Zijn eerste naam is nooit?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:56 schreef Dekatria het volgende:
Julius
Vossius
Titus
Heet Renaldeau van z'n tweede naam soms Lachus?
volgens mij kan de gestoofde entrecote niet overtroffen wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:58 schreef Dekatria het volgende:
Je kan van Megi zeggen wat je wil, ze durft in elk geval wel. Of het verstandig is, is wat anders.
quote:vossius Robert Kranenborg
maandag@lucNxavier Geef Juul niet die schaaldierenjus volgende week, is erg gevoelig! Ben bang dat hij incontinent wordt bij zoveel smaak!
42 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dat snap ik ook niet inderdaad. En dan zou diegene met die ene 9 'progressie hebben geboekt'quote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef wolferl het volgende:
Iemand die een hele week 7'ens haalt, moet het afleggen met iemand die een 4 afwisselt met een 9.
Jep, tevens moet het product je net liggen..quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet inderdaad. En dan zou diegene met die ene 9 'progressie hebben geboekt'ja, dat laat je ook echt zien met 1 gerecht.
Het is de waan van de dag die regeert.
Als je gaat voor topchef moet je wel met alles kunnen werken. Anders ben je geen topchef.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, tevens moet het product je net liggen..
Natuurlijk, maar soms ligt het je gewoon net iets minder. Allemaal niet erg, maar als " topper " moet je daar mee om kunnen gaan. Achja het programma kijkt lekker weg en eigenlijk is dit gewoon een opstap voor jonge mensen ( studenten? ) die vanuit hier door kunnen stromen naar hun droom, eigen restaurant. Alle respect voor de rest van de deelnemers natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je gaat voor topchef moet je wel met alles kunnen werken. Anders ben je geen topchef.
Je moet ook alles kunnen proeven. "Dat lust ik niet" gaat niet werken voor een kok.
Daarom hoop ik ook dat iemand wint die er werkelijk iets mee wil gaan doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef Drassss het volgende:
Natuurlijk, maar soms ligt het je gewoon net iets minder. Allemaal niet erg, maar als " topper " moet je daar mee om kunnen gaan. Achja het programma kijkt lekker weg en eigenlijk is dit gewoon een opstap voor jonge mensen ( studenten? ) die vanuit hier door kunnen stromen naar hun droom, eigen restaurant. Alle respect voor de rest van de deelnemers natuurlijk
Zag dat valse lachje van hem er al bij, geniale kerel die vossiusquote:
Ja, maar maar.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:58 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Gast, AZ![]()
Vossius, Julius, Titus, Gertus, Priscilla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |