abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88479765
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:32 schreef Tanin het volgende:

[..]

En die speelde ook die zogenaamde sailor uit seizoen 3 van Prison Break
Ja ik dacht ook al dat ik hem ergens van herkende, maar het is dus gewoon Whistler van PB.
De aflevering was voor de rest wel ok. Vond die scene in die nachtclub wel vet dat Debra eindelijk nu wel die gast door zijn hoofd schiet. Dexter en Lumen zullen nu wel een stelletje worden en samen in dat huis gaan wonen. Was trouwens wel verbaasd dat die "motivator" ook bij dat groepje hoorde.
Hoop wel dat er echt een spectaculaire slot gaat komen.Tot nu toe is het wel een vet seizoen, maar wel een niveautje minder dan 1 en 4...
pi_88480002
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:32 schreef Tanin het volgende:

[..]

En die speelde ook die zogenaamde sailor uit seizoen 3 van Prison Break
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij speelde hij ook Gilroy in Burn Notice, maar dan met Brits accent
pi_88480553
wel toevallig dat die vent met die tonnen op zn pick-up net nu wordt aangereden, net nu het plot een aanknopingspunt nodig had....

(ik ben een beetje sarcastisch vandaag :P)
  maandag 8 november 2010 @ 18:52:35 #204
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88482480
Masuka de creep. Haha. Netzoals Dexter een raar iemand die bij de politie werkt. Als de schrijvers zich helemaal geen raad meer weten, zouden ze altijd Masuka de bad guy kunnen maken :') Maar op dat punt is de serie wel heeel kut.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 8 november 2010 @ 20:32:06 #205
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88487700
Ik vind het jammer dat die motivator creep er bij hoort, was veel leuker geweest als zijn head of security de boel liep te belazeren. Maar wie weet, misschien levert dit ook nog wat op :)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88490920
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef JamieC het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij speelde hij ook Gilroy in Burn Notice, maar dan met Brits accent
Ja klopt, herken 'm ook daarvan. Vind het wel een leuke acteur om erbij te hebben.
pi_88491828
De eerste paar afleveringen van dit seizoen was ik wat sceptisch, maar ik moet daar helemaal op terug komen. Dit was ook weer echt een toffe ep. Veel plot, veel actie. En gezien de promo van volgende week, gaat er ook geen einde aan komen. * Orbis heeft er zin in!
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88493437
Was wel een vermakelijke episode en het seizoen wordt wel steeds beter, maar ik denk niet dat het vorig seizoen zal overtreffen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  ESF Reporter maandag 8 november 2010 @ 22:19:21 #209
87554 Cee
Welluk?
pi_88494186
Wordt inderdaad een lastige om het Trinity seizoen te overtreffen maar ik had bij de nieuwste aflevering eindelijk het gevoel dat 't de goede kant op gaat met deze storylines.
Zou de zaak met die twee gasten van de nightclub nu over en uit zijn? Dus eigenlijk was die hele storyline met die onthoofdingen, hoofduithollingen (ieuw), voor dit seizoen een set-up om LaGuerta/Batista in nog onrustiger vaarwater te laten verkeren? Want ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met die 2. Ach ja. Deb heeft d'r eerste kill gehad.

En dan Dexter/Lumen! Waarom had ik niet eerder door dat die Emile Ratelband-gast Jonny Lee Miller is (ex-mr. Angelina Jolie :P ). Leuk dat hij nog eventjes in de serie zit, nog genoeg spanning zit in het vat.

ik zei in 't vat :')

Ik vertrouw die nanny nog steeds niet.
pi_88494446
Er is toch maar één van de Spaans(talig)e broers gepakt/doodgeschoten?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  ESF Reporter maandag 8 november 2010 @ 22:28:03 #211
87554 Cee
Welluk?
pi_88494697
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Orbis het volgende:
Er is toch maar één van de Spaans(talig)e broers gepakt/doodgeschoten?
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar vervolgens dacht ik weer te horen dat ze allebei zijn doodgeschoten. Nu twijfel ik.
pi_88494770
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
Ik vertrouw die nanny nog steeds niet.
je bent niet de enige
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 8 november 2010 @ 22:32:19 #213
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88494965
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar vervolgens dacht ik weer te horen dat ze allebei zijn doodgeschoten. Nu twijfel ik.
Nee, de ene broer is neergeschoten en de spaanstalige informante is ook neergeschoten door de andere broer. Maar die is wel ontkomen, anders had LaGuerta nu niet allemaal strond aan de knikker.

Kutwijf actie trouwens dat ze nou ineens staalhard gaat volhouden dat ze geen fouten maakt.
pi_88495281
Ik heb nog steeds een beetje het gevoel dat die nanny op de 1 of andere manier een connectie heeft met Laila uit s02.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88496334
Leuk ook hoe paranoide iedereen altijd is in de Dexter-threads :')
Kattentrapper...
pi_88497073
"That's either a saint, or the most boring action figure I've ever seen" _O- _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88497598
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik heb nog steeds een beetje het gevoel dat die nanny op de 1 of andere manier een connectie heeft met Laila uit s02.
ja dat zou best kunnen zeker aangezien die agent zijn reisje naar parijs noemde (daar heeft Dexter dr vermoord) dus zo gek is die gedachte niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_88497935
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja dat zou best kunnen zeker aangezien die agent zijn reisje naar parijs noemde (daar heeft Dexter dr vermoord) dus zo gek is die gedachte niet
En ze komen ook beiden van origine uit Groot-Brittannië.
  maandag 8 november 2010 @ 23:30:12 #219
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88497973
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:28 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

En ze komen ook beiden van origine uit Groot-Brittannië.
De ene is Iers, hij zegt zelfs op een gegeven moment iets van "My Irish hero" volgens mij
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 8 november 2010 @ 23:37:13 #220
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_88498267
Quin is toch ook een Ier?
pi_88498319
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef Asskimo het volgende:
Quin is toch ook een Ier?
A lead!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 november 2010 @ 23:48:23 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88498709
"That's surely a creep, but I have never seen that guy before"

Lumen toen Dexter haar de foto van die schrijver/goeroe en Masuka liet zien over Masuka. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88498776
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
"That's surely a creep, but I have never seen that guy before"

Lumen toen Dexter haar de foto van die schrijver/goeroe en Masuka liet zien over Masuka. _O-
Dat was een leuk moment ja _O-
  maandag 8 november 2010 @ 23:58:19 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88499078
Verhaal hing weer als los zand aan elkaar. Jammer, Dexter is nu een soort Prison Break qua debiele verhaallijnen :{ .
2000 light years from home
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:01:46 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88499217
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:58 schreef Merkie het volgende:
Verhaal hing weer als los zand aan elkaar. Jammer, Dexter is nu een soort Prison Break qua debiele verhaallijnen :{ .
De acteur die Cole Harmon speelt zat dan ook in Prison Break als James Whistler. ;)

Ik vond deze aflevering interessant omdat je het karakter van Lumen zich verder ziet ontwikkelen richting een zelfde soort persoonlijksstoornis en drang tot moorden als Dexter zelf.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')