Dat is waar ook, even downloaden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef roepdeman het volgende:
Denk dat ik even naar WEC moet gaan kijken! Het is een van de laatste shows en Faber zit erbij!
Pas maar op want zulke technieken kunnen heel fout uitpakken als je ze niet beheerst. Als je het daadwerkelijk leuk vindt om te doen kun je beter op BJJ gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:49 schreef McGilles het volgende:
Gisteren in het begin van mijn bokstraining gingen we beetje grappling doen, 2 maal de tegenstander laten afkloppen puur en alleen door de technieken die ik altijd zie bij die events![]()
1x Omoplata, 1x Gater roll
We doen rustig aan en er is bij zo'n moment 1 iemand bij die het bekijkt en een soort van scheidsrechter is. Maar je hebt gelijk. Heb wel een jaar of 2 op judo gezeten in een ver verleden dus minimale kennis is aanwezig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op want zulke technieken kunnen heel fout uitpakken als je ze niet beheerst. Als je het daadwerkelijk leuk vindt om te doen kun je beter op BJJ gaan
Zolang je je grenzen kent kan je natuurlijk wel een beetje aanklooien maar chokes enzo zou ik maar niet aan beginnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
We doen rustig aan en er is bij zo'n moment 1 iemand bij die het bekijkt en een soort van scheidsrechter is. Maar je hebt gelijk. Heb wel een jaar of 2 op judo gezeten in een ver verleden dus minimale kennis is aanwezig.
Hmm, ben ik niet heel blij mee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
According to Dana White during the UFC 122 Fan Q & A:
Brock Lesnars next fight is likely to be a rubber match with Frank Mir
![]()
Really?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop het, vind jackson een misselijk arrogant straatvechtertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Rampage coach was in TUF zei hij spottend tegen Rashad dat deze 'al' KO was geslagen door Machida, laat staat wat Rampage met hem zou doen. Dus ik zou het wel leuk vinden als Rampage ook KO gaat tegen Machida volgende week.
Rampage is een pannekoek Machida wint met 2 vingers in de neus van hem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:22 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ik vind Rampage wel iets hebben. Die laatste ronde tegen Rashad zag je wel vlagen van wat hij in huis heeft. Gewoon vol gas naar voren, laat het maar een oorlog worden. Rammen tot je er bij neervalt. Voor de liefhebbers en de technische kenners zal het vast niet om aan te zien zijn, ik vind het geweldig
Als er een mooie card komt ga ik naar Engeland volgende keerquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:04 schreef roepdeman het volgende:
Ik ook...dat geld kan je vele malen beter besteden!
Ja inderdaad, prelims ware echt heel erg goed!quote:Op zondag 14 november 2010 09:49 schreef Paxlie het volgende:
Wel ok event. Aantal partijen vooral technisch en minder vol met actie. Prelims waren awesome.
UFC Personal Trainer komt op 1 april uit
quote:Op zondag 14 november 2010 09:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, prelims ware echt heel erg goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 14 november 2010 09:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |