quote:Dan heb je helemaal gelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 01:54 schreef m.k het volgende:
Ik zie het niet als training, meer als vermaak. maar er was nogal wat commotie over dat het te realistisch zou zijn en dergelijken. ze hebben weer eens lopen zeiken om niks was eigenlijk wat ik wou zeggen
quote:
quote:
quote:Ja. De de honkbal wedstrijd is al afgelopen dus tijd om naar huis te gaan.
quote:[DEF] Wat is jouw werk?Op vrijdag 29 oktober 2010 06:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat voor werk doe je als ik het vragen mag?
quote:Net thuis. Nog even relaxen en dan snurken.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:01 schreef Sine_Pari het volgende:
En ik maar denken dat je al ligt te snurken Cobra4
quote:Ook een goede morgen Cobra
quote:Nee, ik moet nog gaan slapen.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook een goede morgen Cobra
Nu alweer wakker?
Volgens mij zijn wij en Sine de vroege vogels hierzo
quote:hehe, trusten voor zo dan maar
quote:Je kan me beter een late vogel noemen, het is hier namelijk 02:00 (EST) en ik moet nog gaan slapen.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook een goede morgen Cobra
Nu alweer wakker?
Volgens mij zijn wij en Sine de vroege vogels hierzo
quote:Ha ja!!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan me beter een late vogel noemen, het is hier namelijk 02:00 (EST) en ik moet nog gaan slapen.
quote:Correct en tevens juist.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, we moeten nog steeds eens een keertje wat afspreken
quote:hahahaha, hoe dat zo dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 08:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist.
Trouwens, je moet niet te veel verklappen over de "Rode Bef" als je bij Lotusss bent.
quote:Lees maar even terug. Het kwam ter sprake.
quote:haha doe ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees maar even terug. Het kwam ter sprake.
quote:Staat er wat speciaals op het programma?Op vrijdag 29 oktober 2010 08:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga m'n DT voor morgen even klaar maken en dan snurken, om 06:00 gaat de wekker weer.
quote:Er is nu geen reet meer aan. De barkeeper en een verdwaalde koffie klant. Drukker is het niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
haha doe ik.
Mooie tijd was dat zeg, waarin de "Rode Bef" toch echt helemaal geweldig was
quote:Jammer, de oude glorie is er dus niet meer. Ik ruik de sfeer weer van hoe het toen was daarzo. Stukje melancholie en historie.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is nu geen reet meer aan. De barkeeper en een verdwaalde koffie klant. Drukker is het niet.
quote:Het was ook altijd een hoogtepunt tijdens mijn bezoeken aan Volkel. Maar helaas, dat was vroeger.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Daar kwamen trouwens vrijwel alleen maar lieden van het 40 Squadron. Van de andere squadrons maar echt heel weinig. Man man, wat hebben we daar veel lol gehad!!
quote:Ja en nee, we hebben een militaire begravenis, maar ken de beste man niet persoonlijk ben enkel ingedeeld bij de Honor Guard (moet de vlag aan de naaste uitreiken). Maar wens je een prettig weekend, en Cobra4 voor jou zo ook een goedeOp vrijdag 29 oktober 2010 08:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat er wat speciaals op het programma?
Hopefully no sad thing!
quote:In mijn tijd was die toko altijd heel goed gevuld. En na de dienst daar rondhangen en wat happen en drinken. Of gewoon met de pul van de Rode Bef doorzuipen!!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was ook altijd een hoogtepunt tijdens mijn bezoeken aan Volkel. Maar helaas, dat was vroeger.
quote:Good luck Sine.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja en nee, we hebben een militaire begravenis, maar ken de beste man niet persoonlijk ben enkel ingedeeld bij de Honor Guard (moet de vlag aan de naaste uitreiken). Maar wens je een prettig weekend, en Cobra4 voor jou zo ook een goedenachtmorgen rust.
quote:Moest je vroeger "knokken" om een barkruk. Nu heb je er 5 voor je zelf.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In mijn tijd was die toko altijd heel goed gevuld. En na de dienst daar rondhangen en wat happen en drinken. Of gewoon met de pul van de Rode Bef doorzuipen!!
quote:Heh, er stonden ook nog ronde biertafeltjes met barkrukken, het was echt een bruin soldaten café toen.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moest je vroeger "knokken" om een barkruk. Nu heb je er 5 voor je zelf.
quote:Goedemorgen!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:11 schreef EllaN het volgende:
Goeie morgen iedereen!
Zojuist wat burengeroddel over de inbrekers. Vanavond isweer bij me, dus laat ze maar komen
.
quote:Heb je ze een kopje koffie aangeboden?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:38 schreef Iska het volgende:
A jolly good morning! Altijd leuk om wakker te worden met de glazenwasser voor je neus (slaap vlak bij raam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |