quote:Wat leuk, nog meer controlezuchtLegitimatieplicht in zwembaden in regio Haaglanden
DEN HAAG - Bezoekers van zwembaden in de regio Haaglanden boven de 14 jaar moeten zich voortaan legitimeren. Dat staat in het nieuwe zwembadprotocol dat de gemeenten in de regio, de Vereniging Sport en Gemeenten en de politie donderdag hebben ondertekend.
Met deze nieuwe regel hopen de zwembaden de overlast van jongeren terug te dringen. In de regio Haaglanden werden in 2009 ruim honderd zwembadverboden uitgedeeld.
De zegsvrouw denkt dat de zwembaden in andere regio's snel volgen. De bedoeling is op termijn de toegangsverboden voor zwembaden te combineren met andere registraties, zoals bij winkels en bioscopen.
De provincie Zuid-Holland organiseerde donderdag een symposium over de veiligheid in de zwembaden in de regio omdat de provincie een opvallende toename van het aantal bijna-verdrinkingen signaleert. De provincie en het Nationaal Platform Zwembaden/NRZ pleitten ervoor dat de overheid een landelijke meldingsplicht voor bijna-verdrinkingen invoert om de problematiek in kaart te krijgen.
De brancheorganisatie wil ook een landelijke campagne over dit onderwerp opzetten en detectiesystemen invoeren die badmeesters alarmeren wanneer iemand te lang bewegingsloos op de bodem van het zwembad ligt. De zwembaden vrezen dat de toename van het aantal bijna-verdrinkingen mogelijk samenhangt met bezuinigingen op de verplichte zwemlessen die kinderen op lagere scholen krijgen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Relko het volgende:
Straks steken ze een stok in je reet om te controleren of je geen coke in je ontlasting hebt, fucking freaks.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef Ferdo het volgende:
En dat allemaal omdat een paar genetisch inferieure figuren zich niet kan gedragen.
quote:ze komen het zwembad niet meer binnen, daarna bioscopen niet, discotheken, etcOp donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef boyv het volgende:
[..]
En met een identificatieplicht verdwijnt zulk gedrag van de aardbodem..
quote:Precies. En dan kan je eindelijk weer met een gerust hart je dochter laten zwemmen in de grote steden..Op donderdag 28 oktober 2010 18:38 schreef ultrafire het volgende:
[..]
ze komen het zwembad niet meer binnen, daarna bioscopen niet, discotheken, etc
quote:mooie is dat dit gewoon een omslachtige manier is van "verboden voor marokkanen" bordjes maar in de praktijk gaat het op hetzelfde uitkomenOp donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies. En dan kan je eindelijk weer met een gerust hart je dochter laten zwemmen in de grote steden..
quote:Dat is dus in de huidige tijd het grote probleem. Er zijn teveel ouders die het niks lijkt te kunnen schelen wat hun kroost uitvreet.Op donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En kinderen zijn de verantwoordelijkheid van de ouders.
quote:Tja, als iemand het nodig acht om vrouwen aan te randen of erger, dan is er ook vast wel iemand in de zaal die het nodig acht hem een paar "ferme" tikken uit te delen. Dat mag ik hopen in ieder geval.Op donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. Dat laffe gedrag van mensen...
quote:En zo komt er langzamerhand een nieuwe invulling van de term 'legitimatieplicht'.Op donderdag 28 oktober 2010 18:38 schreef ultrafire het volgende:ze komen het zwembad niet meer binnen, daarna bioscopen niet, discotheken, etc
quote:als dat de methode is.Op donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En zo komt er langzamerhand een nieuwe invulling van de term 'legitimatieplicht'.
Je ID-kaart langs de scanner:
- als je wil gaan zwemmen
- als je naar de bioscoop wil
- als je een dagje wil gaan winkelen in een winkelcentrum
Wie weet waar ze straks nog meer legitimatie voor willen zien. Er bekruipt me weer een Big Brother gevoel. En dat allemaal om een paar teringventjes aan te kunnen pakken.
quote:Het gaat natuurlijk niet om de marokkanen, dit gaat voor iedere inwoner van Nederland verplicht worden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:55 schreef ultrafire het volgende:
als dat de methode is.
maar als je zegt verboden voor marokkanen dan gaan ze ook zeiken en nu kunnen ze niet zeiken
quote:Het probleem is alleen dat dankzij deze geliefde medelanders, we nu allemaal deze extra lasten moeten ondervinden.Op donderdag 28 oktober 2010 18:55 schreef ultrafire het volgende:
[..]
maar als je zegt verboden voor marokkanen dan gaan ze ook zeiken en nu kunnen ze niet zeiken
quote:Dat tussen haakjes weet ik niet dus dat terzijde. Welke van IHVK zijn reacties vind jij precies abnormaal?Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef bas-beest het volgende:
@IHVK, is het moeilijk om normaal te doen? Gezien je reacties hier (en niet alleen hier) ben ik bang van wel.
quote:De spijker op z'n kop..Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat dankzij deze geliefde medelanders, we nu allemaal deze extra lasten moeten ondervinden.
quote:De normale medelanders ondervinden ook nog eens extra last door figuren als jij. Beetje egoïstische gedachtegang.Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat dankzij deze geliefde medelanders, we nu allemaal deze extra lasten moeten ondervinden.
quote:Moslims? Welke moslims?Op donderdag 28 oktober 2010 19:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Handig trouwens, die moslims. Zo kan je lekker makkelijk schandalige maatregelen invoeren onder het mom van "komt door de moslims". Blijkbaar hoef je er tegenwoordig niet eens meer bij te zetten, mensen vullen het zelf in.
quote:Die luie uitkeringtrekkende moslims die de taal niet kunnen en alleen hier naartoe zijn gekomen om onze vrouwen te verkrachten en onze gebouwen op te blazen natuurlijk.
quote:Je mag mensen niet weren uit openbare aangelegenheden niet? Waarom mogen Nederlanders tijdens het moslima uurtje dan niet op komen draven, of beter gezegd, waarom wordt het op prijs gesteld dat ze wegblijven?Op donderdag 28 oktober 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat raar mens?
[..]
Waar zeg ik dat?????!?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Die luie uitkeringtrekkende moslims die de taal niet kunnen en alleen hier naartoe zijn gekomen om onze vrouwen te verkrachten en onze gebouwen op te blazen natuurlijk.
quote:Die zijn er niet, en de paar die er al zijn zijn inOp donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Die luie uitkeringtrekkende moslims die de taal niet kunnen en alleen hier naartoe zijn gekomen om onze vrouwen te verkrachten en onze gebouwen op te blazen natuurlijk.
quote:en waarom mag ik niet met mijn vriendin mee zwemmen?Op donderdag 28 oktober 2010 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mag mensen niet weren uit openbare aangelegenheden niet? Waarom mogen Nederlanders tijdens het moslima uurtje dan niet op komen draven, of beter gezegd, waarom wordt het op prijs gesteld dat ze wegblijven?
Ik zeg ook niets anders dan dat het op prijs gesteld wordt dat de aanranders wegblijven.
quote:En toen werd je wakker...Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef ultrafire het volgende:
geen enkel probleem mee.
ik heb me als goed gedragende nederlander nergen zorgen over te maken.
quote:Volgens mij maakt religie weinig uit als het gaat om verkrachtingen en aanrandingen, ik heb dus ook niks met de stelling die je neerzet. Waarom of je wordt ontmoedigd om te gaan zwemmen tijdens moslima uurtje moet je mij ook niet vragen, ik ben maar een novice als het gaat om de ins en outs van de Islam. Bij mijn weten ben ik niet ziek of besmettelijk, maar ik eet wel varkens dus tja.Op donderdag 28 oktober 2010 19:15 schreef ultrafire het volgende:
[..]
en waarom mag ik niet met mijn vriendin mee zwemmen?
er word vanuit gegaan dat ik vrouwen verkracht.
hallo zeg, wij nederlandse mannen, zijn geen verkrachters en wilde beesten zoals de meeste moslim mannen
quote:Nee joh want dan krijgen ze geen uitkering. Daar komt bij dat al die vrouwen daar in tenten lopen en dat verkracht niet lekker, waardoor er alleen geiten overblijven. Je kan het ze dan ook niet kwalijk nemen dat ze hier komen. Zeg nou zelf een blonde vrouw is toch veel leuker dan een geit?Op donderdag 28 oktober 2010 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er niet, en de paar die er al zijn zijn inAfghanistanPakistan aan het trainen.
quote:Nee joh, de enige reden daarvoor is omdat er geen geiten mogen in het zwembad.Op donderdag 28 oktober 2010 19:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee joh want dan krijgen ze geen uitkering. Daar komt bij dat al die vrouwen daar in tenten lopen en dat verkracht niet lekker, waardoor er alleen geiten overblijven. Je kan het ze dan ook niet kwalijk nemen dat ze hier komen. Zeg nou zelf een blonde vrouw is toch veel leuker dan een geit?
quote:U bent een erg wijs persoonOp donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee joh, de enige reden daarvoor is omdat er geen geiten mogen in het zwembad.
quote:De vraag die je moet stellen is wat de definitie is van 'goed gedragende Nederlander', nu en in de toekomst. Vervolgens vraag je je af waarom dit soort draconische maatregelen nodig zijn om een relatief klein probleem aan te pakken. En dan wat er verder met al die informatie die ze van je hebben gedaan wordt.Op donderdag 28 oktober 2010 19:16 schreef ultrafire het volgende:
nee leg eens uit dan welke gevaren ik loop
quote:
quote:maar nu concreet want dat vroeg ikOp donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De vraag die je moet stellen is wat de definitie is van 'goed gedragende Nederlander', nu en in de toekomst. Vervolgens vraag je je af waarom dit soort draconische maatregelen nodig zijn om een relatief klein probleem aan te pakken. En dan wat er verder met al die informatie die ze van je hebben gedaan wordt.
quote:Nu mag je zwemmen, maar wel met ID want ik neem aan dat je ouder bent dan 14.Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef IHVK het volgende:
Ik ben ook geen wilde beest of verkrachter maar ben wel moslim en nu?
quote:Je internet wordt gecontroleerd op een eventuele dubbel levenOp donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef IHVK het volgende:
quote:Een sticker op je jas?Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef IHVK het volgende:
quote:Yes!!Op donderdag 28 oktober 2010 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu mag je zwemmen, maar wel met ID want ik neem aan dat je ouder bent dan 14.
quote:Nee, deze lasten krijg je door incompetente mensen op leidinggevende functies te zetten. Incompetente mensen hebben namelijk een grote controlemacht nodig om hun zogenaamde beleid te laten werken.Op donderdag 28 oktober 2010 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |