quote:Kasta op US was best een goede maar toen kreeg hij het persoonlijk aan de haak met mensen en werd het wat sufOp vrijdag 29 oktober 2010 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wordt dit net zo'n debacle als met kasta toen?
als het al waar is natuurlijk
quote:Ik zou haast een poll op willen zetten met hoelang het dit keer duurt voor bijv. singles sc weer in het leven geroepen wordt.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem het dan ook niet al te serieus.
quote:Dat dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
Kasta op US was best een goede maar toen kreeg hij het persoonlijk aan de haak met mensen en werd het wat suf
quote:best een goede? werd het wat suf? ben je serieus?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
Kasta op US was best een goede maar toen kreeg hij het persoonlijk aan de haak met mensen en werd het wat suf
quote:Krea is de nieuwe mod!
quote:Schei toch uit, man. Als ik in R&P post is dat serieus. Nauwelijks tot geen `onzin´ van mij in R&P, hoor. Daar is ONZ voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Binnen een weekje de halve 'De kunst van het loslaten van je ex' () reeks een ban, Schenkie, Socios, Keep_Walking en andere labielo's weg
quote:Zo dun gezaaid is het toch niet op FOK!?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet jij een betere voor R&P?
ik niet hoor.
quote:ik vrees dat het me veel bans gaat opleveren, maar ik ga strijdend ten onderOp vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou haast een poll op willen zetten met hoelang het dit keer duurt voor bijv. singles sc weer in het leven geroepen wordt.
quote:Tinoz.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet hoor.
quote:Zolang hij z'n stereotype Jean Claude van Damme act af en toe kan droppen, heeft ie m'n zegenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet hoor.
quote:Het is dat Stalin al dood is.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet hoor.
quote:CopycatOp vrijdag 29 oktober 2010 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |