quote:Achter de schermen ook niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat ik Remlof niet meer virtueel mag onderpissen nu. Maar ja, elk voordeel heb ze nadeel.
quote:In het centrale crew-onderpis-topic toch? Of is die samen met Gelly verdwenen?
quote:Ja, ik heb het "Lach hier om Krea" topic ook al van FC naar @ moeten schoppenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat ik Remlof niet meer virtueel mag onderpissen nu. Maar ja, elk voordeel heb ze nadeel.
quote:Het voegt niets toe hè. Danny heeft die views liever in andere topics.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef YipYip het volgende:
Moeite is een "groot" woord,maar wat is het nut van het verwijderen van die SC's eigenlijk?
quote:Baggerkloon?
quote:Omdat het helemaal nergens over gaat. Eén groot `kliekje´ dat net zo goed een IRC-kanaal of MSN-box kan aanmaken.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:52 schreef YipYip het volgende:
Moeite is een "groot" woord,maar wat is het nut van het verwijderen van die SC's eigenlijk?
quote:En in welk topic zou hij het dan willen hebben?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het voegt niets toe hè. Danny heeft die views liever in andere topics.
quote:Laster! Zeker drie grote kliekjesOp vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat het helemaal nergens over gaat. Eén groot `kliekje´ dat net zo goed een IRC-kanaal of MSN-box kan aanmaken.
quote:Nergens natuurlijk. Uiteraard. Vanzelfsprekend.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef YipYip het volgende:
En in welk topic zou hij het dan willen hebben?
quote:Ik heb er eigenlijk wel moeite mee ja, maar dat durf ik nu niet meer goed te zeggen, dat het wat strenger wordt vind ik wel oké, maar je kan het ook overdrijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:
Zo. En dat is 1 weg. Nog meer mensen moeite met 't nieuwe beleid?
quote:Oh oké,dan weet ik genoegOp vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nergens natuurlijk. Uiteraard. Vanzelfsprekend.
quote:Ik ga wel in BNW zitten F5'en.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het voegt niets toe hè. Danny heeft die views liever in andere topics.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Baggerkloon?
90% van mijn posts zijn in WGR.
Ga gezellig door met je HAHA IK HEB EEN LEUKE GRAP MET KREA.
het zit ongeveer op het nivo van de HELP MIJN EX VIND MIJ WEER LEUK topic.
quote:Agossie, ben je weggepestOp vrijdag 29 oktober 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat het helemaal nergens over gaat. Eén groot `kliekje´ dat net zo goed een IRC-kanaal of MSN-box kan aanmaken.
quote:Dan worden die topics vast ook verwijderdOp vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Maar wat als het hoe voel je nu sluit juist meer jank topics veroorzaakt als help ik voel me vandaag depressief ofzo .
just a thought
quote:Die kunnen dan ook mooi gesloten worden en de topicstarters gebanned.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Maar wat als het hoe voel je nu sluit juist meer jank topics veroorzaakt als help ik voel me vandaag depressief ofzo .
just a thought
quote:Dan maken ze een topic voor hulp bij zelfdoding .Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
just a thought
quote:Ik kan sneller slotjes zetten dan jij scheten kan laten. Dus dat is geen probleem.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
just a thought
quote:Nee. En neeOp vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat is toch triest? Terecht dat het gesloten wordt.
quote:Op huilen staat binnenkort ook een ban.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef Socios het volgende:
a, dat is toch triest? Terecht dat het gesloten wordt.
quote:Die worden gesloten, totdat die topics niet meer gemaakt worden..Op vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
just a thought
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |