Tja, nou ja het is lastig. Vooral als heel veel dingen een of of situatie zijn. Maar ik kom er wel. alleen balen dat de psycholoog weer ziek was.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:23 schreef Sylvana het volgende:
Dat lijkt me zeker lastig, dat moeten kiezen tussen 2 culturen, maar het niet kunnen. Helemaal als je er al zolang mee rondloopt kan ik me voorstellen dat het je teveel wordt.
Hier gisteren toch TE actief geweest. En een was draaien en ophangen, en boodschappen doen en afwassen en eten koken op 1 dag was toch iets teveel van het goede. 's Avonds dus volledig ingestort. Aan de andere kant had dat ook wel weer een voordeel want heb de hele nacht doorgeslapen, tot 10 uur vanochtend. Dat is echt lang geleden dat dat gebeurd is.
Lastig Francis, hopelijk kun je toch snel tot een besluit komen, waardoor het twijfelen minder gaat worden hopelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef francis998 het volgende:
Rustig hierzo. Hier wel wat positieve daagjes gehad maar sinds vannacht neig ik weer naar negatief. Verder tja, ben ik momenteel gewoon erg in de war, er zijn in totaal 3 personen die me "leuk" vinden, waarbij het er bij 1 puur om de mogelijke toekomstige seks gaat en een vriending heeft, dus daar moet ik niks van hebben. De ander tja die vindt ik zelf ook leuk maar die is gewoon te ver, en nu zien we elkaar mogelijk over in januari weer, en via internet probeert hij best veel te flirten![]()
En de ander nou die heeft me echt van mijn stokje gehad want dat is een vrouwen ik val niet op vrouwen maar toch heeft dat een grote impact.
En ik zit al zo twijfelachtig en onzeker inelkaar en dan nog vindt ik deze situaties gewoon lastig, en het begint thuis weer een beetje mis te gaan
Wat een tactloze horkquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Swietje het volgende:
Vandaag in een volle klas gehoord dat ik de enige ben die gefaald heeft op een opdracht en ik mag 'm nog wel aanpassen maar ik vond het niet leuk om dat in een volle klas te horen te krijgen en het was niet eens tijdens een les van die docent.. hij kwam gewoon binnen vallen.Nu ben ik eigenlijk helemaal uit het veld geslagen... Voel me er echt heel rot over.
Succes/sterkte.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:29 schreef ScarFace- het volgende:
Meld zich*
Aankomende maandag beginnen met deeltijdbehandeling
Dank je.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Succes/sterkte.
Zie je er tegen op? of heb je er juist zin in?
Het lijkt me ook wel logisch dat je het spannend vind,dat zou iedereen wel hebben. Maar ook dat van de gegevens is wel lastig, je zult waarschijnlijk wel heel je levensloop moeten vertellen en vooral waardoor je depressief bent geworden..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dank je.
Ben een beetje zenuwachtig ik hoop niet dat alle begeleiders mannen zijn maar ja zal wel goed komen en ik denk wel dat het allemaal mannen zijnen de gegevens die je ze voert oh ik zie er wel tegen op beetje
Ik heb nog nooit last van mijn gebit gehad, niet eens een gaatje. Alleen last van gele tanden maar dat zit in de familie.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef caroline88 het volgende:
Francis ik ben natuurlijk je tandarts niet maar dat verhaal hebben 2 tandartsen mij in het verleden ook verteld. Preventief verwijderen want ze zouden kunnen gaan ontsteken.
Ik heb al mijn verstandkiezen nog en mijn enige grote probleem was een gewone kies die doormidden is gebroken. Nooit enige ontsteking gehad.
(Mijn allereerste tandarts had een andere filosofie. Hij zei zolang je er geen last van hebt, lekker laten zitten. Kan later nog eens van pas komen om een brug of zo aan vast te maken).
En ja er is natuurlijk ook een praktische kant. Misschien dat je verzekering het dit jaar dekt en dat je volgend jaar een andere (mindere) dekking hebt.
Dus tenzij je een historie van ontstekingen hebt of zo... het zijn nog altijd jouw kiezen dus jij bepaalt wat er wel en niet mee gebeurt.
Toen mijn depressie echt op zijn zwaarst was, kon ik echt geen muziek luisteren, deed me totaal niks. Zelfs mijn naar mijn favoriete bands kon ik niet luisteren. Nu gaat het iets beter, al zijn er genoeg momenten dat ik geen muziek luister, terwijl ik vroeger het eerste was wat ik deed toen de pc aanstond was muziek afspelen. Terwijl "vroeger" muziek erg belangrijk voor me was..quote:Op woensdag 17 november 2010 14:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie eigenlijk om met muziek enzo tijdens je "dip" want ik zak nu echt behoorlijk weg, en ga dan ook wat "triestere" muziek luisteren waardoor ik op bepaald moment zo diep weg zak dat ik alleen kan slapen en dan wordt ik wakker en is het net alsof er niks meer aan de hand is tot ik weer begin weg te zakken
Pak die telefoon en bel, niks mis meequote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef Swietje het volgende:
Is het asociaal om nu nog even snel te bellen voor een afspraak? De praktijk gaat om 17u dicht.
Dat betekent dus dat je tot 17.00 kunt bellenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:45 schreef Swietje het volgende:
Is het asociaal om nu nog even snel te bellen voor een afspraak? De praktijk gaat om 17u dicht.
Jammer dat je in zo'n negatieve spiraal zit. goed slapen en eten is idd erg belangrijk en als dat niet lukt dan heeft dat ook veel invloed op de rest van je leven. Ik hoop voor je dat je snel uit die cirkel kunt stappen!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:38 schreef caroline88 het volgende:
Zit nu in een spiraal van destructief gedrag waar ik niet makkelijk uitkom. Verkeerd eten en slapen dus weinig energie dus nog meer verkeerd eten en verkeerd slapen en doe bar weinig dus negatief zelfbeeld dus nog een reden om dom bezig te zijn. Ben ook een beetje boos dat ik nog steeds geen kachel heb, zit hier al vanaf 11 september en ik vind het gewoon schunnig.
En natuurlijk ook boos op mezelf want ik ben nu gewoon mijn eigen ergste vijand. Als ik een paar rotkarweitjes nou eens zou afmaken zou de stress ook minder zijn en alles een stuk prettiger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |