abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88664783
Dat lijkt me zeker lastig, dat moeten kiezen tussen 2 culturen, maar het niet kunnen. Helemaal als je er al zolang mee rondloopt kan ik me voorstellen dat het je teveel wordt.

Hier gisteren toch TE actief geweest. En een was draaien en ophangen, en boodschappen doen en afwassen en eten koken op 1 dag was toch iets teveel van het goede. 's Avonds dus volledig ingestort. Aan de andere kant had dat ook wel weer een voordeel want heb de hele nacht doorgeslapen, tot 10 uur vanochtend. Dat is echt lang geleden dat dat gebeurd is.
pi_88666243
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:23 schreef Sylvana het volgende:
Dat lijkt me zeker lastig, dat moeten kiezen tussen 2 culturen, maar het niet kunnen. Helemaal als je er al zolang mee rondloopt kan ik me voorstellen dat het je teveel wordt.

Hier gisteren toch TE actief geweest. En een was draaien en ophangen, en boodschappen doen en afwassen en eten koken op 1 dag was toch iets teveel van het goede. 's Avonds dus volledig ingestort. Aan de andere kant had dat ook wel weer een voordeel want heb de hele nacht doorgeslapen, tot 10 uur vanochtend. Dat is echt lang geleden dat dat gebeurd is.
Tja, nou ja het is lastig. Vooral als heel veel dingen een of of situatie zijn. Maar ik kom er wel. alleen balen dat de psycholoog weer ziek was.

Soms is het beter om 's avands in te storten, want dan ben je uiteindelijk zo moe, dat je niks anders wil en kan dan slapen. Daarom probeer ik mezelf overdaag als het slecht gaat bezig te houden dan kan het 's avonds misgaan en daarna lekker slapen :O

En ik ben blij ik ben een weekend van al het gezeur verlost, ben een weekend alleen thuis *O*
pi_88782781
Rustig hierzo. Hier wel wat positieve daagjes gehad maar sinds vannacht neig ik weer naar negatief. Verder tja, ben ik momenteel gewoon erg in de war, er zijn in totaal 3 personen die me "leuk" vinden, waarbij het er bij 1 puur om de mogelijke toekomstige seks gaat en een vriending heeft, dus daar moet ik niks van hebben. De ander tja die vindt ik zelf ook leuk maar die is gewoon te ver, en nu zien we elkaar mogelijk over in januari weer, en via internet probeert hij best veel te flirten :P
En de ander nou die heeft me echt van mijn stokje gehad want dat is een vrouw :') en ik val niet op vrouwen maar toch heeft dat een grote impact.
En ik zit al zo twijfelachtig en onzeker inelkaar en dan nog vindt ik deze situaties gewoon lastig, en het begint thuis weer een beetje mis te gaan :{
pi_88783467
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef francis998 het volgende:
Rustig hierzo. Hier wel wat positieve daagjes gehad maar sinds vannacht neig ik weer naar negatief. Verder tja, ben ik momenteel gewoon erg in de war, er zijn in totaal 3 personen die me "leuk" vinden, waarbij het er bij 1 puur om de mogelijke toekomstige seks gaat en een vriending heeft, dus daar moet ik niks van hebben. De ander tja die vindt ik zelf ook leuk maar die is gewoon te ver, en nu zien we elkaar mogelijk over in januari weer, en via internet probeert hij best veel te flirten :P
En de ander nou die heeft me echt van mijn stokje gehad want dat is een vrouw :') en ik val niet op vrouwen maar toch heeft dat een grote impact.
En ik zit al zo twijfelachtig en onzeker inelkaar en dan nog vindt ik deze situaties gewoon lastig, en het begint thuis weer een beetje mis te gaan :{
Lastig Francis, hopelijk kun je toch snel tot een besluit komen, waardoor het twijfelen minder gaat worden hopelijk.

Vandaag eindelijk durven te vragen voor yoga, kom nu op de wachtlijst te staan, maar kan al in januari een proefles nemen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_88788077
francis998, dat lijkt me idd wel erg verwarrend ja, 3 mensen die je leuk vinden. Jammer dat het thuis weer een beetje mis lijkt te gaan *knuf*

Bos81, goed van je dat je hebt gevraagd naar yoga en in januari al een proefles kunt doen ^O^

Hier wel een goed weekend gehad en gisteren weer begonnen op school met de tweede periode. Eerst een gesprek gehad met de propedeusecoördinator en echt fijn hoe goed ze alles op school voor me willen regelen. Op donderdag kan ik niet naar de integrale groepsopdracht, omdat ik dan therapie heb. Nu gaan ze de opdracht zo aanpassen dat ik hem individueel kan doen. Op dinsdag heb ik eigenlijk een hele lange dag ( kwart voor 9 tot kwart voor 5) maar de laatste les ga ik nu met de andere klas meedoen op vrijdagochtend. Dan moet ik dus wel 1 ochtend extra naar school, maar heb ik op dinsdag iig niet zo'n lange dag :)

Ik had bij therapie gevraagd naar lichttherapie en slaapmedicatie, maar dat gaat het allebei niet worden. Lichttherapie ben ik te laat mee en ze willen niet meteen slaapmedicatie geven. Ik moet eerst een boek lezen ( "Ik doe geen oog dicht") en de tips daaruit proberen ( denk dat ik meeste al wel doe, maar goed, we zullen zien) Als het dan nog niet lukt kan ik in januari een slaapmodule volgen bij Dimence. Dus is nog even afwachten hoe het tegen die tijd is.
pi_88792230
Ik kon een paar dagen niet inloggen dus ik heb niet alles bijgehouden..

Dikke knuffel voor jou Francis! :*

Sylvana, wat fijn dat ze op school zo meedenkend en welwillend zijn! ^O^ Wel jammer dat ze je nog geen lichttherapie en slaapmedicatie willen geven, maar hopelijk heb je wel iets aan de tips uit het boek. :)

Vandaag in een volle klas gehoord dat ik de enige ben die gefaald heeft op een opdracht en ik mag 'm nog wel aanpassen maar ik vond het niet leuk om dat in een volle klas te horen te krijgen en het was niet eens tijdens een les van die docent.. hij kwam gewoon binnen vallen. -O- Nu ben ik eigenlijk helemaal uit het veld geslagen... Voel me er echt heel rot over. :'(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:09:04 #132
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88793032
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Swietje het volgende:
Vandaag in een volle klas gehoord dat ik de enige ben die gefaald heeft op een opdracht en ik mag 'm nog wel aanpassen maar ik vond het niet leuk om dat in een volle klas te horen te krijgen en het was niet eens tijdens een les van die docent.. hij kwam gewoon binnen vallen. -O- Nu ben ik eigenlijk helemaal uit het veld geslagen... Voel me er echt heel rot over. :'(
Wat een tactloze hork :(
Opknopen en vierendelen en niet noodzakelijkerwijs in die volgorde. :P

Sterkte allemaal ^O^
pi_88794092
Meld zich*
Aankomende maandag beginnen met deeltijdbehandeling :o
pi_88794200
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:29 schreef ScarFace- het volgende:
Meld zich*
Aankomende maandag beginnen met deeltijdbehandeling :o
Succes/sterkte.

Zie je er tegen op? of heb je er juist zin in?
pi_88794681
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Succes/sterkte.

Zie je er tegen op? of heb je er juist zin in?
Dank je.
Ben een beetje zenuwachtig ik hoop niet dat alle begeleiders mannen zijn maar ja zal wel goed komen en ik denk wel dat het allemaal mannen zijn :{ en de gegevens die je ze voert oh ik zie er wel tegen op beetje :o
pi_88794803
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Dank je.
Ben een beetje zenuwachtig ik hoop niet dat alle begeleiders mannen zijn maar ja zal wel goed komen en ik denk wel dat het allemaal mannen zijn :{ en de gegevens die je ze voert oh ik zie er wel tegen op beetje :o
Het lijkt me ook wel logisch dat je het spannend vind,dat zou iedereen wel hebben. Maar ook dat van de gegevens is wel lastig, je zult waarschijnlijk wel heel je levensloop moeten vertellen en vooral waardoor je depressief bent geworden..

Maar ja probeer het maar zo te zien, het zal wel zwaar en emotioneel worden, maar aan het eidn van de rit kom je er beter uit.
pi_88794984
Ja ik denk er maar het beste van komt echt wel goed :Y
Heb al een hele uitleg gehad het is inderdaad met opdrachten en zo.+hardlopen, muziek therapie enz
pi_88813557
Swietje, wat een hork idd dat hij zomaar even de les komt binnenvallen en zegt dat jij de enige bent die die opdracht niet gehaald hebt. Ik zou die docent daar echt op aanspreken hoor!

ScarFace- , fijn dat je deeltijdbehandeling gaat beginnen! maar waarom wil je niet alleen mannelijke therapeuten? Bij mijn therapie is het gelukkig goed verdeeld, 2 mannen en 2 vrouwen :)
pi_88815939
@Sylvana, heerlijk zo'n school waar ze hun best doen om jou te helpen.

@Scarface, sterkte met de behandeling.

@Swietje, echt een foute actie van die docent, zomaar binnenvallen..en nog in een andere les ook.

Hier voel ik me de afgelopen dagen stukken minder. En ben ook echt als de dood voor de kaakchirug nu, nadat het verwijderen van mijn 2 rechterkiezen en ramp was gevoelsmatig.
En nu mag ik 7 Dec. voor de kies linksonder gaan en ik durf eigenlijk niet :X en net de tandarts gebeld om te vragen of het echt nodig is. En hij zij van niet, maar voor zover hij kon uitleggen loopt die kies een flink risico op ontsteking en infectie en wil hij dus graag dat ik hemtoch verwijder, maar ik durf niet ;(
Dus daar ga ik me neit beter van voelen :N
  woensdag 17 november 2010 @ 13:59:36 #140
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88818553
Francis ik ben natuurlijk je tandarts niet maar dat verhaal hebben 2 tandartsen mij in het verleden ook verteld. Preventief verwijderen want ze zouden kunnen gaan ontsteken.
Ik heb al mijn verstandkiezen nog en mijn enige grote probleem was een gewone kies die doormidden is gebroken. Nooit enige ontsteking gehad.
(Mijn allereerste tandarts had een andere filosofie. Hij zei zolang je er geen last van hebt, lekker laten zitten. Kan later nog eens van pas komen om een brug of zo aan vast te maken).

En ja er is natuurlijk ook een praktische kant. Misschien dat je verzekering het dit jaar dekt en dat je volgend jaar een andere (mindere) dekking hebt.

Dus tenzij je een historie van ontstekingen hebt of zo... het zijn nog altijd jouw kiezen dus jij bepaalt wat er wel en niet mee gebeurt.

:*
pi_88820826
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef caroline88 het volgende:
Francis ik ben natuurlijk je tandarts niet maar dat verhaal hebben 2 tandartsen mij in het verleden ook verteld. Preventief verwijderen want ze zouden kunnen gaan ontsteken.
Ik heb al mijn verstandkiezen nog en mijn enige grote probleem was een gewone kies die doormidden is gebroken. Nooit enige ontsteking gehad.
(Mijn allereerste tandarts had een andere filosofie. Hij zei zolang je er geen last van hebt, lekker laten zitten. Kan later nog eens van pas komen om een brug of zo aan vast te maken).

En ja er is natuurlijk ook een praktische kant. Misschien dat je verzekering het dit jaar dekt en dat je volgend jaar een andere (mindere) dekking hebt.

Dus tenzij je een historie van ontstekingen hebt of zo... het zijn nog altijd jouw kiezen dus jij bepaalt wat er wel en niet mee gebeurt.

:*
Ik heb nog nooit last van mijn gebit gehad, niet eens een gaatje. Alleen last van gele tanden maar dat zit in de familie.
Maar goed, ik kijk het nog even aan, heb tot de 7 tijd om af te zeggen, dus kijk het wel aan. En tja, verzekering betaald het dit jaar wel volgend jaar niet ivm. eigen risico. Maar ik kijk het nog even aan. En mischien praat ik er morgen nog wel even over met de psycholoog, want we proberen aan mijn besluitvaardigheid te werken, en net zoals altijd kan ik niet kiezen, wel of niet te doen.

Maar goed ik ga nu maar even dingen in huis doen, bed opmaken en fiets pompen..anders kan ik morgen niet naar de psycholoog ;)
En ik zat te denken om te kijken of ik van de psycholoog een mail adres kan krijgen voor als ik naar het buitenland ga voor 1,5 maand, zodat als het echt mis dreigt te gaan ik nog even contact kan zoeken...maar morgen vertel ik wel hoe het allemaal ging.
Daarnet een echt dieptepunt bereikt ik begon mijn mobiel keihard op de grond gooien zodat hij stuk zou gaan en het scheelt weinig of ik begin erna met mijn laptop te gooien :X En dat is dus niet goed..maar erna voel ik me wel stukken opgeluchter :N
Hoe gaan jullie eigenlijk om met muziek enzo tijdens je "dip" want ik zak nu echt behoorlijk weg, en ga dan ook wat "triestere" muziek luisteren waardoor ik op bepaald moment zo diep weg zak dat ik alleen kan slapen en dan wordt ik wakker en is het net alsof er niks meer aan de hand is tot ik weer begin weg te zakken :N
  woensdag 17 november 2010 @ 16:38:04 #142
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88824885
Francis, een goed idee om het met je psycholoog te bespreken! En ik heb ook gele tanden maar wel een paar gaatjes. Niet meer dan een paar overigens. Schijnt het voordeel te zijn dat we iets sterkere tanden hebben dan al die witterds ;)

Besluiteloos? Neuh, kan niet zeggen, of misschien toch ook wel, het is vervelend om er last van te hebben. Ik dacht altijd dat ik redelijk besluitvaardig was maar als ik terugkijk op mijn leven dan wijzen de feiten toch de andere kant op. Behalve dan die ene keer dat ik in 10 minuten tijd een huis bezichtigde en gelijk kocht. Als het moet kan ik heel snel beslissen en als ik de tijd aan mezelf heb kan ik eindeloos blijven dubben.

Zit nu in een spiraal van destructief gedrag waar ik niet makkelijk uitkom. Verkeerd eten en slapen dus weinig energie dus nog meer verkeerd eten en verkeerd slapen en doe bar weinig dus negatief zelfbeeld dus nog een reden om dom bezig te zijn. Ben ook een beetje boos dat ik nog steeds geen kachel heb, zit hier al vanaf 11 september en ik vind het gewoon schunnig.
En natuurlijk ook boos op mezelf want ik ben nu gewoon mijn eigen ergste vijand. Als ik een paar rotkarweitjes nou eens zou afmaken zou de stress ook minder zijn en alles een stuk prettiger worden.
  woensdag 17 november 2010 @ 16:41:28 #143
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88825014
Kijk dat bedoel ik nou. Denk ik eindelijk weer eens iets zinvols te kunnen zeggen. Maar mijn brein is niet wakker genoeg om het te onthouden dus schrijf ik wat en vergeet helemaal wat ik wou zeggen.

Muziek is mijn leven. Ik gebruik vooral positieve muziek om mezelf uit dipjes omhoog te halen.
Hoewel ik nu niet naar muziek luister maar naar het gezoem van de ventilator waar je zo lekker slaperig en suffig van wordt. Mijn meeste muziek en de stereo installatie zijn in de opslag dus kan ik alleen muziek spelen op de pc en daar wordt hij zo traag van dus daarom doe ik het bijna niet meer. En het volume haalt het natuurlijk ook niet bij mijn luidsprekers.
Maar normaalgesproken kan ik mijn mood simpel 180 graden draaien met de juiste muziek.
pi_88825103
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

Hoe gaan jullie eigenlijk om met muziek enzo tijdens je "dip" want ik zak nu echt behoorlijk weg, en ga dan ook wat "triestere" muziek luisteren waardoor ik op bepaald moment zo diep weg zak dat ik alleen kan slapen en dan wordt ik wakker en is het net alsof er niks meer aan de hand is tot ik weer begin weg te zakken :N
Toen mijn depressie echt op zijn zwaarst was, kon ik echt geen muziek luisteren, deed me totaal niks. Zelfs mijn naar mijn favoriete bands kon ik niet luisteren. Nu gaat het iets beter, al zijn er genoeg momenten dat ik geen muziek luister, terwijl ik vroeger het eerste was wat ik deed toen de pc aanstond was muziek afspelen. Terwijl "vroeger" muziek erg belangrijk voor me was..
pi_88825199
Is het asociaal om nu nog even snel te bellen voor een afspraak? De praktijk gaat om 17u dicht. :X
pi_88825218
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef Swietje het volgende:
Is het asociaal om nu nog even snel te bellen voor een afspraak? De praktijk gaat om 17u dicht. :X
Pak die telefoon en bel, niks mis mee :)
pi_88825246
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef Swietje het volgende:
Dat betekent dus dat je tot 17.00 kunt bellen :P :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_88825273
Men men men. :%
  woensdag 17 november 2010 @ 16:49:52 #149
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88825366
Gewoon bellen hoor Swietje, een afspraak maken is 1 minuut werk! *O*
pi_88825470
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:38 schreef caroline88 het volgende:

Zit nu in een spiraal van destructief gedrag waar ik niet makkelijk uitkom. Verkeerd eten en slapen dus weinig energie dus nog meer verkeerd eten en verkeerd slapen en doe bar weinig dus negatief zelfbeeld dus nog een reden om dom bezig te zijn. Ben ook een beetje boos dat ik nog steeds geen kachel heb, zit hier al vanaf 11 september en ik vind het gewoon schunnig.
En natuurlijk ook boos op mezelf want ik ben nu gewoon mijn eigen ergste vijand. Als ik een paar rotkarweitjes nou eens zou afmaken zou de stress ook minder zijn en alles een stuk prettiger worden.
Jammer dat je in zo'n negatieve spiraal zit. goed slapen en eten is idd erg belangrijk en als dat niet lukt dan heeft dat ook veel invloed op de rest van je leven. Ik hoop voor je dat je snel uit die cirkel kunt stappen!

Swietje, ik zou idd ook gewoon bellen! Al is het hier zo dat je alleen tussen 8 en 10 uur 's ochtends een afspraak kunt maken. Weet niet hoe dat bij jou zit, maar je kunt het altijd proberen.

Qua muziek: ik hou qua muziek van van alles, heb rustig 3FM/Radio538/Skyradio op, maar hou ook van punk, rock, metal. Hou alleen niet van dance of hiphop ofzo. Ik luister sowieso niet echt vaak muziek, maar als ik down ben ga ik juist vrolijke liedjes luisteren, om zo weer wat vrolijker te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')