quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:26 schreef Windigo het volgende:
Ik mis dit topicMaar mn pc is kapot dus kan nog 2 weken niet meeposten..
quote:
cliniclown duoquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Renaldeau & Dardo, het klinkt als een komisch duo
Nogal jaquote:
Scherp!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik houd wel van een gokje. Aldus de croupier![]()
Wij missen jou ook hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:26 schreef Windigo het volgende:
Ik mis dit topicMaar mn pc is kapot dus kan nog 2 weken niet meeposten..
Hij gaat voor vier op een rij.quote:
Nette cijfers iddquote:
Gert staat vier (quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:57 schreef Drassss het volgende:
2 tienen voor Gert morgen en hij haalt het nog niet
Gert heeft iets met het cijfer 4 denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gert staat vier () punten achter op degene die voorlaatst staat.
Ahhh jammerquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef Vork het volgende:
Gert had trouwens in de aller eerste opdracht gisteren een 5 en geen 4. Vier op een rij was, vandaag in elk geval, toch al niet mogelijk.
LEUGENSquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef Vork het volgende:
Gert had trouwens in de aller eerste opdracht gisteren een 5 en geen 4. Vier op een rij was, vandaag in elk geval, toch al niet mogelijk.
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef Vork het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef Vork het volgende:
Ja, het mooie verhaal zakt nu in als een slechte soufflé
Je cuisson was niet goed. De smaak, flauw. Presentatie, zwak.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef Vork het volgende:
Ja, het mooie verhaal zakt nu in als een slechte soufflé
Kan Gert naar huis in z'n Audi Quattro.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef Drassss het volgende:
Hopelijk laat de rest morgen de teugels wat vieren
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan Gert naar huis in z'n Audi Quattro.
Met vierwielaandrijving.
Of in zijn Audi A4. Of Renault 4. Of Citroën C4.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Dekatria het volgende:
Kan Gert naar huis in z'n Audi Quattro.
Met vierwielaandrijving.
Klopt, maar die Dardo heeft t wel begrepen.. Zie m wel als een goede halve finalist als ie dat haalt.quote:
Hij haalt twee keer een 15 met dubbele woordwaarde en mag door naar Priscillaquote:Op woensdag 3 november 2010 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Gert nog voor ons in petto heeft zo op zijn laatste dag!
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef Djokotron het volgende:
Hij haalt twee keer een 15 met dubbele woordwaarde en mag door naar Priscilla
Je vindt de intro van 5 minuten zo leuk?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef Djokotron het volgende:
Vroeg alweer, eindelijk weer van begin kijken
Ik mis altijd het eerste half uur, omdat ik dan nog lig te slapenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je vindt de intro van 5 minuten zo leuk?
Omgekeerd dagritme?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:03 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik mis altijd het eerste half uur, omdat ik dan nog lig te slapen![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Dekatria het volgende:
"En de tijd gaat nu in!"
Allebei de handen naar voren
en gaan met die banaan appelquote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Dekatria het volgende:
"En de tijd gaat nu in!"
Allebei de handen naar voren
Zoietsquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Djokotron het volgende:
Chef kranenborg vindt dit en dit en dit met appel lekker. En ik vind alles lekker, als het maar veel is.
Aldus Jaspers
En dan wakker worden met Kranenborg en Jaspers. Wat een levenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
ZoietsMaar soms moet ik sochtends vroeg werken (ziekenhuis) en dan ben ik eind van de middag moe en dan slaap ik vaak nog even
Hij heet dan ook Renaldeau Kaagman.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Renaldeau heeft geen gezichtsspieren.
Al z'n mimiek zit in z'n eten
Hij doet me denken aan die basketbal coach, Ton Boot.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Renaldeau heeft geen gezichtsspieren.
Al z'n mimiek zit in z'n eten
of de mannelijke Jerney Kaagmanquote:Op woensdag 3 november 2010 19:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die basketbal coach, Ton Boot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |