quote:dat is nou net het probleem.Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef love_sharon het volgende:
Oh ik vond het nog best neutraal gebracht
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef love_sharon het volgende:
Oh ik vond het nog best neutraal gebracht
quote:?Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik vertaal het met: STFU
quote:Shut The Fuck Up (Dat betekent het)
quote:En dat zegt wederom genoeg, me dunkt.Op donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef love_sharon het volgende:
Oeps, en nu moet ik een neutraal antwoord gaan verzinnen.
quote:Nee ik ben iemand die echt niet weet wat ze wilt en wederom het wilt afwachten.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat zegt wederom genoeg, me dunkt.
Of ben je zo iemand die van "spelletjes" houdt?
quote:sms dat dan! en niet: ik denk dat we nog niet aan verplichtingen toe zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee ik ben iemand die echt niet weet wat ze wilt en wederom het wilt afwachten.
Zo verkeerd is dat toch niet?
quote:Bij mij kwam dat eigenlijk op het zelfde neer maar oke sms wel zoiets terugOp vrijdag 29 oktober 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sms dat dan! en niet: ik denk dat we nog niet aan verplichtingen toe zijn.
quote:Als je iemand echt leuk vindt dan ga je er gewoon voor. Afwachten en zulks schiet je toch niets mee op?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef love_sharon het volgende:
Nee ik ben iemand die echt niet weet wat ze wilt en wederom het wilt afwachten.
Zo verkeerd is dat toch niet?
quote:Kan mij die jongen nou boeien, we bekommeren ons om love_sharonOp vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend zeg, die jongen is niet van suiker.
quote:Hoe was je afspraak?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:12 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend zeg, die jongen is niet van suiker.
quote:Wel! Details willen we horen!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hoe was je afspraak?
En hoeft niet in 3rdrock stijl
quote:dat moet wel! leuke dingen in ere houden!Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hoe was je afspraak?
En hoeft niet in 3rdrock stijl
quote:Misschien probeert die me jaloers te makenOp vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vond haar sms niet verkeerd. Zijn reactie daarentegen vind ik een beetje jammer "verwacht niet dat ik braaf ga doen"...
quote:My thoughts exactly. Zeggen dat het prima is, maar ondertussen wel proberen af te dwingen.. WANT ANDERS!! ...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:20 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Misschien probeert die me jaloers te maken
quote:Had jij niet laatst een vent die iets soortgelijks stuurde?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Zeggen dat het prima is, maar ondertussen wel proberen af te dwingen.. WANT ANDERS!! ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |