quote:Aan de ene kant is het jammer dat zo'n groot schrijver aan het sterfbed gekluisterd is, aan de andere kant is het nu wel fijn dat een bekende nederlander een keer niet onverwachts sterft.Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)er-ernstig-ziek.html
'Harry Mulisch zeer ernstig ziek'
Uitgegeven: 29 oktober 2010 06:57
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2010 07:47
AMSTERDAM - Harry Mulisch is zeer ernstig ziek. De schrijver van onder meer De Ontdekking van de Hemel zou volgens bronnen nog maar kort te leven hebben. Hij zou kanker hebben.
Zijn goede vriend Marcel van Dam stelt dat de 83-jarige auteur ''er ernstig aan toe’’ is.
Iemand anders vertelt aan het AD dat de schrijver thuis geen mensen meer uitnodigt. Ook zou hij niet meer eten.
quote:dus in jouw ogen is ie al dood?
quote:Door normaal man..Op vrijdag 29 oktober 2010 08:16 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag viel mijn oog op het volgende trieste bericht:
[..]
Aan de ene kant is het jammer dat zo'n groot schrijver aan het sterfbed gekluisterd is, aan de andere kant is het nu wel fijn dat een bekende nederlander een keer niet onverwachts sterft.
Laten we er een poule van maken. Wat wordt de sterfdatum van Harry Mulisch?
Ikzelf denk dat ie 1 november overlijdt. Wat denken jullie?
quote:Zo is het niet bedoeld
quote:MJOp vrijdag 29 oktober 2010 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeld. Bovendien ben ik niet zo dat ik na zijn dood allemaal grapjes ga maken zoals ook bij MJ in Onz gedaan werd
.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
Treurig. Zowel de toestand van Mulisch als dit topic.
quote:Waarom rust er zo'n taboe op de dood?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Treurig, jammer dat je zoiets moet gebruiken alleen maar voor het feit dat je een X aantal topics per dag "moet" openen.
quote:Al die gebruikers die hier zo moralistisch gaan reageren.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom rust er zo'n taboe op de dood?
quote:Ik ook hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef Dastan het volgende:
Natuurlijk zou ik het erg vinden als hij zou overlijden, laat daar geen misverstand over bestaan.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar de mensen die hier zo reageren zijn net als de voetbalsupporters die je voor een nep-fan uitmaken als je bij unibet een 1-1 gelijkspel invult bij de volgende wedstrijd van je team.
quote:euh, heb je een bron? schijnt op twitter al rond te zingen maar ik heb nog geen officiële bevestiging gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef CartWOman het volgende:
Hij is overleden, dus graag een slotje op dit topic.
quote:Hoezo taboe? Waarom zou je in hemelsnaam gaan "gokken tot iemand doodgaat"?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom rust er zo'n taboe op de dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |