quote:ligt eraan hoe het geintrepeteerd word.
quote:Ik begin zo langzaam je grootste fan te wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:
Zo. En dat is 1 weg. Nog meer mensen moeite met 't nieuwe beleid?
quote:Ik had druk jeweetz.
quote:Nou, vertel maar. Bronnen?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef oinkoink12 het volgende:
Ok wat onderzoek blijkt dat Krea helemaal geen mod is.
Iemand zit gewoon wat te kutten.
Move on people nothing to see here.
quote:Kom je daar nu al achterOp vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef oinkoink12 het volgende:
quote:Haha ik hef bij deze mn bezwaren op.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:
quote:Crewbashen staat ook een ban op.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef timmmmm het volgende:
ha-ha, netsplitter snapt zijn grammaticalesje niet
quote:Ik zie in je notes gewoon een melding staan over WGR en iets met belasting. Dat kan niet als je geen rechten hebt hè.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef oinkoink12 het volgende:
quote:JA! *handen in heupen*Op vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:
quote:Geen idee, daar ga ik niet over.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef timmmmm het volgende:
wat staat er op gebrekkige beheersing van de 's lands taal?
quote:Net zo'n harde straf als op chagrijnigheidOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:zegt meneer baggerkloonOp vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef oinkoink12 het volgende:
quote:Ook dat is volledig willekeurig
quote:Ga zelf eens aan je taalbeheersing werkenOp vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Ban in TTK?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Moeite is een "groot" woord,maar wat is het nut van het verwijderen van die SC's eigenlijk?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:45 schreef Kreator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |