quote:Nee, maar ja.Op donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef dandybleu het volgende:
ha moderator blieft het u als ik een sigaretje meerook?
quote:rap heh
quote:whehehe pwnedOp donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
Van mijn chili ga je niet stinken Hara.![]()
Zit maar een ietsiepietsie knof in. En kidneybeans, dus dat valt reuze mee. En rode wijn
Edit: ik eet geen chili vanavond. Mijn man heeft de bak (restje van gister) mee naar zijn werk genomen. De stiekemerd.![]()
quote:kat in de zak ha haOp donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef dandybleu het volgende:
ik had geen ontbijnt vanochtend : mn logee die had ontdekt waar ik het laatste beetje brood had verstopt ( de hond in de pot gevonden dus )
quote:Ja. Niet grappig.
quote:ja wel grappig en ja eten halen, laten bezorgenOp donderdag 28 oktober 2010 16:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja. Niet grappig.![]()
Nu moet ik nog gaan koken. Of een frietje halen natuurlijk.
quote:sowieso bonen
quote:Hmm ja, misschien een pizza! Of nee, toch maar zelf koken, dat is wel zo gezond....Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
ja wel grappig en ja eten halen, laten bezorgen![]()
[..]
sowieso bonen
quote:bonenschotel van daluca hierOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm ja, misschien een pizza! Of nee, toch maar zelf koken, dat is wel zo gezond....
En bonen zijn heerlijk! Maar dan moet je ze wel goed klaarmaken natuurlijk....
quote:vuile tering leijersOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk eens wat ik toegestuurd krijg PeZu:
[ afbeelding ]
quote:Ik ken het verhaal niet achter deze afbeelding..Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef PeZu het volgende:
ipv geld verdienen aan de natuur vermoorden ze fokking haaien zonder reden![]()
mensen
quote:lekker hypocriet heh
quote:vis wedstrijdOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet achter deze afbeelding..
quote:Ik hou van mensen!
quote:vliegen zijn ook stomme beesten ha haOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef dandybleu het volgende:
ik zou ook stiekem wel eens een broodje walvis willen eten ( maar dan moet ik helemaal naar japan toe en ik hou niet van vliegen helaas....)
quote:ha ha jij bent donald duck ha haOp donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef dandybleu het volgende:
ja ik ben een notiore pechvogel heel mn leven al dus ik ben veelste bang dat het vliegtuig crashed
quote:ik las ooit dat je dan je moeder een bad met pekel moet stoppen dan kan je vliegtuig nooit neerstorten, ooh je moet ook een blauw lint om der rechter kleiner teen knopen en wat mosterd in haar linker oor spuitenOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef dandybleu het volgende:
een psylochoog ooit op tv : die stelde dat als je bang bent om te vliegen dat je dan een verstoorde relatie hebt met je moeder ( geen vertrouwen in je moeder ) dat gedeelte klopt wel bij mij alleen ja maar toch weet ik niet of de stelling klopt
maar als ik naar japan toe wil dan moet het met de trein via china ( veelste duur )
quote:Voorbeelden willen we.Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit in mijn postgeschiedenis van jaren geleden. Wat een boefje was ik toen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
quote:ha ja duidelijk een riagtherapietje nodig : creatieve theraptie met wascokrijtjes en zangtherapie.....Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic heeft harde straatjongens nodig. sterk geworden door een zware jeugd in Genk-Zuid.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Wat een creepOp donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic heeft harde straatjongens nodig. sterk geworden door een zware jeugd in Genk-Zuid.
quote:En hij stinkt. Dat kun je gewoon door je pc heen ruiken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een creepHij is vast ook vies
quote:Haten op Twin Mos gaat dwars door mijn ziel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een creepHij is vast ook vies
quote:Geen twijfel over mogelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
En hij stinkt. Dat kun je gewoon door je pc heen ruiken.
quote:Ziel? Welke ziel?Op donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haten op Twin Mos gaat dwars door mijn ziel.
quote:msn.Op donderdag 28 oktober 2010 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Pezuzuzu, ik moet je wat Axe sturen eigenlijk.
quote:axeOp donderdag 28 oktober 2010 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Pezuzuzu, ik moet je wat Axe sturen eigenlijk.
quote:OhOp donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
axe
Maar eigelijk zit ik niet achter de pc, ik fok mobiel nu dus je lieve gebaar kan ik pas later ontvangen
Tevens wens ik een ieder hier een fijne avond, ik ben er vantussen, iets met jarig zijn en sociale verplichtigingen
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
Axe, wacht ff? Axe, dat spul van die reclames wat het goed doet bij 14 jarigen?
quote:Oké.
quote:Hai Dandyblue!Op donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef dandybleu het volgende:
old spice vind ik altijd lekker maar dat verkopen ze niet meer overal ( uit de mode geraakt )
ps ps maartje goedavond.... nog wilde plannen? of vroeg het bedje in?
quote:Oh balen.. Ik ben juist weer uit m'n dipje aan 't komen, maar dat had meer te maken met een relatie die over is in één klap. Nogsteeds wel zo m'n momenten maar dat is prima te doen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ik hb een herfst dipje geloof ik : ga wel aan de wijn zo ... ( rode 1.50 per L jumbo ) alleen ik heb geen zin in herrie vandaag en mn huisgenoot maakt veel herrie vaak
ha ik woon in rotterdam : lekker winkelen hoor : heb je zuidplein wel eens geprobeerd? is een mega groot overdekt ding ( beetje zoals hoog catahrijne utrecht ) lekker voor als het buiten koud is en binnen warm dus....
ik kom er ook graag altijd....
quote:Dat is nog best een idee haha!Op donderdag 28 oktober 2010 21:41 schreef dandybleu het volgende:
ha mmartjuh : ha nee ik heb net als herman brood en middas dekkers ook geen rijbewijs....dus van betaald parkeren weet ik helemaal nix ( ja behalve dat ik het onzinnig vind om mensen te laten betalen om te parkeren ////// moeten ze gewoon via de belasting regelenvind ik )
quote:Ik hou het liever zo, hier hoef je lang niet overal te betalen voor het parkeren, als het wel moet is het niet veel.Op donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef dandybleu het volgende:
ja mmartjuh
dacht ik ook altijd dat gezeur met betalen voor parkeren n het zoeken naar je bankpasje enz enz
quote:uhm nee
quote:Oh maar nu zit je dan helemaal onlythelonely?? Ik niet, maar ik wil je wel gezelschap houden hoor!Op donderdag 28 oktober 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee
Mams en paps zijn net weg. . .
Morgen met mijn broer die ook vandaag jarug id nd kroeg, zaterdag met wat vrienden hier wat drinken en zondag met de familie wat eten want dan is mien pa jarig en vieten we het gezamelijk
Maar ik doe er niet echt wat aan
quote:Wtf ben je een kloon?Op donderdag 28 oktober 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee
Mams en paps zijn net weg. . .
Morgen met mijn broer die ook vandaag jarug id nd kroeg, zaterdag met wat vrienden hier wat drinken en zondag met de familie wat eten want dan is mien pa jarig en vieten we het gezamelijk
Maar ik doe er niet echt wat aan
quote:Komt vast door mijn moederlijke uitwerking op hem dat ie nu zijn hele avondplanning met me doorneemt.
quote:ik zit nu alleen ja:oOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh maar nu zit je dan helemaal onlythelonely?? Ik niet, maar ik wil je wel gezelschap houden hoor!
quote:wieso das?
quote:Ik kom ook bijna alleen maar mensen tegen die het vies vinden, onbegrijpelijk.
quote:vertel aan iemand due het wat boeit maar nuet aan MIJHAHAOp donderdag 28 oktober 2010 22:51 schreef dandybleu het volgende:
ha hallo pezu ik ben edwin muzikant ( tenminste dat probeer ik te zijn ha ha )
quote:Is ook erg lekker met kerrie! En dan bakken in de wokkiewok....Op donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, Herbamare-kruiden en eerappels
quote:Ik zeg niet vies hè, ik vind het best te eten. Alleen niet op dagelijkse basis.Op donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kom ook bijna alleen maar mensen tegen die het vies vinden, onbegrijpelijk.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kom ook bijna alleen maar mensen tegen die het vies vinden, onbegrijpelijk.
quote:i wanna kiss myself
quote:Broccoli dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zeg niet vies hè, ik vind het best te eten. Alleen niet op dagelijkse basis.
quote:Zelfde verhaal, doe mij maar een lekkere salade. Liefst met tonijn of garnalen.Op donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Broccoli dan?
Die stoom ik Tezz, en dan wat peper en zout.
quote:Jummie! Stomen...Op donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Broccoli dan?
Die stoom ik Tezz, en dan wat peper en zout.
quote:Salades bedank ik voor.Op donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, doe mij maar een lekkere salade. Liefst met tonijn of garnalen.!
quote:Hey hey hey, ga je mond eens gauw spoelenOp donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef Tezz het volgende:
Jullie zijn stiekem allemaal CUL-ers.....
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey hey hey, ga je mond eens gauw spoelen
quote:fok op foon, grote handen, kleine toetsen en chronusche typ tyfusOp donderdag 28 oktober 2010 22:55 schreef Tezz het volgende:
Pezu leer eens typen.![]()
Of zuip minder.
Of doe iets anders minder.
quote:Ja, helaas heeft CUL dat imago.Op donderdag 28 oktober 2010 22:58 schreef RitseB het volgende:
CUL vind ik een beetje als F&F, wat je ook doet, je doet het nooit goed.
quote:Waarom, die dingen zijn gek lekker. Zeker als je ze zelf maakt. Rode peper, feta, tomaten
quote:Weet ik, maar het is irritant. Ik heb een ernstige afwijking namelijk om altijd overal te scannen op spelfouten. En ik zeg niet dat ik ze zelf nooit maak, maar mijn oog valt er wel altijd meteen op.Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok op foon, grote handen, kleine toetsen en chronusche typ tyfus
quote:Ik ben ook salade-fan. In alle soorten en maten. Maaltijdsalades, jummie!Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waarom, die dingen zijn gek lekker. Zeker als je ze zelf maakt. Rode peper, feta, tomaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |