quote:ja een ipad zou ideaal zijn eens kijken aan wie ik dat nig kan vragen voor mijn verjaardagOp vrijdag 29 oktober 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wordt tijd voor een telefoon met stylus of een iPad
quote:hahaha lekker op de korte termijnOp vrijdag 29 oktober 2010 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een ipad zou ideaal zijn eens kijken aan wie ik dat nig kan vragen voor mijn verjaardag
quote:ja dat is beter want ik kan echt niet tegen lang wachten als ik echt iets welOp vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha lekker op de korte termijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Verwend nestOp vrijdag 29 oktober 2010 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is beter want ik kan echt niet tegen lang wachten als ik echt iets wel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Panda72 het volgende:
duwt heel zachtjes de deur open trippelt zachtjes naar binnen enGOEIEMORGEN LIEVE PANDAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:LOVELYOp vrijdag 29 oktober 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN LIEVE PANDAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Panda72 het volgende:
duwt heel zachtjes de deur open trippelt zachtjes naar binnen enbamboe beertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:klopt helemaal
quote:ja, zit rechtsboven een instellingenknopje, daar kun je aanvinken dat de smileys altijd zichtbaar moeten zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
btw waar zijn mijn smileys ? kan dat ook in de nieuwe layout zoals dat kon in de baggerlayout?
quote:Ik had het inmiddels al gevondenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, zit rechtsboven een instellingenknopje, daar kun je aanvinken dat de smileys altijd zichtbaar moeten zijn.
quote:Ik deed mijn sig weer eens eer aanOp vrijdag 29 oktober 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels al gevonden
quote:agatha christie?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik verrot geslapen vannacht
En wat een klote dromen, wie gaat er nou misdaden oplossen in d'r slaap
![]()
quote:
quote:Jij?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik verrot geslapen vannacht
En wat een klote dromen, wie gaat er nou misdaden oplossen in d'r slaap
![]()
quote:Nou ik dus ook blijkbaar
quote:Hoi meisje!
quote:dromenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik dus ook blijkbaarEn ik ben op een of andere boot-vakantie geweest
En heb de huurder van mijn vorige huis (waar ik al 5 jaar niet meer woon
) naïef genoemd en nog veel meer
Geen wonder dat ik nu nog moe ben
quote:Ik door de medsOp vrijdag 29 oktober 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dromen
Ik droom vet vaag en vaak!
Hoi btw
quote:keelpijnOp vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meisje!Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |