quote:ja maar jij bent zelf ook frustrerend persoon.Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Denk wel dat de meeste mensen van MW2 naar BO overschakelen.
Ik speel het iig al niet meer.
Heb al een andere frustatie gevonden.
Cod waw op veteran.
quote:Hahahaha.Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar jij bent zelf ook frustrerend persoon.
dus dat zal met black ops ook niet veranderen. zelfs al zou je viva pinata doen ben je nog gefrustreerd.
Tip: heb ik ook aan stoma aangeraden Mens erger je niet is een heel leuk spel
quote:onPOINT! Wat een fucking baas was datOp donderdag 28 oktober 2010 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Voeg me maar toe op OnPOINT.
quote:Dat was echt een van de meest geniale avonden die we hebben gespeeld met z'n allenOp donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
onPOINT! Wat een fucking baas was dat
Ik mis je tijdens de potjes MW2 Tauch
quote:DudeOp donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Fsmxi het volgende:
Bij mij hangt het van inkomen ook af of ik meteen BlackOps haal. Heb geen vast inkomen, dus dat moet eerst en daarna gaat geld gespaard worden voor een beetje vermogen zodat ik december op kamers kan zonder al te grote leningen
quote:Mis die hilarische avonden ook wel. Ik denk dat ik met Black Ops wel weer meedoe, al zit ik met de release helaas nog in Engeland. De pre-order staat er in ieder gevalOp donderdag 28 oktober 2010 20:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
onPOINT! Wat een fucking baas was dat
Ik mis je tijdens de potjes MW2 Tauch
quote:Dat gaat weer mooi wordenOp donderdag 28 oktober 2010 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mis die hilarische avonden ook wel. Ik denk dat ik met Black Ops wel weer meedoe, al zit ik met de release helaas nog in Engeland. De pre-order staat er in ieder geval
quote:Dat was lang geleden, wordt weer gezellig schieten avonden langOp donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat gaat weer mooi wordenOldskool met Sold en Rossdale erbij
quote:Precies, goed voor de koude winterdagenOp donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat was lang geleden, wordt weer gezellig schieten avonden lang
quote:JuistOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, goed voor de koude winterdagen
quote:Zorgen dat mn xbox deze winter niet de geest geeftOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, goed voor de koude winterdagen
quote:Jaaaaaa dat gaat weer EPIC wordenOp donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat gaat weer mooi wordenOldskool met Sold en Rossdale erbij
quote:doe gewoon maximaal bijlenen, dat ga ik ook doen zodat ik brotherhood en black ops kan betalenOp donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Fsmxi het volgende:
Bij mij hangt het van inkomen ook af of ik meteen BlackOps haal. Heb geen vast inkomen, dus dat moet eerst en daarna gaat geld gespaard worden voor een beetje vermogen zodat ik december op kamers kan zonder al te grote leningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |