo het volgende:
Neem een gmail account en laat die je hotmail ophalen. Die gmail stel je weer in op je android. Een android is gemaakt voor gmail.
Tevens snap ik echt niet dat mensen in 2010 nog hotmail gebruiken, maargoed.
ik wil je absoluut niet afzeiken, maar google voor de gein eens hotmail instellen android.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Trava het volgende:
[..]
Gaat dit wel goed en tijdig? Ook bijvoorbeeld dat de mails verwijdert zijn in hotmail als ik ze op me mob verwijder? En ze ook direct ontvang.
Off-topic maar wel interessant, dus ik ben even zo vrij:quote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef skittelman het volgende:
ben het overigens eens met kiko, sollicitanten met een hotmail adres neem ik op een of andere manier toch minder serieus. (helemaal als er xxxjes in staan)
hoort inderdaad hier niet thuis maar zal kort reageren. zoals ik aangaf ligt het waarschijnlijk aan mij maar op een of andere manier koppel ik hotmail aan xxjes jaartallen en breezer-sletjes.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Off-topic maar wel interessant, dus ik ben even zo vrij:
Niet iedereen heeft de behoefte aan een eigen internetprovider, zeker als er een leuke overeenkomst met de buurman-met-draadloos-internet gesloten kan worden. En veel mensen switchen ook regelmatig van internetprovider dus dan is het wel handig om een provider-onafhankelijk mailadres te hebben.
Maar als ik dus een sollicitatie instuur met p.de.vries@hotmail.com word ik dus minder serieus genomen dan als ik p.de.vries@gmail.com zou hebben? Wat is dan in vredesnaam het verschil, want het zijn allebei gratis en anonieme mailaccounts? En hotmail is nou eenmaal lekker handig voor MSN enzo...
Overigens: adressen met xxxjes en jaartallen en dat soort dingen kan ik me inderdaad voorstellen dat dat niet helemaal handig is, maar als het een gewone naam is...
Gmail werkt perfect icm MSN.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En hotmail is nou eenmaal lekker handig voor MSN enzo...
Ik heb geen idee, ik gebruik al een jaar of 7 geen hotmail meer.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Trava het volgende:
[..]
Gaat dit wel goed en tijdig? Ook bijvoorbeeld dat de mails verwijdert zijn in hotmail als ik ze op me mob verwijder? En ze ook direct ontvang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |