Ik denk dat je 3.0 bedoeld. Geruchten gaan dat hij nog voor het eind het jaar uit moet komen, paar maanden later hopelijk op de Desire. Maar zoals Benny ook al zei heb ik liever de nieuwe versie van Sense.quote:Op maandag 8 november 2010 11:43 schreef resque het volgende:
Wanneer zal versie 2.3 van android komen op de desire denken jullie? Heeft iemand hier al iets meer over gelezen?
Ah die had ik nog niet gezien, ben toch wel benieuwd verder.quote:Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef IkWilbert het volgende:
Hier iets meer informatie... waarschijnlijk toch 2.3 ipv 3.0
precies deze update gaat het overquote:Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef IkWilbert het volgende:
Hier iets meer informatie... waarschijnlijk toch 2.3 ipv 3.0
Ik weet dat het mogelijk is, ik heb het zelf nog gedaan een tijdje terug. Ik kan het alleen niet meer terugvindenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:29 schreef Visitor.Q het volgende:
Kan ik bepaalde woorden die hij heeft geleerd weer uit het geheugen knikkeren? Als ik TOT schrijf, is de standaard suggestie dus met hoofdletters, en het woordje Je is ook met 1 hoofdletter. Irritant...
Ja dat kan.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:29 schreef Visitor.Q het volgende:
Kan ik bepaalde woorden die hij heeft geleerd weer uit het geheugen knikkeren? Als ik TOT schrijf, is de standaard suggestie dus met hoofdletters, en het woordje Je is ook met 1 hoofdletter. Irritant...
Daar vroeg hij toch omquote:Op woensdag 10 november 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
Nope, daar kun je alleen de woorden verwijderen die je zelf hebt toegevoegd
TOT is idd een woord waar ik me ook altijd aan irriteerde.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:51 schreef Visitor.Q het volgende:
@ iBenny & @_Flea_: blijkbaar gaat het om allebei, bedanktIk heb inderdaad 'Je' weg kunnen halen in die lijst (wist niet dat die lijst daar stond en ik verbaas mezelf over de woorden die ik blijkbaar nodig heb), maar TOT stond er niet in dus dat zal een standaard suggestie zijn (andere suggesties zijn o.a. ROTFL, dus TOT zal ook wel zo'n afkorting oid zijn).
Eigenlijk zou de gebruiker de hoofdletters zelf moeten aangeven, nu verandert het OS dat nog voor je en dat is niet zo handig. De rest van die spellingscorrectie heb ik niet zoveel moeite mee
swype gebruikt sowieso een ander woordenboek natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Devolution het volgende:
Ik heb die optie niet meerVreemd. Zou het door Swype komen?
Als ik "via" wil tikken maakt hij er automatisch "VIA" van... Ook zoiets!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:55 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
TOT is idd een woord waar ik me ook altijd aan irriteerde.
Werkt super. Ik kan niet meer zonder.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef kwiwi het volgende:
werkt skype trouwens een beetje goed op de desire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |