SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT komen ze aan met een Sakaraquote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef DanHardy het volgende:
heb even de uitslagen gelezen en verder geen aandacht aan geschonken. De reviews op de diverse fora spraken boekdelen.
Ik weet niet waar de UFC mee bezig is, als je de de UFC in europa wilt promoten doe het dan goed. Dit is bagger.
Om eerlijk te zijn denk ik dat dat gevecht echt tof had kunnen zijn. Twee hongerige gasten die op zeker vol gas achter elkaar aan waren gegaan.quote:Op zondag 14 november 2010 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
QFT komen ze aan met een Sakara
Ja dat zou ik ook wel willen maar dat is niet het punt. De vraag was waarom ze het juist niet doen. Ik denk dus dat het te maken heeft met het feit dat ze Duitsland niet interessant genoeg vinden. Om wat voor een reden dan ook.quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Tazmaniac het volgende:
haha niet bepaald..
dit is sowieso de 2e UFC card in Duitsland en de negatieve reacties t.o.v vorige keer is juist 10x minder. Al geven ze de slechte opkomst nu de schuld aan regering en media voor hun negatieve uitspraken
Ik zou eens proberen een card neer te zetten met wat draw value ipv een card met vrijwel allemaal
low and mid card fighters waarvoor eigenlijk niemand naar een event komt.
Het is geen ppv card.quote:Op maandag 15 november 2010 13:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen maar dat is niet het punt. De vraag was waarom ze het juist niet doen. Ik denk dus dat het te maken heeft met het feit dat ze Duitsland niet interessant genoeg vinden. Om wat voor een reden dan ook.
Eens, UK en nu Germany waren wat je bij een serie een filler noemt, bagger.quote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef DanHardy het volgende:
Ik weet niet waar de UFC mee bezig is, als je de de UFC in europa wilt promoten doe het dan goed. Dit is bagger.
Is onzin om die oude fights (shogun, lidell etc) erbij te halen, toen vocht hij zwaar onder z'n gewicht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef dapluiz het volgende:
http://mmajunkie.com/news(...)ng-not-justified.mma en toch zou ik Alistair wel eens tegen een paar bekende UFC-ers willen zien vechten
Hahaha ja schitterend die wazige gasten, dit event poste ik een maand geleden al, alleen ging het toen om een ander gevecht.. dat zag er ook semi nep uit.. die met brute KO, misschien ken je hem nog.quote:
Laat Dana dan eens met zijn eigen Joe Rogan in discussie gaan. Joe loves The Reem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef dapluiz het volgende:
http://mmajunkie.com/news(...)ng-not-justified.mma en toch zou ik Alistair wel eens tegen een paar bekende UFC-ers willen zien vechten
Dat is crap zeg, Werdum is toch al helemaal hersteld in Januari, nu komen toch de gedachten boven dat eerst SF de schuld kreeg van het niet verdedigen van zijn belt 2 jaar lang. Alleen als je je zo opstelt dan ben je snel je prime voorbij. Later een MMA carriere hebben zonder ooit in de UFC te hebben gevochten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Hooidraad het volgende:
Alistiar verwacht zelf dat zijn volgende MMA fight pas in april/mei zal plaatsvinden![]()
In december K-1, in januari vakantie en dan de MMA training weer oppakken.
quote:As part of its ongoing effort to snuff out the unauthorized and illegal use of its intellectual property, the UFC's parent company, Zuffa LLC. has issued a cease and desist letter to popular web search portal Google.com, ordering that it stop linking to websites that offer illegal UFC pay-per-view streams and archived fight footage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |