quote:Ja hun eerste drummerOp vrijdag 29 oktober 2010 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Jan Pijnenburg link ik met Doe Maar, was dat goed geweest?
quote:patat van Bram Ladage?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Als een Rotterdammer een Bram haalt, waar heeft hij dan trek in?
quote:De drummer heette Gutte. Heb bij zijn overlijden nog het topic erover geopend. Verder heb je Peter Slagter.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat je het wel weet tong... Je houdt je er zo vaak mee bezig om ze af te kraken dat je het vast wel onthouden hebt.
quote:Dan heeft tong een goed smaak, want zo gauw ik Blof hoor doe ik de radio ook uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat je het wel weet tong... Je houdt je er zo vaak mee bezig om ze af te kraken dat je het vast wel onthouden hebt.
quote:Peter Slager is inderdaad de basgitarist.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De drummer heette Gutte. Heb bij zijn overlijden nog het topic erover geopend. Verder heb je Peter Slagter.
Verder kom ik echt niet.
quote:
quote:Alex PastoorOp vrijdag 29 oktober 2010 10:19 schreef tomtomaat het volgende:
Wie is de huidige trainer van Excelsior?
quote:Loopafstand klopt.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:30 schreef tomtomaat het volgende:
5 km zwemmen
200 km fietsen
42km en 195 meter hardlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |