quote:heh ja, ik wil niet teren op de staat. Kom op zeg, daar heb ik echt geen trek in.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:25 schreef Iska het volgende:
Ow prima, is iig al meer dan de gemiddelde 'kunstenaar'
quote:Ja, maar er zit wel een kern van waarheid in, omdat je dan financieel gezien min of meer zelfstandig bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:28 schreef Iska het volgende:
Jammer alleen dat die uitspraak een tijdje in een nogal foute context is gebruikt
quote:Of ik het mis??Op vrijdag 29 oktober 2010 10:34 schreef Iska het volgende:
Ik doelde inderdaad op dat laatste...
Hey maar ER, misschien beetje rare vraag, maar mis jij je oude werk als LMB'er niet heel erg?
quote:In 1998 ben ik op medische gronden eervol uit de dienst ontslagen.
quote:Ik ontvang een Militair Invaliditeits Pensioen, ben voor 30% afgekeurd op basis van mijn PTSS. Dat ontvang ik tot mijn 65ste nu. Is omgezet sinds kort naar een MIP zonder tot mijn 65 ooit nog een herkeuring te hoeven doen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef Iska het volgende:
Loop je daar nog steeds mee of is dat na een tijdje weer geheeld? (Mijn moeder heeft het ook gehad, maar was na jaar weer redelijk over)
quote:Heb je mijn topic al eens gelezen? Vulneratus Nec VictusOp vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Iska het volgende:
, sorry maar ik weet eigenlijk niets anders te zeggen dan ontzettend bedankt voor wat je gedaan hebt en succes...
quote:Mooi, in de tussentijd is en wel het een en ander veranderd hahahaha
quote:Behoorlijk ja
quote:Al zou je homo zijn, mij maakt het niet uit hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Iska het volgende:
Klopt, ik ga altijd shoppen met vriendinnen en 1 gay friend (ben zelf straight btw
)
quote:Gezellig, doe haar maar de groeten van mijOp vrijdag 29 oktober 2010 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!
Nog ff een koffie nemen, dan ff douchen, en dan de trein van 12:10 nemen op weg naar Lotusss
quote:I willOp vrijdag 29 oktober 2010 11:08 schreef Iska het volgende:
[..]
Gezellig, doe haar maar de groeten van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |