quote:ja een ipad zou ideaal zijn eens kijken aan wie ik dat nig kan vragen voor mijn verjaardagOp vrijdag 29 oktober 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wordt tijd voor een telefoon met stylus of een iPad
quote:hahaha lekker op de korte termijnOp vrijdag 29 oktober 2010 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een ipad zou ideaal zijn eens kijken aan wie ik dat nig kan vragen voor mijn verjaardag
quote:ja dat is beter want ik kan echt niet tegen lang wachten als ik echt iets welOp vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha lekker op de korte termijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Verwend nestOp vrijdag 29 oktober 2010 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is beter want ik kan echt niet tegen lang wachten als ik echt iets wel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Panda72 het volgende:
duwt heel zachtjes de deur open trippelt zachtjes naar binnen enGOEIEMORGEN LIEVE PANDAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:LOVELYOp vrijdag 29 oktober 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN LIEVE PANDAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Panda72 het volgende:
duwt heel zachtjes de deur open trippelt zachtjes naar binnen enbamboe beertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:klopt helemaal
quote:ja, zit rechtsboven een instellingenknopje, daar kun je aanvinken dat de smileys altijd zichtbaar moeten zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
btw waar zijn mijn smileys ? kan dat ook in de nieuwe layout zoals dat kon in de baggerlayout?
quote:Ik had het inmiddels al gevondenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, zit rechtsboven een instellingenknopje, daar kun je aanvinken dat de smileys altijd zichtbaar moeten zijn.
quote:Ik deed mijn sig weer eens eer aanOp vrijdag 29 oktober 2010 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels al gevonden
quote:agatha christie?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik verrot geslapen vannacht
En wat een klote dromen, wie gaat er nou misdaden oplossen in d'r slaap
![]()
quote:
quote:Jij?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
quote:Nou ik dus ook blijkbaar
quote:Hoi meisje!
quote:dromenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik dus ook blijkbaarEn ik ben op een of andere boot-vakantie geweest
En heb de huurder van mijn vorige huis (waar ik al 5 jaar niet meer woon
) naïef genoemd en nog veel meer
Geen wonder dat ik nu nog moe ben
quote:Ik door de medsOp vrijdag 29 oktober 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dromen
Ik droom vet vaag en vaak!
Hoi btw
quote:keelpijnOp vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meisje!Hoe is het met jou?
quote:ik word ook vaak in een bepaalde fase van de slaap waardoor alles hoort en ziet maar je niet wakker worden en haast niet bewegen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik door de medsMaar het zijn belachelijke dromen en veel te vaak nachtmerries de laatste tijd
En hoi!
quote:
quote:Da's ook wel akelig jaOp vrijdag 29 oktober 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik word ook vaak in een bepaalde fase van de slaap waardoor alles hoort en ziet maar je niet wakker worden en haast niet bewegen.
Lekker is anders, je wilt zograag wakker wirden omdat je van alles hoort maar wat je ook doet je ogen blijven potdicht terwijl je alles ziet.
quote:Goedemorgen
quote:Ja kut is datOp vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je .. lekker ook weer zo net voor het weekend
quote:Ohhhh leuk kastjeOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja kut is dat![]()
Woei, ik had net een mailtje van MP, ik mag een vergelijkbaar kastje als op het plaatje komen halen voor 35 euro
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik em ga schuren en verven, want er zitten ook kringen boven op het blad. En heb ik weer even een leuk projectje
quote:NiceOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja kut is dat![]()
Woei, ik had net een mailtje van MP, ik mag een vergelijkbaar kastje als op het plaatje komen halen voor 35 euro
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik em ga schuren en verven, want er zitten ook kringen boven op het blad. En heb ik weer even een leuk projectje
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhhh leuk kastje
Leuke projectjes zijn dat toch
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice
Ow en ik ga mijn bovenbenen te ruil aanbieden
quote:Ruilen voor mijn heup?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice
Ow en ik ga mijn bovenbenen te ruil aanbieden
quote:Morgen Janies!
quote:Whehehehe lolOp vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
we hebben er weer 1, in de vergadering:
so if i remember me good.......
quote:Ow he is wurking in a koolmine ent spieking stoonkool ingliesj?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
quote:wheheheOp vrijdag 29 oktober 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Mogguh Janies
quote:Wel grappig dat je die edits ook gewoon ziet verschijnenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow he is wurking in a koolmine ent spieking stoonkool ingliesj?
quote:LiebchenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
quote:Leuk heOp vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel grappig dat je die edits ook gewoon ziet verschijnen
quote:Liebchen!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Heb je een nieuwe roeping? Rechercheur Marijke? Marijke Holmes? Kommisar Marijke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!Ja, ik ga werken bij Wolff
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow he is wurking in a koolmine ent spieking stoonkool ingliesj?
quote:die indiêr die erbij zat had geen ideeOp vrijdag 29 oktober 2010 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede vertaling
Wat zeuren jullie tochdat begrijpen ze wel
quote:geef Rex een koekje van meOp vrijdag 29 oktober 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!Ja, ik ga werken bij Wolff
quote:Dat is altijd het leukst, meestal durven ze dan ook niets te vragenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
die indiêr die erbij zat had geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |