Macmasteri (mannnetje en vrouwtje)quote:Op maandag 22 november 2010 23:40 schreef Byte_Me het volgende:
welke apisto's zie ik daar rondzwemmen in je filmpje?
artemia kun je stukken goedkoper krijgen via ebay e.d. ik koop meestal iets van 100 gram, maak porties van 10 gram en vries die in. verder heb ik nog een emmer met 5 kilo zeezout staan. icm met zo'n zelfbouw set kost elke dag verse artemia zo goed als niets meer.
ja die zit lekker in frankrijk van het goede leven te genieten terwijl hier maar wat aanmodderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef Faithfulness het volgende:
Ik weet het, mijn tip is d'r 1 van niks, maar je negeren is ook zo wat![]()
Eigenlijk wachten we natuurlijk op het antwoord van guru Perry
Komt in ordequote:Op dinsdag 23 november 2010 00:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Leuk zeg! En jaaaaaaa, foto's willen we!![]()
Ik heb corydorassen (geen mini), en vind ze echt supercute!
kijk wel uit, een aqua40 is snel overbevolktquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Komt in ordeEerst maar eens wat snoeien. Plantjes doen het goed
Helaas waren de cory's uitverkocht. Over een week of 2-3 hebben ze deze weer:
[ afbeelding ]
Ik zag op Show je Aquarium een bak die mij veeeeeel te vol leek.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kijk wel uit, een aqua40 is snel overbevolkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik zag op Show je Aquarium een bak die mij veeeeeel te vol leek.
http://www.showjeaquarium(...)showcase&u=405&c=323
60 liter. Bestand:38 visjes in 60 liter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik heb er niet eens verstand van. (Vissensoorten.) Dat moet ik er weer wel bij zeggen maar het klinkt zo druk en veel.
Dierenmishandeling dit, errug triest dat mensen zich niet inleven of verdiepen in wat wel of niet kanquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:00 schreef Stali het volgende:
[..]
38 visjes in 60 liter..
En ik heb er niet eens verstand van. (Vissensoorten.) Dat moet ik er weer wel bij zeggen maar het klinkt zo druk en veel.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:00 schreef Stali het volgende:
[..]
38 visjes in 60 liter..
Ik vind het ook niet kunnen. Ik heb dezelfde bak (maar dan in het zwart), met drie (!) kogelvisjes. Die diertjes moeten toch gewoon de ruimte hebben...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Dierenmishandeling dit, errug triest dat mensen zich niet inleven of verdiepen in wat wel of niet kan
Ik vind mijn 35 visjes op 190L al dik de max
Ohhh die is mooi!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Joene het volgende:
Ik heb overigens vandaag : Nymphaea lotus (rood) besteld als plant
Doe ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kijk wel uit, een aqua40 is snel overbevolkt
En ook geen kleine vissen als ik de foto's zo zie...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:00 schreef Stali het volgende:
[..]
38 visjes in 60 liter..
Het is inderdaad nog veel minder dan 60 liter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook niet kunnen. Ik heb dezelfde bak (maar dan in het zwart), met drie (!) kogelvisjes. Die diertjes moeten toch gewoon de ruimte hebben...
En door al die ornamentjes, dat filtertje, etc. in die bak zullen er ook wel liters verloren gaan.
Maar ik zeg maar niks daar, wordt je meestal niet in dank afgenomen.
www.aquaplantsonline.nlquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ohhh die is mooi!![]()
Ik moet binnenkort ook maar na gaan denken over aquariumplanten. Iemand nog een goede site voor Tante Faith?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog veel minder dan 60 liter.
Ik heb er wel wat van gezegd. Kom er toch nooit..
Thankssssssquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Joene het volgende:
[..]
www.aquaplantsonline.nl
Daar kan je in elk geval goed bestellen en plaatjes zien.
wie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:37 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
![]()
Ze gaven mijn bak een 3Klootzakken!
ik help wel ffquote:[..]
ThankssssssStaat in favo's
![]()
OT:
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil 't topic graag vol, ben trots op de nieuwe OP![]()
Ben je nu helemaal mal? Cijfer jezelf niet zo weg. Heb maanden terug een paar foto's van jou gezien en die waren gewoon tof.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef Faithfulness het volgende:
Die heb ik verwijderd na het zien van deze bak:
[ afbeelding ]
*jaloers*
Een slak neukt zichzelf nog om voort te planten.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Hmm.. volgens mij zijn mijn 2 kleine appelslakken een man en een vrouw. Er hangt een mooie freaky oranje framboos aan de onderkant van de klep.
Sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal mal? Cijfer jezelf niet zo weg. Heb maanden terug een paar foto's van jou gezien en die waren gewoon tof.
Zoiets op de foto zou ik ook wensen en dan met een enkel schooltje kleine visjes. Een plantenbak inderdaad. Maar ja, ik vind de tuin al een hoop werk en je moet er ook maar de tijd voor hebben om het zo strak als op de foto te krijgen. Mooi is het zeker maar het gros van de aquaristen willen gewoon gezellig vissies kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |