quote:ja maar jij bent zelf ook frustrerend persoon.Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Denk wel dat de meeste mensen van MW2 naar BO overschakelen.
Ik speel het iig al niet meer.
Heb al een andere frustatie gevonden.
Cod waw op veteran.
quote:Hahahaha.Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar jij bent zelf ook frustrerend persoon.
dus dat zal met black ops ook niet veranderen. zelfs al zou je viva pinata doen ben je nog gefrustreerd.
Tip: heb ik ook aan stoma aangeraden Mens erger je niet is een heel leuk spel
quote:onPOINT! Wat een fucking baas was datOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Voeg me maar toe op OnPOINT.
quote:Dat was echt een van de meest geniale avonden die we hebben gespeeld met z'n allenOp donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
onPOINT! Wat een fucking baas was dat
Ik mis je tijdens de potjes MW2 Tauch
quote:DudeOp donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Fsmxi het volgende:
Bij mij hangt het van inkomen ook af of ik meteen BlackOps haal. Heb geen vast inkomen, dus dat moet eerst en daarna gaat geld gespaard worden voor een beetje vermogen zodat ik december op kamers kan zonder al te grote leningen
quote:Mis die hilarische avonden ook wel. Ik denk dat ik met Black Ops wel weer meedoe, al zit ik met de release helaas nog in Engeland. De pre-order staat er in ieder gevalOp donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
onPOINT! Wat een fucking baas was dat
Ik mis je tijdens de potjes MW2 Tauch
quote:Dat gaat weer mooi wordenOp donderdag 28 oktober 2010 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mis die hilarische avonden ook wel. Ik denk dat ik met Black Ops wel weer meedoe, al zit ik met de release helaas nog in Engeland. De pre-order staat er in ieder geval
quote:Dat was lang geleden, wordt weer gezellig schieten avonden langOp donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat gaat weer mooi wordenOldskool met Sold en Rossdale erbij
quote:Precies, goed voor de koude winterdagenOp donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat was lang geleden, wordt weer gezellig schieten avonden lang
quote:JuistOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, goed voor de koude winterdagen
quote:Zorgen dat mn xbox deze winter niet de geest geeftOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, goed voor de koude winterdagen
quote:Jaaaaaa dat gaat weer EPIC wordenOp donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:doe gewoon maximaal bijlenen, dat ga ik ook doen zodat ik brotherhood en black ops kan betalenOp donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Fsmxi het volgende:
Bij mij hangt het van inkomen ook af of ik meteen BlackOps haal. Heb geen vast inkomen, dus dat moet eerst en daarna gaat geld gespaard worden voor een beetje vermogen zodat ik december op kamers kan zonder al te grote leningen
quote:Dit is by far jouw slechtste kloon-naam tot nu toeOp vrijdag 29 oktober 2010 00:38 schreef vagina-dwerg. het volgende:
oh en volgens mij komt er bij black-ops echt een FUCKING groot fok-xbox team
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:14 schreef Parvus het volgende:
Ik koop Black Ops denk ik 5 keer. Gewoon omdat het kan. Studentjes
;-----))))))
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is by far jouw slechtste kloon-naam tot nu toe
quote:jij hebt anders duidelijk te veel tijdOp vrijdag 29 oktober 2010 08:14 schreef Parvus het volgende:
Ik koop Black Ops denk ik 5 keer. Gewoon omdat het kan. Studentjes
;-----))))))
quote:Volgens mij weet het grote gros van de mensen hier mijn naam allang Niels, niet nodig om te gaan gokken
quote:dan plagen we je niet meer met je GTOp vrijdag 29 oktober 2010 11:49 schreef Fsmxi het volgende:
O, en kleine McSkills, als je er vijf koopt, kun je er ook gewoon 4 cadeau doen
quote:Dan mag ik geen Fzzuummmuhmmuuxxxiiiieeejjjj meer zeggen?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:50 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
dan plagen we je niet meer met je GT
quote:ik bedoelde McSkillsOp vrijdag 29 oktober 2010 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan mag ik geen Fzzuummmuhmmuuxxxiiiieeejjjj meer zeggen?
quote:Curry aan de andere kant...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:48 schreef vagina-dwerg. het volgende:
ketchup van 2 dagen oud op een bord is niet lekker
oh, de nieuwe layout bevalt me wel trouwens
quote:Hehe true. En veel tijd en veel geld wat wil je nog meer?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:43 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
jij hebt anders duidelijk te veel tijd, zelfde geldt voor stoma
quote:Ik ben sinterklaas nietOp vrijdag 29 oktober 2010 11:49 schreef Fsmxi het volgende:
O, en kleine McSkills, als je er vijf koopt, kun je er ook gewoon 4 cadeau doen
quote:Een baan in plaats van een uitkering?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe true. En veel tijd en veel geld wat wil je nog meer?![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een baan in plaats van een uitkering?
quote:OuchOp vrijdag 29 oktober 2010 11:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:ik heb tentamens en ben druk met kamertje bezig, dus ik heb eigenlijk geen tijd maargoed ik maak tijd.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:07 schreef dreamzk het volgende:
Lekker bezig gasten, niemand moet werken of heeft college?
Ik heb net mn laatste tentamen gehad dus ben er vanaf morgen weer vaak bij
quote:Ik zit op werkOp vrijdag 29 oktober 2010 12:07 schreef dreamzk het volgende:
Lekker bezig gasten, niemand moet werken of heeft college?
Ik heb net mn laatste tentamen gehad dus ben er vanaf morgen weer vaak bij
quote:ik vond jou echt een typische student moet ik zeggen
quote:Ik ben ook een typische student, alleen studeer ik nietOp vrijdag 29 oktober 2010 12:17 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
ik vond jou echt een typische student moet ik zeggen
en Ross, jij bent zeker ex-student? of heb ik het mis?
quote:wat ga je studeren?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook een typische student, alleen studeer ik nietbinnenkort weer
quote:wat lul je nou, gast
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
wat lul je nou, gastis dat leraar ofzo?
ow, deze filmpjes, je gaat stuk![]()
![]()
ook zwaar herkenbaar dat je die troubadour echt een falcon punch wil geven
2 is trouwens beter dan 1
quote:ex-student? Jup, studentijd ligt alweer flink wat jaartjes achter me. Ik ben zo'n 5 jaar geleden afgestudeerdOp vrijdag 29 oktober 2010 12:17 schreef vagina-dwerg. het volgende:
[..]
ik vond jou echt een typische student moet ik zeggen
en Ross, jij bent zeker ex-student? of heb ik het mis?
quote:Nou moet ik ineens weer denken aan dat gesprek van jou en Pierre in een vorig topicOp vrijdag 29 oktober 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ex-student? Jup, studentijd ligt alweer flink wat jaartjes achter me. Ik ben zo'n 5 jaar geleden afgestudeerd
quote:YOU SHALL NOT PASS!!11!1!!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:22 schreef -SG- het volgende:
Dat eerste filmpje, te droog gewoon![]()
.
Je moet ervan houden, maar ik vind het geniaal.
quote:Amen!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:25 schreef Parvus het volgende:
Wow het topic leeft weer. MODERN WARFARE 2 NEVER DIES!!! FUCK BLACK OPS!!!!
quote:Tauch heeft inderdaad de verkeerde titel aan het topic gegeven.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Amen!
Ik vind dat we deze reeks gewoon voort moeten zetten, maar dan als SC (wat we eigenlijk nu ook weer doen)
quote:HahaOp vrijdag 29 oktober 2010 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah, we SC'en deze gewoon vol en dan gaan we die van black ops omtoveren tot nieuwe SC
quote:Hoe vaak ga je dat nog posten etterbakOp vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef Flows het volgende:
Iemand sniper lobby?
Voeg me toe psn: TheMightyTuyer
quote:A: SniperlobbiesOp vrijdag 29 oktober 2010 15:40 schreef Flows het volgende:
gewoon omdat het kan:P Waarom wil niemand:'(
quote:Hahaha bazigOp vrijdag 29 oktober 2010 16:52 schreef -SG- het volgende:
Potje S&D met riot shield, 12-4 stond ik uiteindelijk.
quote:Haha dudeOp vrijdag 29 oktober 2010 19:01 schreef vagina-dwerg. het volgende:
sowieso heel de avond
michhas, wat zit je nou heel de tijd mijn goeie vrind kutkaboutert te spammen met je berichtjes, hij is mij niet man![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef vagina-dwerg. het volgende:
echt als een spel kanker wasik doe dus niet meer mee vanavond, ik ga MIB (II) kijken, kan je nagaan hoe hard ik dit spel zat ben
![]()
quote:Thnx for the info.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef vagina-dwerg. het volgende:
men in black is eigenlijk best wel hilarisch
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef vagina-dwerg. het volgende:
men in black is eigenlijk best wel hilarisch
quote:Kom over een uur.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef Fsmxi het volgende:
Ben ik eindelijk klaar, is er niemand meer online?
quote:Ik ben er straks misschien ook wel, maar ben wel onder invloedOp vrijdag 29 oktober 2010 21:37 schreef Fsmxi het volgende:
Ben ik eindelijk klaar, is er niemand meer online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |