quote:Ik wil een huis in Duitsland met meerkoetenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zegt maar hoe je het graag hebben wil...
quote:ik vind zijn pa ook erg goed, ik heb hier nog wel een lp van hem liggen denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar heul heul HEUL andere muziek
quote:Jawohl!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil een huis in Duitsland met meerkoetenOkee?
quote:Super geil nah
quote:Da's wel een heel mooi nummer inderdaadOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Rowwen Heze heeft hele mooie liedjes gemaakt
Dit is mijn ultieme afscheidnummer:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel een heel mooi nummer inderdaad![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
quote:vorig jaar helaas moeten draaien.....Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel een heel mooi nummer inderdaad![]()
quote:ja erg erg mooi, maar ik ga wat vrolijkers luisteren nuOp vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
quote:nouOp vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
vorig jaar helaas moeten draaien.....
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig jaar helaas moeten draaien.....
quote:Ja ik ook, ik moet steeds huilenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg erg mooi, maar ik ga wat vrolijkers luisteren nu
quote:ja mijn ogen waren ook vol geschotenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook, ik moet steeds huilen
quote:Soms vind ik het wel lekker om dergelijke nummers te draaien en dan te verdrinken in zelfmedelijden...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook, ik moet steeds huilen
quote:Zwelgen is soms zoooo heerlijk...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Soms vind ik het wel lekker om dergelijke nummers te draaien en dan te verdrinken in zelfmedelijden...
quote:Soms wel, maar ik kan er de laatste tijd heel moeilijk weer los van komenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel lekker om dergelijke nummers te draaien en dan te verdrinken in zelfmedelijden...
quote:Voor jou, en meezingen heOp vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Soms wel, maar ik kan er de laatste tijd heel moeilijk weer los van komenDus het is nu gewoon niet handig
quote:Is dat jouw hoofd?
quote:dan is dat niet handig nee....Op vrijdag 29 oktober 2010 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik kan er de laatste tijd heel moeilijk weer los van komenDus het is nu gewoon niet handig
quote:OMG, het nummer waar ik al meer dan 10 jaar inmiddels de letterlijke tekst van weet
quote:Wat lijkt me dat heerlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan is dat niet handig nee....
2010 is voor mij eerste jaar die een positieve wending heeft gekregen sonds heel lang geleden
quote:jups ik heb lp's zat, ook van woodstock enzo, allemaal van mijn ouders geweest en gekocht toen ze hippies warenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat jouw hoofd?
Maar cool van de LP
quote:Ik heb ook allemaal LP's van m'n oudersOp vrijdag 29 oktober 2010 00:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups ik heb lp's zat, ook van woodstock enzo, allemaal van mijn ouders geweest en gekocht toen ze hippies waren
quote:mijn LP's zijn bij een verhuizing per ongeluk allemaal op de vuilstirt belandOp vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal LP's van m'n oudersIk heb oa Jesus Christ Superstar de luxe editie
![]()
![]()
quote:we gingen het over blije dingen hebben, toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
mijn LP's zijn bij een verhuizing per ongeluk allemaal op de vuilstirt beland
quote:gelukkig hadden mijn ouders wel smaakOp vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal LP's van m'n oudersIk heb oa Jesus Christ Superstar de luxe editie
![]()
![]()
quote:jongeman...jij weet heus dat ik er nog ben, want we zitten op msn.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef PeZu het volgende:
ja ik post die foto voor taartje is ze er plots niet meer
quote:ja was wel zonde..Op vrijdag 29 oktober 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we gingen het over blije dingen hebben, toch?![]()
wat erg...
quote:Mijn ouders ook wel hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig hadden mijn ouders wel smaak
quote:tuuk ik plaagde je ook maarOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jongeman...jij weet heus dat ik er nog ben, want we zitten op msn.
(mooi gedicht he)
quote:Dat gekggggk en geprrrrt en geluidOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
ja was wel zonde..
Maar goed niets aan te doen...
Toch blijft platen draaien het leukste dat er is
quote:Fijn dat het dan ook kwamOp vrijdag 29 oktober 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut, ik was er ook wel een keer aan toe
quote:Da's wel kutOp vrijdag 29 oktober 2010 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn LP's zijn bij een verhuizing per ongeluk allemaal op de vuilstirt beland
quote:Ja, de jouwe houden van A.J.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn ouders ook wel hoorMaar die van Jesus Christ Superstar is serieus echt geweldig
![]()
En dat terwijl mijn moeder echt anti geloof is omdat mijn opa en oma zwaar katholiek waren en dit aan haar opdrongen
quote:gemeen!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef PeZu het volgende:
tuuk ik plaagde je ook maar![]()
want meisjes plagen is .......
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de jouwe houden van A.J.
quote:ik heb een antipathie voor het volgende qua muziekOp vrijdag 29 oktober 2010 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders ook wel hoorMaar die van Jesus Christ Superstar is serieus echt geweldig
![]()
En dat terwijl mijn moeder echt anti geloof is omdat mijn opa en oma zwaar katholiek waren en dit aan haar opdrongen
quote:neehee
quote:ik geef er in mijn mond van over
quote:Die eerste 3 ben ik met je eensOp vrijdag 29 oktober 2010 00:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een antipathie voor het volgende qua muziek
queen - bohemian rapkotsy
meatloaf - paradise
alles van abba
en jezus christ super star
dat kan ik echt niet aanhoren, gaan mijn nekharen rechtover eind staan en dan niet van kippenvel van genot
quote:
quote:ja ik weet het, maar ik kan het fysiek niet aan dat te beluisterenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die eerste 3 ben ik met je eensMaar deze LP's zijn niet van de filmversie he, dus wel met goede stemmen
Maar goed, ieder z'n ding
quote:Arme jijOp vrijdag 29 oktober 2010 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar ik kan het fysiek niet aan dat te beluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |