quote:Jij kent Krea niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Het 'We maken een baggeruser een dagje blauw'-grapje never gets old, does it?
quote:topics die in PUB thuishoren, vermoed ikOp vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Wat wordt er dan bedoeld met jankverhalen van tieners?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Wat wordt er dan bedoeld met jankverhalen van tieners?
quote:Dat. En viva troep. Dan ga je maar naar viva.nlOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef timmmmm het volgende:
topics die in PUB thuishoren, vermoed ik
quote:Ik ken Krea wel. Of krijgen we nu weer the usual grootspraak dat het geen baggeruser is en boehoehoe.
quote:hihihi, als dat zo zou zijn, zou ik je notes niet kunnen zien, kutnewbie.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
Een blinde ziet toch nog dat dit weer zo'n 'hihi even iemand blauw maken waar ze het totaal niet van verwachten'-grapje is.
quote:Je hebt MED niet gevolgd? Het topic gemist waar ze een nieuwe mod zoeken voor R&P? Of heb je het feit gemist dat Krea al eerder mod geweest is?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ken Krea wel. Of krijgen we nu weer the usual grootspraak dat het geen baggeruser is en boehoehoe.
Een blinde ziet toch nog dat dit weer zo'n 'hihi even iemand blauw maken waar ze het totaal niet van verwachten'-grapje is.
quote:Maar dat is het hele subforum?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Dat. En viva troep. Dan ga je maar naar viva.nl
quote:Ja, Nee, Nee.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt MED niet gevolgd? Het topic gemist waar ze een nieuwe mod zoeken voor R&P? Of heb je het feit gemist dat Krea al eerder mod geweest is?
quote:Niet eens wat functies gekregen bij je blauwe naampje?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef Kreator het volgende:
Re, maak jij hem even sticky? Dan ga ik me inlezen!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:30 schreef Kreator het volgende:
Het boeit ons eigenlijk geen ene REet of jullie het er mee eens zijn of niet
quote:Maak gewoon een sjabloontje, waar geen ruimte voor gejank en zelfmedelijden is? En een verplichte samenvatting onderaan?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
De nieuwe standaard volgens Re en mij. Simpel.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef DuTank het volgende:
Delete dan meteen het hele FOK! gedeelte
quote:voor fokkers is simpel niet duidelijk. Wij zijn gecompliceerde menschen enzoOp vrijdag 29 oktober 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
De nieuwe standaard volgens Re en mij. Simpel.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
En zoals ik elders ook al zei:
Het gaat er allemaal af. Danny wil een nieuwe wind op fok en die gaat er komen. Daar hebben ze mensen met een ruggengraat voor nodig. Vandaar dat ik er ben.
Groetjes,
Krea.
En dan ga ik nu belangrijke dingen doen. (notes lezen)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
En zoals ik elders ook al zei:
Het gaat er allemaal af. Danny wil een nieuwe wind op fok en die gaat er komen. Daar hebben ze mensen met een ruggengraat voor nodig. Vandaar dat ik er ben.
Groetjes,
Krea.
En dan ga ik nu belangrijke dingen doen. (notes lezen)
quote:go girlOp vrijdag 29 oktober 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Krea, ben je omkoopbaar trouwens?
quote:Nog 1 ding dan.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
voor fokkers is simpel niet duidelijk. Wij zijn gecompliceerde menschen enzo
Regels willen we!
quote:en wie bepaald of het kut is? Dalijk wil de gebruiker iets van zich afschrijven en dan krijgt deze een gele kaartOp vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog 1 ding dan.
Open je een kuttopic, gele kaart. Open er nog 1, ban uit R&P. Dat is de nieuwe policy. Re zal dit zo wel bevestigen.
quote:Arme Maanvis.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef Kreator het volgende:
Nog 1 ding dan.
Open je een kuttopic, gele kaart. Open er nog 1, ban uit R&P. Dat is de nieuwe policy. Re zal dit zo wel bevestigen.
quote:Van je afschrijven doe je maar in je dagboekOp vrijdag 29 oktober 2010 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
en wie bepaald of het kut is? Dalijk wil de gebruiker iets van zich afschrijven en dan krijgt deze een gele kaart
quote:je weet maar nooit waar zulke info goed voor is natuurlijk
quote:Doel is om het aantal zelfmoorden te laten toenemenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
en wie bepaald of het kut is? Dalijk wil de gebruiker iets van zich afschrijven en dan krijgt deze een gele kaart
quote:De mods. Die zijn uitermate competent.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van je afschrijven doe je maar in je dagboek
Groetjes,
Krea
quote:Ik zie steeds meer voordelen van het nieuwe beleid. Fuhrer Krea aan de macht
quote:Mods en competent in 1 zin?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mods. Die zijn uitermate competent.
quote:2 zinnen. Je moet wel opletten
quote:Er staat een punt tussen. Er is geen sprake van één en dezelfde zin.
quote:en dus geen activieit meer in r&pOp vrijdag 29 oktober 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer voordelen van het nieuwe beleid. Fuhrer Krea aan de macht
Binnen een weekje de halve 'De kunst van het loslaten van je ex' () reeks een ban, Schenkie, Socios, Keep_Walking en andere labielo's weg
quote:De lijst achter de schermen is echt wel wat langer dan dit.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Schenkie, Socios, Keep_Walking en andere labielo's weg
quote:Correctie: regelOp vrijdag 29 oktober 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er staat een punt tussen. Er is geen sprake van één en dezelfde zin.
quote:Degene die hij gewoon onder zijn eigen username post?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Re het volgende:
al ga ik nu wel de kloontopics van krea missen
quote:en het is allemaal jouw schuld. Dit blijven we je kwalijk nemenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Re het volgende:
al ga ik nu wel de kloontopics van krea missen
quote:Oe dat is iets voor FOK! users en crewOp vrijdag 29 oktober 2010 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lelijkerds-datingsite groot succes
Vandaar dat Danny ook op FOK! nieuwe plannen heeft.
quote:die ook jaOp vrijdag 29 oktober 2010 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene die hij gewoon onder zijn eigen username post?
quote:Homo.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:46 schreef wise het volgende:
zitten er onder die gloves zachte handen btw?
quote:Take a chillpill dudeOp vrijdag 29 oktober 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Achter de schermen staat heel wat anders dan hier!![]()
Douchen
quote:nee
quote:Krea heeft geen boodschap aan nuance.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:48 schreef Re het volgende:
maar mensen, de soep wordt echt niet zo heet opgeslurpt hoor, Krea is enthousiast en dat is verfrissend, en suggesties mogen altijd
quote:Nuance heeft dit forum kapot gemaakt. Dat gaan we nu terugdraaien.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krea heeft geen boodschap aan nuance.
quote:Hier is een suggestie: neem jezelf vooral niet te serieusOp vrijdag 29 oktober 2010 13:48 schreef Re het volgende:
maar mensen, de soep wordt echt niet zo heet opgeslurpt hoor, Krea is enthousiast en dat is verfrissend, en suggesties mogen altijd
quote:Oh wat een harde handOp vrijdag 29 oktober 2010 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige wat er verkeerd is, is dat jij nog niet op de permbanlijst staat van R&P.
quote:wordt dit net zo'n debacle als met kasta toen?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:48 schreef Re het volgende:
quote:je hebt dan ook geen redenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige wat er verkeerd is, is dat jij nog niet op de permbanlijst staat van R&P.
quote:Hmm ja dat kan ook nog wel een probleem worden met die nieuwe regels enzoOp vrijdag 29 oktober 2010 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aldus een vent met de username Loveless85
quote:*proestOp vrijdag 29 oktober 2010 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aldus een vent met de username Loveless85
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Het 'We maken een baggeruser een dagje blauw'-grapje never gets old, does it?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan ook nog wel een probleem worden met die nieuwe regels enzo
quote:Feitelijk wil je dus zeggen dat je tegen nuance bent. Typisch.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nuance heeft dit forum kapot gemaakt. Dat gaan we nu terugdraaien.
Groetjes,
Krea
quote:Hakken? Hij laat ze verdwijnen als een waar Houdini!
quote:Kreat gaat modden met Duitse hand?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hakken? Hij laat ze verdwijnen als een waar Houdini!
quote:Ik neem het dan ook niet al te serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |