quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
ik heb why worrie ook met een band gespeeld, en dt was mijn zangnummer.
Het is een nummer dat bij me zal blijven horen
quote:mijn ouders weten het en ze houden van dezelfde muziek dus is ook logische keuzeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ook belangrijk, ik heb een papiertje met wat ik graag wil (ook muziek) als ik het zelf niet meer kan zeggen...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
Enneh..mijn feestje is de 19e of de 20e..
Vrijwilligers mogen zich aanmelden.
En ik was wel van plan er dan zelf ook gewoon bij te zijn
quote:Fijn hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij hebben we hier redelijk dezelfde muzieksmaak
quote:Volgens mij ook welOp vrijdag 29 oktober 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij hebben we hier redelijk dezelfde muzieksmaak
quote:Geeft niet tochOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij ook welAl houd ik denk ik ook wel van muziek die anderen minder geschikt vinden
Maar ik heb dan ook gewoon een brede smaak
quote:Ja, rare uitspattingen FTWOp vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet toch![]()
Ik heb ook wel rare uitspattingen er tussen zitten soms
quote:Niks mis mee, tochOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ook welAl houd ik denk ik ook wel van muziek die anderen minder geschikt vinden
quote:ik heb ook een heeeele brede smaakOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Opera is dan niet mijn ding en Jazz ligt er een beetje aan, maar verder varieert het van klassiek tot aan echt harde metalOp vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook een heeeele brede smaak
Klassiek, Opera, Jazz, Pop, goede hardrock etc etc
quote:Die eersteOp vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef MPG het volgende:
Owja, als ik er ooit niet meer ben, dan moeten ze maar iets van rowwen heze draaien. Dń Heilige Anthonius, of Twieje Wurd.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opera is dan niet mijn ding en Jazz ligt er een beetje aan, maar verder varieert het van klassiek tot aan echt harde metalMaar geen techno ofzo
quote:Joah!
quote:zoon van de man met de sigaar
quote:Okee
quote:Ja preciesOp vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die eerste![]()
Dat mensen blij moeten zijn dat ze jou gekend hebben
Maar dan wel pas als je 80 bent ofzo
quote:maar heul heul HEUL andere muziek
quote:Je zegt maar hoe je het graag hebben wilOp vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeMaar eerst rijk worden he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |