ik dacht ook al iets te missenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef Dekatria het volgende:
"Hoeveel rode wijn gaat erin chef?"
-"Ja is goed."
Miste ik nou iets
die Elvira is ook geen groot lichtquote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Die megy is echt een dom mokkel volgens mij, IQ <85
Ik mis alleen saus.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef Dekatria het volgende:
"Hoeveel rode wijn gaat erin chef?"
-"Ja is goed."
Miste ik nou iets
Allisonquote:Op woensdag 3 november 2010 19:31 schreef Djokotron het volgende:
Elvira doet een ......
hoe heet die gast die elke keer eigen touch gaf aan die topclass
Ze durft die chef niet eens aan te kijken
Baas Allisonquote:Op woensdag 3 november 2010 19:31 schreef Djokotron het volgende:
Elvira doet een ......
hoe heet die gast die elke keer eigen touch gaf aan die topclass
Ze durft die chef niet eens aan te kijken
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kranenborg doet me soms denken aan een SS'er o.i.d. met dat haar
Heeft ie op moeten oefenen, ongetwijfeldquote:Op woensdag 3 november 2010 19:34 schreef Dekatria het volgende:
Renaldeau kan z'n wenkbrauwen optrekken
Niet dat dat nog uitmaaktquote:
Fucking hell!!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ibrahimmet z'n vechtersbaashouding
Hij is de enige echte antiheldquote:
Dat ibrahim pascal dan met zo'n pan voor zijn bakkes mept en dat je dan net als in die films ook echt zo'n hol geluid hoort.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is de enige echte antiheldstiekem hoop ik erop dat Pascal straks iets bij 'm flikt, en dattie helemaal uit z'n plaat gaat.
dat hoop ik met je meequote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is de enige echte antiheldstiekem hoop ik erop dat Pascal straks iets bij 'm flikt, en dattie helemaal uit z'n plaat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |