quote:ik zie ook altijd iets mooiersOp vrijdag 29 oktober 2010 09:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep, moet gaan lukken. Alleen ik heb meestel wel een dure smaak dus ik hoop dat ik ditmaal eens niet het duurste er uit pik....
quote:Ja, heb ik ook gedaan,tot 8 uurOp vrijdag 29 oktober 2010 07:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe mij na.. en slaap ook weer verder.O+
Zzzzzzzzz:ZxzZZzzzz
quote:ik faaldeOp vrijdag 29 oktober 2010 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gedaan,tot 8 uur![]()
@ Tezz... Succes bij de ikea straks
quote:In de kast. Eerst een leuk feestje uitzoeken voor bij mijn jurk.
quote:Ja, arme ik.
quote:als je nog eens zo'n kado geeft, over een jaar ben ik jarigOp vrijdag 29 oktober 2010 16:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, arme ik.![]()
En eigenlijk kan het feest nu pas echt beginnen. Heb net kasten leeggehaald en we zijn nu aan het slopen. Zometeen gaatjes dichtstoppen en dan moeten al die kluspakketten van Ikea natuurlijk ook nog in elkaar gezet worden..............
En morgen nog tex over de muur natuurlijk.
quote:Ja maar nu moet ik eerst weer 8 jaar sparen he!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je nog eens zo'n kado geeft, over een jaar ben ik jarig
quote:
quote:Wtf is dit
quote:Acht, zo werkt het ook.
quote:Waar zijn mn no9tesOp vrijdag 29 oktober 2010 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Acht, zo werkt het ook.
[ afbeelding ]
quote:Wat is er mis met mijn kleuren! Die notes zijn eraf gevallen. Maar mijn kleuren, wat is mis met deze!
quote:Bedoel je die achtergrondkleuren of browsert?
quote:Ja, zijn kleur en TS' kleurOp zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef PP. het volgende:
[..]
Bedoel je die achtergrondkleuren of browsert?
quote:Mintgroen is niet extreem mannelijk, idd.
quote:Dunno, maar blijkbaar vond Danny 't jouw wel leuk staan.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Dat waren de standaard kleuren toch toen dat ingevoerd werd?
quote:Er is dan ook verdomd weinig wat mij niet staat.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef PP. het volgende:
[..]
Dunno, maar blijkbaar vond Danny 't jouw wel leuk staan.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is dan ook verdomd weinig wat mij niet staat.
quote:Ook daar kom ik gerust mee weg. Ik durf zelfs te beweren dat het mij beter staat dan Sacha Baron Cohen.
quote:Dat durf ik ook wel.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook daar kom ik gerust mee weg. Ik durf zelfs te beweren dat het mij beter staat dan Sacha Baron Cohen.
quote:Zo las ik 'm heul niet. Ik regel die mankini wel, dan trek jij 'm aan.
quote:Zo las ik hem ook niet hoor.
quote:Dear M. *******,
Thank you for your order with zavvi. Details of your order are listed below:
Your order number is **********
Description Availability Price Qty Gift Wrapping Subtotal
Mankini - Gift - Gadgets In stock | Usually dispatched within 24 hours ¤5.95 1 ¤0.00 ¤5.95
Total: ¤7.10
quote:Pics zodra hij afgeleverd is.
quote:Ik ga niet in dat ding lopen;Op zaterdag 30 oktober 2010 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pics zodra hij afgeleverd is.
quote:
quote:Je laat hem op het adres van Hara afleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |