Hoi,
Graag jullie advies, en zo kan ik het lekker van mij afschrijven.
Ik heb nu bijna een jaar een vriend. Ik ben 19 en hij is 21. Wij kennen elkaar nu 2 jaar en het is niet altijd goed geweest.
Elkaar altijd wel leuk gevonden maar veel ruzies. Hij met menig andere meiden iets gehad en ik heb ook andere vriendjes gehad in de tussentijd.
Inmiddels hebben we bijna een jaar officieel. Eerste 3 maanden smste hij nog kwetsende dingen jegens mij naar een ander meisje.
Na confrontatie hebben wij het uitgepraat. Ik vertrouw hem nu ook 100 procent, we zijn dag en nacht bij elkaar.
Vaak hebben wij ruzies, meer kleine irritaties. We zien elkaar immers elke dag, en dan elke dag vanaf 4 tot 12 uur ongeveer.
Lange tijden dus. Ik weet dat ik nogal een moeilijk meisje ben, ik irriteer me snel aan mensen en kan dan behoorlijk kattig doen.
Ook heb ik de vervelende gewoonte meteen te roepen dat het uit is.
Hij is echt een schat, eerlijk waar. Maar vanavond bijv. Kom ik erachter dat hij in de tijd voor onze serieuze relatie met een meisje heeft geslapen.
Geen seks gehad, daar geloof ik hem wel in. Maar toch kan ik mij hier zo druk om maken. Het voelt als een stomp in mijn maag.
Ook al is het voor mijn tijd, ik voel me bedrogen omdat hij nooit heeft verteld dat ze samen hebben geslapen.
Ben ik nu een enorme trut? Hij heeft zoveel meiden gehad en is vaak vreemdgegaan bij andere vriendinnetjes. Misschien dat ik me daardoor zo opwind hierover.
Ik heb nu gezegd dat ik tijd voor mezelf nodig heb en dat hij mij met rust moet laten.
Alleen ik weet zelf niet wat ik nu wil. Moet ik dit accepteren? Behoorlijk verwarrend zo...
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!