quote:met mij is alles tantoe flex mang
quote:Tan2 flex om te heuren, wel.
quote:met dich danOp donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tan2 flex om te heuren, wel.
quote:Ik moest poepen gedurende de bevalling.
quote:ik net ookOp donderdag 28 oktober 2010 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest poepen gedurende de bevalling.
quote:Had je maag zijn kunstgebit niet in?Op donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik net ook![]()
en er ligt nog steeds een blok beton op mijn maag, ik on goftedomme geeneens taart happen door mijn maag
quote:ik had haaien tanden laten implementeren maar die prutser vaneen chirurg heeft ze verkeerd omgezetOp donderdag 28 oktober 2010 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had je maag zijn kunstgebit niet in?
quote:Flos jij?Op donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had haaien tanden laten implementeren maar die prutser vaneen chirurg heeft ze verkeerd omgezet
quote:met prikkeldaad 3x daags
quote:Gister ook flink pittig gegeten hier. Altijd fijn dat je daar de volgende dag nog ff aan herinnert wordt bij een toiletbezoek.Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Omdat ik van pittig houd? En omdat je in salade lekker altijd alles mag gooien wat je lekker vindt?
quote:Ik flos de haaientanden hier een eindje verderop ook enkele malen per week.
quote:ik was mijn handen daarna altijd met maagdelijk lammetjes bloed voor het optimale effectOp donderdag 28 oktober 2010 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik flos de haaientanden hier een eindje verderop ook enkele malen per week.
quote:
quote:Door jouw post in een fotoboek.
quote:doe mij na.. en slaap ook weer verder.O+Op vrijdag 29 oktober 2010 05:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Helleuw! Ik ben eerder wakker dan mijn neefje van 3jr die ook hier aant logeren is
quote:ja pijn hehOp vrijdag 29 oktober 2010 08:04 schreef Tezz het volgende:
Pezu jongen, wat ben je vroeg wakker???
Ik bereid me mentaal voor op mijn Ikeabezoek van vandaag. Nog tips iemand?
Oh, en ik ben bij Leenbakker geweest maar dat was inderdaad rommel.
quote:Ik weet het.... aai over je bol schat!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja pijn heh
Sterkte and i hate so i told you so but i told you about leen b!
quote:thanks, moet lukken toch? 500 bij de ikea koop je een hoop voorOp vrijdag 29 oktober 2010 08:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet het.... aai over je bol schat!
En Leenbakker was niet alleen rommel, ze hadden ook niets leuks. Behalve leuke dekbedjes! Maar ja.... Dus ik ben bang dat ik toch echt naar Ikea moet. Mijn budget is namelijk 500 euro voor de hele slaapkamer..... (kast, bureautje, gordijnen, frutsels)
quote:Jep, moet gaan lukken. Alleen ik heb meestel wel een dure smaak dus ik hoop dat ik ditmaal eens niet het duurste er uit pik....Op vrijdag 29 oktober 2010 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
thanks, moet lukken toch? 500 bij de ikea koop je een hoop voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |