quote:ik zou al kappen vanwege de tekst, ik zou echt denken van: yeah rightOp donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef Neelix het volgende:
Ik krijg een interesseberichtje van iemand met dit in haar profiel:
[..]
Ze is gediplomeerd visagiste en heeft een foto die lijkt alsof het Madonna is: NL80085510
quote:Hmm, het enige wat ik hoop de 1e keer is dat ze lekker kan zoenen. Gevoelens in de zin van of het iets gaat worden zijn er op zo'n moment niet.Op donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. We hadden het toch over wat serieus is, en wat niet? Ik denk dat de eerste keer zoenen een ander gevoel geeft dan de 100e keer (niet dat het niet meer lekker is)
quote:Van je eerste keer maakte je helemaal een big thing, tenminste ik toen wel, en nu is het niet meer zo speciaal. Maar het blijft natuurlijk nooit ergOp donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. We hadden het toch over wat serieus is, en wat niet? Ik denk dat de eerste keer zoenen een ander gevoel geeft dan de 100e keer (niet dat het niet meer lekker is)
quote:Nee precies. Maar de aller eerste keer dat je zoende met een meisje, gingen er vast andere dingen door je heenOp donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hmm, het enige wat ik hoop de 1e keer is dat ze lekker kan zoenen. Gevoelens in de zin van of het iets gaat worden zijn er op zo'n moment niet.
quote:Dat stond niet in het interesseberichtje, dat heb ik uit haar profiel geplakt. Dat profiel is nog een heel stuk langer, met veel te veel "!!!" en veel te hard proberen te laten zien dat ze een mooi leven heeft. En dus ook veel te lang.Op donderdag 28 oktober 2010 23:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik zou al kappen vanwege de tekst, ik zou echt denken van: yeah right
(de tekst in het interesse berichtje)
quote:Of ik haar bij d'r kontje kon pakken of dat dat te ver ging.Op donderdag 28 oktober 2010 23:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nee precies. Maar de aller eerste keer dat je zoende met een meisje, gingen er vast andere dingen door je heen
quote:Het enige dat ik zie is het woord "reikdom"Op donderdag 28 oktober 2010 23:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat stond niet in het interesseberichtje, dat heb ik uit haar profiel geplakt. Dat profiel is nog een heel stuk langer, met veel te veel "!!!" en veel te hard proberen te laten zien dat ze een mooi leven heeft. En dus ook veel te lang.
quote:Haha, gelukkig denken je handen zelf ook naOp donderdag 28 oktober 2010 23:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Of ik haar bij d'r kontje kon pakken of dat dat te ver ging.
quote:haha...god ja, dat kan ik me nog wel herinneren ja.....waar laat ik mijn handen? (lagen op bed en ik onder..._O- )Op donderdag 28 oktober 2010 23:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nee precies. Maar de aller eerste keer dat je zoende met een meisje, gingen er vast andere dingen door je heen
quote:Je zou haast zeggen van wel.Op donderdag 28 oktober 2010 23:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Haha, gelukkig denken je handen zelf ook na
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef love_sharon het volgende:
'Ik vond het vanavond weer erg gezellig! *niet interessant gedeelte* Hoe zie jij het nu verder gaan? xx'
Oeps, en nu moet ik een neutraal antwoord gaan verzinnen.
quote:Wat een lafaard, hij laat jouw het bepalen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:41 schreef love_sharon het volgende:
'Ik vond het vanavond weer erg gezellig! *niet interessant gedeelte* Hoe zie jij het nu verder gaan? xx'
Oeps, en nu moet ik een neutraal antwoord gaan verzinnen.
quote:Najah ik ben dan ook degene die wat terughoudener isOp donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat een lafaard, hij laat jouw het bepalen.
quote:Nee hoorOp donderdag 28 oktober 2010 23:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je hebt wel wat moeite om advies aan te nemen van iedereen hier, of niet?
quote:Dat zal best maar ik vind dat je gewoon recht voor je raap moet zijn en niet zo'n smsje moet sturen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Najah ik ben dan ook degene die wat terughoudener is
quote:Nah ik moet wel zeggen dat hij wel een paar keer aanzetjes heeft gegeven maar ik goed om dingen heen kan pratenOp donderdag 28 oktober 2010 23:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik vind dat je gewoon recht voor je raap moet zijn en niet zo'n smsje moet sturen.
quote:"Je pusht me teveel, lul. Het is over!" gaat 'm dus niet worden?Op donderdag 28 oktober 2010 23:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nah ik moet wel zeggen dat hij wel een paar keer aanzetjes heeft gegeven maar ik goed om dingen heen kan pratenEn dan is een sms wel een manier om een antwoord te eisen.
Ik zou het zelf ook zo kunnen doen
quote:Die details wist ik niet, dan heeft ie groot gelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 23:47 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nah ik moet wel zeggen dat hij wel een paar keer aanzetjes heeft gegeven maar ik goed om dingen heen kan pratenEn dan is een sms wel een manier om een antwoord te eisen.
Ik zou het zelf ook zo kunnen doen
Maarja nu nog een antwoord verzinnen
quote:of je pusht me niet genoeg met je lul? ook niet he?Op donderdag 28 oktober 2010 23:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
"Je pusht me teveel, lul. Het is over!" gaat 'm dus niet worden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of je pusht me niet genoeg met je lul? ook niet he?
quote:Daarom vertel ik ze nuOp donderdag 28 oktober 2010 23:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Die details wist ik niet, dan heeft ie groot gelijk.
quote:AuwOp donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Daarom vertel ik ze nu
Ik heb teruggestuurd: 'Ik vind het erg leuk met je en wil je graag nog blijven zien. Maar denk nog niet dat we zo ver zijn om echt verplichtingen van elkaar te verwachten, mee eens? xx'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |