quote:Gelukkig maarOp vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef Kally het volgende:
En ben niet al te laat thuis dus kom nog even verder feesten hier na het eten
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde je heul niet belachelijk maken![]()
quote:dinan·ten dinante, h gedinant een vreselijk geluid voortbrengen dmv een kikker in je keel hebben: Kappen met ~ Je bent een schreeuwlelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie hem als stam+t. Kan er niets aan doen.
quote:En z'n tanden niet van elkaar durft te halen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
dinan·ten dinante, h gedinant een vreselijk geluid voortbrengen dmv een kikker in je keel hebben: Kappen met ~ Je bent een schreeuwlelijk
quote:Of niet
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
dinan·ten dinante, h gedinant een vreselijk geluid voortbrengen dmv een kikker in je keel hebben: Kappen met ~ Je bent een schreeuwlelijk
quote:Het is niet koud toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker voorraadje Kal
Ow en ik ben klaar met vampire diaries kijkenIs me thee gewoon koud geworden
Gaat ehct lekker vandaag
Ik ga even stofzuigen en dweilen, krijg ik het tenminste wat warmen
quote:Je krijgt zo nog pics van mijOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker voorraadje Kal
Ow en ik ben klaar met vampire diaries kijkenIs me thee gewoon koud geworden
Gaat ehct lekker vandaag
Ik ga even stofzuigen en dweilen, krijg ik het tenminste wat warmen
quote:
quote:Hoe moet dat straks met jou als het midden in de winter is en het buiten 5 graden vriest overdag!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het echt megakoud, zit gewoon te rillen op de bank
quote:ja ik snap ook niet hoe ik dat overleefOp vrijdag 29 oktober 2010 13:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe moet dat straks met jou als het midden in de winter is en het buiten 5 graden vriest overdag!
quote:Zo erg?
quote:Het wordt wel erger ja, soort van spierpijn eromheen nu ook
quote:
| 1 2 | [12:58:54] Patje1987: ik ben denk ik in mijn slaap misbruikt door een alien ofzo |
quote:Het gaat hier eigenlijk altijd wel snel... tenzij het niet zo snel gaatOp vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me echt af als ik nou zo'n langzame typer ben. Hoe de neuk komt het hier alweer zo vol te staan
quote:Klinkt als gordelroosOp vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het wordt wel erger ja, soort van spierpijn eromheen nu ook
quote:dit is nog langzaamOp vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me echt af als ik nou zo'n langzame typer ben. Hoe de neuk komt het hier alweer zo vol te staan
quote:
quote:Nou ik heb de foto gezien.... geen idee wat hij uitgespookt heeft
quote:Ik heb niks gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik heb de foto gezien.... geen idee wat hij uitgespookt heeftMaar het ziet er echt vaag uit
Ik zou zeggen aliens
quote:Ik speelde vroeger keivaak de gameboy-versie
quote:Veel liefde en vooral warmte krijgen van de mensen om je heen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet hoe ik dat overleef
Maar komt toch goed elk jaar
quote:Het is al een aantal dagen, had ineens jeuk toen keek ik en zat die plek er. Misschien van kleding?
quote:Ik heb ook een megadikke winterjasOp vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel liefde en vooral warmte krijgen van de mensen om je heen.
quote:Ik heb het op mijn mobiel staanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger keivaak de gameboy-versie! Maar weer eens downloaden
quote:Andere waspoeder? Wasverzachter?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is al een aantal dagen, had ineens jeuk toen keek ik en zat die plek er. Misschien van kleding?
quote:Don't speak!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:03 schreef Rauzer het volgende:
http://open.spotify.com/track/3HTrgl0cGqkn1c7jPeRL09
quote:Ik val altijd binnen zonder terug te lezen, allen daaraan zou je al een dagtaak hebben!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:04 schreef chansadres het volgende:
Ik was gisteravond even weg en vanochtend heb ik een geheel topic gemist. Dan begin je te merken dat je oud aan het worden bent.
quote:Succes met puzzelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:04 schreef JJH het volgende:
Ik ga even douchen en wat taxi's op de juiste plaats zetten.
Alles staat zo ongeveer verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |