quote:Maar dat maakt voor het bericht niet zoveel uit.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij vroeger wel ja, maar is het tegenwoordig zonder
quote:Oh dat is helemaal een raar verhaal danOp vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij vroeger wel ja, maar is het tegenwoordig zonder
quote:Da's waar.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoofdzaak is dat een Frans bedrijf teruggefloten is vanwege een eenzijdige kijk op het wereldje...
quote:Ja. Een fout van hun. Ik was 'ineens' uitgeschreven bij het donateursbestand waarbij hun de reden ook nog eens niet weten... Er word gekeken hoe dit het beste opgelost kan wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus al. Ben je er nou al achter waarom je die brief niet gehad hebt?
quote:Uiteindelijk rijden op 29 augustus in 2011 de eerste treinen vanuit Nijmegen door de dive-under richting het station.
quote:Waarom had ik die opmerking al verwacht?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:09 schreef Socios het volgende:
Dat komt gewoon omdat het blauwe getrokken materieel is.
Waren de kleuren andersom geweest, dan waren de rode rijtuigen en een rode locomotief mooier dan een blauwe GTW...
Maar sowieso, dat rood en wit past toch al mooi bij de kleuren van Deutsche Bahn.
quote:Nee homo.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:09 schreef Socios het volgende:
Dat komt gewoon omdat het blauwe getrokken materieel is.
Waren de kleuren andersom geweest, dan waren de rode rijtuigen en een rode locomotief mooier dan een blauwe GTW...
Maar sowieso, dat rood en wit past toch al mooi bij de kleuren van Deutsche Bahn.
quote:Ze doen sowieso een aantal boemels vanuit Munchen.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:10 schreef Socios het volgende:
Welke dienst(en) rijdt die blauwe trein eigenlijk?
quote:Mooi uitzoekertje voor jou heOp zaterdag 30 oktober 2010 12:10 schreef Socios het volgende:
Welke dienst(en) rijdt die blauwe trein eigenlijk?
quote:Oh reken maar van yesOp zaterdag 30 oktober 2010 13:00 schreef Ireyon het volgende:
Heb je met de trein trouwens wel een fatsoenlijk uitzicht over de Bodensee? Dacht afgelopen zomer "oh mooie route met de auto" maar dan zie je vervolgens alleen weiland en stinkdorpjes
Hey.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Socios,
Ik zit in treinstelnummer: 4043 tussen Den Haag en Amersfoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |