quote:Half FOK! zit er blijkbaar op.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Trage site. Volgens mij hebben ze veel bezoekers
quote:Dat zal het wel zijn, ja..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het is ook allemaal veel vrijer, je hoeft geen heel profiel te maken en te bedenken is die leuk genoeg om een berichtje te sturen?
Dus ik denk een minder hoge drempel en dus ook sneller minder serieuze mensen.
quote:Paiq is ook gewoon veel simpeler. Gewoon ff accountje aanmaken en je matches komen vanzelf. Geen restricties in alles dus je kunt lekker makkelijk berichtjes verzenden enzo. Bij RP moet je voordat je iets kan doen betalen, tja en dan wordt het gelijk een stuk serieuzer.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is dat het met Paiq zo snel gaat..
Op relatieplanet duurt het wel een stuk langer, maar daar heb ik ook wel meer succes gehad qua vervolgdates en een relatie..
Ik denk dat mensen Paiq misschien minder serieus nemen of zo..
quote:Ik had voor een mr. sexy wedstrijd ooit een fotootje ingestuurd net als 30 anderen, maar terwijl die wel met rust gelaten werden waren er wat latente hom's uit klb die die foto 80 maal moesten uploaden, dus het zal wel 1 van die psychopaten geweest zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Silenus het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar ik hoor graag de afloop.
quote:Ok, misschien moet je dit ook gewoon niet doen. Een tip.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik had voor een mr. sexy wedstrijd ooit een fotootje ingestuurd net als 30 anderen,
quote:Och, de andere users werden wel met rust gelaten...Op vrijdag 29 oktober 2010 18:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok, misschien moet je dit ook gewoon niet doen. Een tip.
quote:Maar het ligt niet aan jouOp vrijdag 29 oktober 2010 18:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och, de andere users werden wel met rust gelaten...
quote:Voor mij wel in ieder gevalOp vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Honden werken volgens mij enorm goed!![]()
quote:Les 2: Doe gewoon normaal en ik zal nooit lullig tegen iemand doen, wat les 1 bevestigt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Les 1: Het ligt nooit aan Lamon. .
quote:Nee inderdaad. Dat lullig doen doe je hier wel, achter die dames hun rug om.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Les 2: Doe gewoon normaal en ik zal nooit lullig tegen iemand doen, wat les 1 bevestigt.
quote:Sorry?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:00 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat lullig doen doe je hier wel, achter die dames hun rug om.
quote:Post heel jouw straat op dit account? (en dan bedoel ik die mét punt)Op vrijdag 29 oktober 2010 19:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry?
Wanneer deed ik lullig over iemand?
quote:Ik heb haar telefoonnummer.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor die lelijkerdsdatingsite? of ben ik daar zelfs te lelijk voor?
en heeft iemand een adres van martine k? voor het geval ik echt desperaat word!
quote:goed bewaren, misschien pm ik je ooit dat ik het wil hebben!
quote:Ik zie een gat in de markt! www.echtHEULlelijkemensendating.nlOp vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor die lelijkerdsdatingsite? of ben ik daar zelfs te lelijk voor?
en heeft iemand een adres van martine k? voor het geval ik echt desperaat word!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |