quote:Nee, maar ja.Op donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef dandybleu het volgende:
ha moderator blieft het u als ik een sigaretje meerook?
quote:rap heh
quote:whehehe pwnedOp donderdag 28 oktober 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
Van mijn chili ga je niet stinken Hara.![]()
Zit maar een ietsiepietsie knof in. En kidneybeans, dus dat valt reuze mee. En rode wijn
Edit: ik eet geen chili vanavond. Mijn man heeft de bak (restje van gister) mee naar zijn werk genomen. De stiekemerd.![]()
quote:kat in de zak ha haOp donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef dandybleu het volgende:
ik had geen ontbijnt vanochtend : mn logee die had ontdekt waar ik het laatste beetje brood had verstopt ( de hond in de pot gevonden dus )
quote:Ja. Niet grappig.
quote:ja wel grappig en ja eten halen, laten bezorgenOp donderdag 28 oktober 2010 16:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja. Niet grappig.![]()
Nu moet ik nog gaan koken. Of een frietje halen natuurlijk.
quote:sowieso bonen
quote:Hmm ja, misschien een pizza! Of nee, toch maar zelf koken, dat is wel zo gezond....Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
ja wel grappig en ja eten halen, laten bezorgen![]()
[..]
sowieso bonen
quote:bonenschotel van daluca hierOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm ja, misschien een pizza! Of nee, toch maar zelf koken, dat is wel zo gezond....
En bonen zijn heerlijk! Maar dan moet je ze wel goed klaarmaken natuurlijk....
quote:vuile tering leijersOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Kijk eens wat ik toegestuurd krijg PeZu:
[ afbeelding ]
quote:Ik ken het verhaal niet achter deze afbeelding..Op donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef PeZu het volgende:
ipv geld verdienen aan de natuur vermoorden ze fokking haaien zonder reden![]()
mensen
quote:lekker hypocriet heh
quote:vis wedstrijdOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet achter deze afbeelding..
quote:Ik hou van mensen!
quote:vliegen zijn ook stomme beesten ha haOp donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef dandybleu het volgende:
ik zou ook stiekem wel eens een broodje walvis willen eten ( maar dan moet ik helemaal naar japan toe en ik hou niet van vliegen helaas....)
quote:ha ha jij bent donald duck ha haOp donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef dandybleu het volgende:
ja ik ben een notiore pechvogel heel mn leven al dus ik ben veelste bang dat het vliegtuig crashed
quote:ik las ooit dat je dan je moeder een bad met pekel moet stoppen dan kan je vliegtuig nooit neerstorten, ooh je moet ook een blauw lint om der rechter kleiner teen knopen en wat mosterd in haar linker oor spuitenOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef dandybleu het volgende:
een psylochoog ooit op tv : die stelde dat als je bang bent om te vliegen dat je dan een verstoorde relatie hebt met je moeder ( geen vertrouwen in je moeder ) dat gedeelte klopt wel bij mij alleen ja maar toch weet ik niet of de stelling klopt
maar als ik naar japan toe wil dan moet het met de trein via china ( veelste duur )
quote:Voorbeelden willen we.Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit in mijn postgeschiedenis van jaren geleden. Wat een boefje was ik toen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
quote:ha ja duidelijk een riagtherapietje nodig : creatieve theraptie met wascokrijtjes en zangtherapie.....Op donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic heeft harde straatjongens nodig. sterk geworden door een zware jeugd in Genk-Zuid.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Wat een creepOp donderdag 28 oktober 2010 16:50 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic heeft harde straatjongens nodig. sterk geworden door een zware jeugd in Genk-Zuid.
quote:En hij stinkt. Dat kun je gewoon door je pc heen ruiken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een creepHij is vast ook vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |