quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:28 schreef flukzus het volgende:
En dan ga je op Fok vragen wat je zelf wil.
quote:Tja, ik ben nooit in die situatie beland. Dus, sorry, geen advies van mij.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:30 schreef Goodstuff het volgende:
Ach nee, meer wat jullie zouden doen in zo'n situatie
quote:Ja, daarom struikel ik er misschien zo over. Hij nam meisjes nooit mee naar huis zomaar, en haar dus wel. Ze heeft zelfs z'n moeder ontmoet.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Hij heeft meer meiden gehad voor je, maar hij heeft maar met 1 meisje geslapen voor jou?
Iets klopt daar niet.
En mag ik vragen wat jij allemaal uitgevreten hebt voor hem?
Of ben je de maagd maria geweest?
Je kunt toch niet jaloers zijn over wat iemand voor jullie relatie heeft gedaan.
quote:QFTOp vrijdag 29 oktober 2010 01:35 schreef Tanin het volgende:
Het feit dat hij niet verteld heeft dat hij met een ander meisje in bed gelegen heeft betekent niet zoveel.
Het feit dat jij kennelijk moeite hebt hem te vertrouwen des te meer. *dat* is een reden om het uit te maken.
quote:Uhm... Nou, nee.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:56 schreef Id_do_her het volgende:
Dus je vriend gaat regelmatig vreemd en je komt hier vragen of dat iets verkeerds is en of je het moet accepteren of niet?
quote:Wat is dat nu voor een rare opmerking. Alsof je in een relatie verplicht bent om bij elkaar te slapen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:29 schreef L-E het volgende:
Jij moet je niet zo aanstellen en vooral beseffen dat als je zo doorgaat, je deze relatie om zeep gaat helpen. Een jaar samen en nog niet samen slapen, maar wel lopen zeiken omdat hij dat vóór jou met een ander heeft gedaan: grow up.
quote:Het is wel wat je zou verwachten als je een jaar samen bent met iemand.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een rare opmerking. Alsof je in een relatie verplicht bent om bij elkaar te slapen.
quote:Meen je dit nu echt? Je vindt het normaal dat je na een jaar samen zijn nog niet met hem slaapt? En het dan vervolgens raar vinden dat hij het ergens anders gaat zoeken en ontevreden wordt?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:12 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een rare opmerking. Alsof je in een relatie verplicht bent om bij elkaar te slapen.
quote:Je zou zo mijn ex kunnen zijn, ben nog elke dag blij dat ik die aan de kant heb gezet.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:23 schreef Goodstuff het volgende:
Ik weet dat ik nogal een moeilijk meisje ben, ik irriteer me snel aan mensen en kan dan behoorlijk kattig doen.
Ook heb ik de vervelende gewoonte meteen te roepen dat het uit is.
quote:Met iemand slapen is wat anders dan bij iemand slapen.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt? Je vindt het normaal dat je na een jaar samen zijn nog niet met hem slaapt? En het dan vervolgens raar vinden dat hij het ergens anders gaat zoeken en ontevreden wordt?
Man, die vent van jou verdient een medaille dat hij het op die leeftijd zo uithoudt.
quote:Dat dus, zeker als je daar de ruzies en het steeds terugkerende 'het is uit' bij op telt.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Meen je dit nu echt? Je vindt het normaal dat je na een jaar samen zijn nog niet met hem slaapt? En het dan vervolgens raar vinden dat hij het ergens anders gaat zoeken en ontevreden wordt?
Man, die vent van jou verdient een medaille dat hij het op die leeftijd zo uithoudt.
quote:Wacht, je hebt wel seks maar omdat je preuts bent wil je niet samen slapen?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:36 schreef Goodstuff het volgende:
Nou ja, ik weet niet waarvoor jullie vriendjes het doen maar de mijne zeurt er niet over dat ik niet BIJ hem slaap.
Seks hebben wij dus wel.
quote:Waar is de tijd gebleven dat mensen nog als maagd het huwelijk ingingen?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
quote:Ja daarmee bedoel ik dat hij me om 4 uur ophaalt van school en we dan samen zijn tot 12 uur. Elke dag. Op vrije dagen en in het weekend zijn we ook de middag bij elkaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef caroline88 het volgende:
TS je bent behoorlijk verwarrend. In je OP zeg je dat jullie dag en nacht bij elkaar zijn en elders vertel je dat je niet bij hem wilt slapen.
Maar je maakt nu echt van een mug een olifant. Wat hij gedaan heeft voor hij met jou een relatie begon.
Volkomen onlogisch om daar een punt van te gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |