quote:Oh reken maar van yesOp zaterdag 30 oktober 2010 13:00 schreef Ireyon het volgende:
Heb je met de trein trouwens wel een fatsoenlijk uitzicht over de Bodensee? Dacht afgelopen zomer "oh mooie route met de auto" maar dan zie je vervolgens alleen weiland en stinkdorpjes
Hey.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Socios,
Ik zit in treinstelnummer: 4043 tussen Den Haag en Amersfoort.
quote:Wat ga je in Groningen doen?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nu in 4072. Moet straks op Deventer weer overstappen naar Zwolle Groningen, maar ik denk niet dat mijn accu het nog zolang trekt.
quote:Verjaardag van mijn oma vieren, in Zuidbroek om precies te zijn. En ik ga vanavond ook weer terug, dan heb ik even weer genoeg in de trein gezeten. Volgens mij moeten we terug ook via Deventer.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat ga je in Groningen doen?Kom anders naar Leeuwarden.
quote:Mooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Eurostar wählt Siemens statt Alsthom: http://www.railjournal.co(...)rostar-contract.html
Goed nieuws dus.
quote:'..en BLIJF weg.'The judge, Mr Geoffrey Vos, dismissed Alstom's application and denied Alstom leave to appeal.
quote:Statement from Alstom following the UK High Court ruling
29 October 2010
Alstom notes today's ruling at the UK High Court and the recognition by the judge that Alstom demonstrated that it has a serious case to be tried, with respect of the uncertainty surrounding the Channel tunnel safety rules and on the evaluation process of the tender.
Alstom will pursue alternative legal options to uphold its position. The company has already submitted its case to the European Commission.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn oma vieren, in Zuidbroek om precies te zijn. En ik ga vanavond ook weer terug, dan heb ik even weer genoeg in de trein gezeten. Volgens mij moeten we terug ook via Deventer.
Ik heb in elke trein internetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:24 schreef dennistd het volgende:
Zo, ik zit ook weer in de trein terug naar enschede. Trein 1759 trouwens, in stel 4081. Met internet !!!
Düren - Heimbach ook?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:48 schreef Ireyon het volgende:
Verdomme m'n inspiratie voor leuke ritjes raakt op. Elk interessant traject dat met een studentenbudget te doen is, heb ik al gedaan.
Ten behoeve van een TV commercial, werd er vandaag op diverse plekken op het station opnames gemaakt voor de NS, met als thema "Winter".quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:19 schreef Fixers het volgende:
Wat zijn ze aan het filmen op Den Bosch? Op het uiteinde van perron 4a staat een complete filmcrew met dolly op zo'n setje rails.
Op beide manierenquote:
"studentenbudget"quote:Köln - Trier - Luxemburg - Luik ook?
Dat gaat 'm dus worden volgende week, bedanktquote:Düren - Heimbach ook?
Je kunt best even het dorpje in lopen, het is heel erg mooi daar. En je kunt er heel goed en goedkoop eten. Dit ging een paar jaar geleden voor 6,90 Euroquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:17 schreef Ireyon het volgende:[/b]
Dat gaat 'm dus worden volgende week, bedankt. Kun je je daar toch wel een uur vermaken of is het verstandig om binnen 10 minuten met dezelfde trein terug te gaan
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |