quote:heh, als ze hier ooit eens komen liggen ze in een stuip vanwege mijn mooie decoratie bij het raamOp vrijdag 29 oktober 2010 09:40 schreef Iska het volgende:
Ze zijn alweer weg, maar ze moesten wel erg lachen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ErwinRommel op 29-10-2010 10:02:23 ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:OMFG, eerste keer dat ik iemand een dildo in een fleshlight zie doen om die vervolgens ffkes te showen
quote:Ja, jij was benieuwdOp vrijdag 29 oktober 2010 09:57 schreef Iska het volgende:
[..]
OMFG, eerste keer dat ik iemand een dildo in een fleshlight zie doen om die vervolgens ffkes te showen
quote:Is wel origineelOp vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja, jij was benieuwd
Nu niet gaan zeuren kerel!!
quote:Ach, is weer eens iets anders dan een vaas met wat bloemetjes hè?
quote:Ja, dat zie ik nu ookOp vrijdag 29 oktober 2010 10:05 schreef Iska het volgende:
Wel zo netjes idd, stel dat de SC ook door kinderoogjes wordt afgetast
Edit: Hij staat nog wel mooi bovenaan de pagina xD
quote:Dat is kunst man!!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef Iska het volgende:
Heeft ook wel weer zijn charmes natuurlijk
quote:Dan ben ik wel benieuwd welke emoties jij hierbij voelt
quote:Kijk, als je er lang naar kijkt brengt het een bepaalde stemming op, maar je moet het dan wel vanuit alle hoeken bekijken. Opdat dit prachtstuk een reflectie is van de samenleving, waarin man en vrouw ineen smelten.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef Iska het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd welke emoties jij hierbij voelt
quote:Dat eerste ben ik nogOp vrijdag 29 oktober 2010 10:21 schreef Iska het volgende:
![]()
Maar subsidie krijg je alleen maar als je werkloos bent en hippiekleren draagt, dus tjah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |