Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarmSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BumpSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-PhoneSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddySPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LayarSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda ManagerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google NavigationSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShazamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Was in het vorige topic ook al zo. Geen idee wat er mis is en heb ook weinig zin om het uit te zoeken.
quote:Installeer JoikuSpot op je Nokia. Die gaat dan een wifi signaal uitzenden, die je met je tablet weer op kunt pikken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:50 schreef Thomas B. het volgende:
Misschien dat jullie hier een antwoord op weten. Ik heb gisteren een Android 2.1 tablet besteld en ik wil daar straks mee kunnen tetheren. Mijn telefoon is een Nokia 97 met Symbian, helaas, maar als ik die aansluit op mijn Ubuntu laptop wordt ie direct als modem herkend en kan ik online. Ik vroeg mij af of er voor Android ook iets van een app is die mij in staat stelt mijn telefoon te gebruiken als modem. Het apparaat schijnt wel 3G modems te ondersteunen, maar ik weet dus niet of dat ook voor een telefoon geldt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Installeer JoikuSpot op je Nokia. Die gaat dan een wifi signaal uitzenden, die je met je tablet weer op kunt pikken.
Het wordt dan de volgende connectie 3g komt binnen op de N97 -> N97 Zendt een wifi signaal uit -> je tablet ziet een accesspoint -> je hebt internet op je tablet.
Niks geen gekloot met kabels e.d. Je kunt je n97 gewoon in je zak houden
quote:Het werkt ook niet als je het vanuit de wiki kopieert. Er zit gewoon ergens in de wiki ook een fout, ik denk in al die spoilers enzo. Vorige keer al even naar gekeken (was TS van vorige topic), maar zo snel niks kunnen ontdekken en heb tig dingen geprobeerd (OP uit vorige topic, OP uit wiki, OP uit wiki in 2 delen kopieren).Op vrijdag 29 oktober 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Android
Zou je die even in de OP kunnen zetten? Hij ziet er sowieso niet meer uit maar dit is voorlopig nog enigszins zonder fouten. 'k Zal volgende week eens kijken of er iets fatsoenlijks van te maken valt.
quote:Ik heb de volledige versie ook nog wel ergens voor je. Maar die werkt alleen als je Nokia gehacked is geloof ik. (Ben een beetje vergeten hoe dat ook alweer zat in de Nokia scene. Alles moet gesigned daar)Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Briljant!Ik zag trouwens dat er al een trialversie van op mijn telefoon geinstalleerd stond, dus dan kan ik meteen testen als ie binnen is.
quote:Done.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:01 schreef Ireyon het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Android
Zou je die even in de OP kunnen zetten? Hij ziet er sowieso niet meer uit maar dit is voorlopig nog enigszins zonder fouten. 'k Zal volgende week eens kijken of er iets fatsoenlijks van te maken valt.
quote:Hij staat er nu, wat werkt er niet aan?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het werkt ook niet als je het vanuit de wiki kopieert. Er zit gewoon ergens in de wiki ook een fout, ik denk in al die spoilers enzo. Vorige keer al even naar gekeken (was TS van vorige topic), maar zo snel niks kunnen ontdekken en heb tig dingen geprobeerd (OP uit vorige topic, OP uit wiki, OP uit wiki in 2 delen kopieren).
quote:Dankje
quote:Oh dan is hij na mijn worstelingen goed aangepast in de Wiki dusOp vrijdag 29 oktober 2010 15:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hij staat er nu, wat werkt er niet aan?
quote:Uit de nieuwsbriefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thuisbezorgd.nl nu ook op Android telefoons
Na het enorme succes van onze iPhone applicatie is per vandaag tevens de Thuisbezorgd.nl Android applicatie te downloaden. Dit is de eerste Android eten bestel applicatie van Europa. De iPhone applicatie werd al meer dan 100.000 keer gedownload, wij hopen uiteraard op een even groot succes voor de Android telefoons. Via deze link kunt u de Android applicatie downloaden. Bestellen op elke locatie in Nederland, keuze uit zo'n 2500 bezorgrestaurants, favoriete restaurants eenvoudig aangeven. Eenvoudiger kan het bijna niet.
quote:Waarom heb je voro een android gekozen?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:39 schreef Malens het volgende:
dat hij dan vervolgens automatisch contacten gaan synchroniseren etc etc en dat wil ik dus niet. Ik heb de telefoonnummer die ik erin wil hebben er instaan en verder wil ik niet teveel gedoe. Ik ga ook niet mijn mail laten ophalen door mijn telefoon,
quote:Omdat de telefoon die ik graag wilde toevallig Android had... daar zit geen diepgaande beslissing achter... Wel zeiden bekenden dat het wel verstandig zou zijn (ehb wel even rondgevraagd naar ervaringen) en met de meeste toekomst ten opzichte van Windows&Symbian. Verder moet ik me nog helemaal verdiepen in de mogelijkheden enzo...Op vrijdag 29 oktober 2010 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom heb je voro een android gekozen?
quote:Dus als je telefoon kapot gaat of gejat wordt, dan ga je alle telefoonnummers vanuit een boekje oid zitten overtypen in een nieuwe telefoon?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:39 schreef Malens het volgende:
Ik heb sinds gisteren een androidtelefoon en nu moet ik dus een googleaccount instellen om bepaalde dingen te kunnen (zoals de market). Nu heb ik al gmail, dus die zou ik kunnen instellen. Ik heb echter wat gegoogled en her en der lees ik dat hij dan vervolgens automatisch contacten gaan synchroniseren etc etc en dat wil ik dus niet. Ik heb de telefoonnummer die ik erin wil hebben er instaan en verder wil ik niet teveel gedoe.
quote:Niet makkelijk volgens mij. Wel via een Excel-bestand (CSV) via http://www.cyrket.com/p/android/androidapp.expcontacts/ bijvoorbeeld.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb volgens mij ook alles op sim / gsm staan.. Kan je ze makkelijk overzetten? Nee zeker...
quote:Andersom zou ik niet erg vinden, heb nu idd alles op mijn gsm/sim staan (en als backup steeds op mijn oude telefoon, hooguit het risico dat je de telno's van de laatste twee jaar kwijtraakt maar zoveel komen er nu ook weer niet bij).Op vrijdag 29 oktober 2010 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus als je telefoon kapot gaat of gejat wordt, dan ga je alle telefoonnummers vanuit een boekje oid zitten overtypen in een nieuwe telefoon?
Waarom zou je de telefoonnummers niét ook online willen hebben, volledig automatisch?
quote:Ik denk niet dat ik daar veel zin in hebOp vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet makkelijk volgens mij. Wel via een Excel-bestand (CSV) via http://www.cyrket.com/p/android/androidapp.expcontacts/ bijvoorbeeld.
quote:Gedownload... ik weet alleen neit waarom, vind zoiet op de pc toch handiger
quote:Je kunt iig bij de instellingen van je contactlist aanvinken welke contact hij moet tonen. Wel of niet de gmail-contacts, en evt alleen contacts waar een telnr bij staat. Je kunt de Google Contacts (online) indelen in groepen (familie, vrienden, collega's etc), en daar kun je in je foon dan ook op selecteren.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:17 schreef Malens het volgende:
Ik dacht meer te hebben begrepen dat je telefoon automatisch contacten uit je gmail gaat importeren en dat hoeft van mij dus niet zozeer: daar staan heel wat meer mensen in dan mensen waarmee ik zou bellen (ook alleen mailadressen).
quote:Internet.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:58 schreef Madridista het volgende:
Waar kan ik android 2.2 voor mijn galaxy s downloaden?
quote:Jammer dat Google Contacts geen rekening houdt met voor- en achternamen. Ik krijg mijn contacten op mijn Desire HD niet op de manier zoals ik dat wil. Iets dat geen probleem was op mijn iPhone, omdat iPhone en Address Book naadloos samenwerken.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt iig bij de instellingen van je contactlist aanvinken welke contact hij moet tonen. Wel of niet de gmail-contacts, en evt alleen contacts waar een telnr bij staat. Je kunt de Google Contacts (online) indelen in groepen (familie, vrienden, collega's etc), en daar kun je in je foon dan ook op selecteren.
En vind je 't niks, dan haal je het weer weg. Het is dus geen 'importeren', maar meer een synchroniseren.
quote:Hier werkte het prima. Hoefde maar bij een aantal mensen de boel handmatig te corrigeren, verder mergde het in een keer het hele zooitje met de bestaande mailadressen die ik bv. al van die lui had in m'n Google Contacts, en de namen en telefoonnummers die het importeerde vanuit m'n android toestelOp zaterdag 30 oktober 2010 12:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat Google Contacts geen rekening houdt met voor- en achternamen. Ik krijg mijn contacten op mijn Desire HD niet op de manier zoals ik dat wil. Iets dat geen probleem was op mijn iPhone, omdat iPhone en Address Book naadloos samenwerken.
quote:Iedereen in jouw lijst heeft één voornaam en één achternaam? Ja, dan zal het wel goed werken.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier werkte het prima. Hoefde maar bij een aantal mensen de boel handmatig te corrigeren, verder mergde het in een keer het hele zooitje met de bestaande mailadressen die ik bv. al van die lui had in m'n Google Contacts, en de namen en telefoonnummers die het importeerde vanuit m'n android toestel
quote:Nee hoor, er zijn er ook met dubbele voor- en achternamen. Maar goed, een aantal daarvan moesten wel gecorrigeerd worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen in jouw lijst heeft één voornaam en één achternaam? Ja, dan zal het wel goed werken.
Om maar niet te spreken over gelinkte contacts... Gelinkte contactinformatie wordt opgeslagen als een note/notitie en werkt alleen op Android. Handig als je een ander OS gebruikt.
quote:4.6.0?
quote:Hoe corrigeer jij ze? Aangezien Google geen onderscheidt maakt tussen voor- en achternamen...Op zaterdag 30 oktober 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn er ook met dubbele voor- en achternamen. Maar goed, een aantal daarvan moesten wel gecorrigeerd worden.
quote:Waarom denk je dat ik zeik op Google Contacts? Ik sync zowel mijn Palm Prē als Desire HD via Google Contacts. En Google Contacts weer met Address Book (Mac OS).Verder is natuurlijk compatibiliteit tussen die OS'en zelf al drama, daarom kan je het ook het beste gewoon je contacten e.d. opslaan in een wat 'algemener' formaat, en niet een formaat specifiek voor 1 OS. Zeker niet als je diverse telefoons hebt
quote:Ja leuk, maar die is nog van voor de iPhone 4 volgens mij?
De Desire HD zal nog wel naar Gingerbread gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk sowieso niet dat de Nexus One naar Gingerbread geupdate gaat worden? Volgens mij houdt het voor alle toestellen die nu op de markt zijn wel op bij 2.2
Is Gingerbread 3.0 dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Roolio het volgende:
[..]
De Desire HD zal nog wel naar Gingerbread gaan lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop